ROZRZĄD-po wymianie jest gorzej...

Postprzez Jaksa » 26 mar 2006, 13:51

pawelc napisał(a):wcale nie bronię tego mechanika ale takie przypadki się zdarzają
Nie sądze aby wsówka sama spadła ale faktycznie wszystko jest mozliwe , miałem podobny przypadek ( ktory kosztował mnie 500 zeta ) auto przyjechało na wymianę rozrzadu a po naprawie aparat zapłonowy zdechł ..... coż , blaski i cienie tej branży

pawelc napisał(a):w tym wypadku wystarczy odrobina uczciwości ze strony klienta jak i mechanika
Tak jest .....zawsze mozna się dogadać.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mayer » 27 mar 2006, 00:10

pawelc napisał(a):może spadła przez przypadek,nigdy nie zdarzył Ci się taki wypadek

nie mozliwe!!
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez mgero » 28 mar 2006, 11:08

panowie nie mozliwe zeby mi wtyczka spadła SAMA przed postawieniem do warsztatu roznica po odbiorze auta była kolosalna a szczegolnie jak wczesniej wspomniałem przy niskich obrotach
I NIE DODAŁEM ZE UMYLI MI SILNIK NA POCZATKU MOWIE FACHOWO ALE JAK OTWORZYŁEM MACHE TO NA PLASTIKU PODSZYBIA POCHLAPANE BYŁO OLEJEM – DZIWNE ALE MOZNA SIE TYLKO DOMYSLAC, PRZECIEZ BYŁA WYMIANA TYLKO ROZRZADU I OLEJU

jezeli zajezdzam po wymianie rozrzadu jeszcze dwa razy i mowie mu ze cos nie tak to niech zajzy jaka przyczyna w koncu to mechanik no i ten zapłon przeciez przymnie patrzył i mowił ze idealnie zero odchyłów wczesniej pisałem ze drugi mechanik stwierdził 1,8 stopnia pomylilem sie – było 8 stopni
drugi mechanik podpioł mnie pod komputer i nawet ustawił mieszakne twierdzac ze jest troszke przy bogata zeby mi mniej palił TO JEST FACHOWA OBSŁUGA – SZYBKO CELNIE I TANIO
POZDRAWIAM
Początkujący
 
Od: 23 mar 2006, 16:56
Posty: 6

Postprzez zulek » 13 maja 2006, 14:59

Podepnę się do tego tematu

Mam podobny problem po zmianie rozrządu i dwóch pasków klinowego i wielorowkowego silnik zaczął o wiele głośniej pracować: stukają zawory (chyba zawory) czego wcześniej nie było, a z okolicy pasków (pompy wspomagania, alternatora) słychać wyraźne wycie jakby syreny!! A najgorsze jest to że silnik wyraźnie stracił poprzedni wigor! Na jedynce przy ruszaniu muszę dodawać o wiele więcej gazu podobnie jak na wyższych biegach na których jedzie jakby chciał a nie mógł! Wogóle się nie zbiera tylko rozpędza jakby potrzebował popchnięcia! Wcześniej bez problemu ruszałem z dwójki a teraz nie poznaję silnika!! . Czy możliwe jest takie skopanie roboty przy zmianie rozrządu i ewentualnie czego, że pojawiły się w/w objawy?

Odebrałem auto po stłuczce z renomowanego warsztatu (z opinią wstrzymam się do końca "załatwiania sprawy") i przy okazji roboty blacharskiej zleciłem wymianę rozrządu. Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi abym wiedział czego mam się trzymać przy składaniu reklamacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2005, 11:16
Posty: 169
Skąd: Białystok (Wasilków)
Auto: Mazda 626 GE(GLX) 1,8l 16V '95

Postprzez Grzyby » 13 maja 2006, 15:55

kolejny przykład działania ASO AutoKsiężyno?
:|
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Jaksa » 13 maja 2006, 17:18

Grzyby napisał(a):kolejny przykład działania ASO AutoKsiężyno
Nie no.....sorki ale kto tam pracuje? Dlaczego tak jest w tym kraju ? :| Jak widzę moje przypuszczenia się sprawdzają , załoge trzeba dobrze dobierać i pilnować wszystkich i wszystkiego.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez zulek » 13 maja 2006, 21:34

Nie pisałem nic o konkretnym warsztacie pytałem tylko o kwestie techniczne – potem się podzielę szczegółami. :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2005, 11:16
Posty: 169
Skąd: Białystok (Wasilków)
Auto: Mazda 626 GE(GLX) 1,8l 16V '95

Postprzez Grzyby » 13 maja 2006, 23:41

a ja tylko spytałem
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Jaksa » 14 maja 2006, 00:27

zulek napisał(a):Nie pisałem nic o konkretnym warsztacie


Grzyby napisał(a): ja tylko spytałem
Nie fajnie wyszło :|
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Grzyby » 14 maja 2006, 00:42

Jaksa napisał(a):Nie fajnie wyszło

zobaczymy
Bo jak dobrze kojarzę, to wiem gdzie zulek robił auto.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zulek » 14 maja 2006, 11:26

:( No ale co moło "się stać" przy zmienie rozrządu i pasków, że silnik wyje, klepią zawory i wyraźnie spadła moc silnika? Mam nadzieję, że da się to poprawić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2005, 11:16
Posty: 169
Skąd: Białystok (Wasilków)
Auto: Mazda 626 GE(GLX) 1,8l 16V '95

Postprzez Grzyby » 14 maja 2006, 13:14

zulek napisał(a):silnik wyje


zulek napisał(a):wyraźnie spadła moc silnika?


jak dla mnie to objawy źle ustawionego rozrządu
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez IVM » 14 maja 2006, 17:43

ważne jest też jaki masz nowy rozrząd, ile kosztował, jeżeli najtańsze zamienniki to niestety jest dużo reklamacji na słabej jakości napinacze i paski rozrządu
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2006, 17:36
Posty: 37
Skąd: wwa
Auto: 626 99' 2.0 DiTD

Postprzez zulek » 15 maja 2006, 13:09

Części są nienajgorsze chyba: rolka NSK i napinacz GMB (albo odwrotnie) a pasek SUN – jaksa zatwierdził więc byłem spokojny, sprężynkę do napinacza dali swoją i uszczelkę też – pompa ponoć była w dobrym stanie. Wszystko przed wymianą chodziło cichuteńko aż się znajomi dziwili, że auto ma 10lat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2005, 11:16
Posty: 169
Skąd: Białystok (Wasilków)
Auto: Mazda 626 GE(GLX) 1,8l 16V '95

Postprzez sołtys » 15 maja 2006, 13:19

Pewnie przestawili rozrząd i to znacznie niech to sprawdzą.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Grzyby » 15 maja 2006, 13:57

sołtys napisał(a):przestawili rozrząd i to znacznie niech to sprawdzą

i poprawią!
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Arkadjus » 18 maja 2006, 16:27

Witam!
to i ja się podepnę do tematu, bo widze chłopaki że macie spore pojecie w temacie. Ja śmigam madzią ok 2 lat ma przejechane 150tkm, ale ostatni zauważyłem dokładnie objawy jak piszecie, nie ma mocy jak wcześniej wyje i start makabra na krzyżówce hehe ma co robić z jakimiś renówkami itp. fakt rozrząd nie był wymieniany i tak sie zastanawiam czy nie czas najwyższy, a do tego zaczęła brać olej i to sporo – a wycieków nie ma napewno!!. Wrażenie nieraz jest takie jakby silnik się haczył – świece i przewody wymienione a dolegliwości nie ustapiły :(. Dziwnie zachowują się obroty – po przegazowaniu na wolnych spadają do przedostatniej krechy jak kamień (a wcześniej było tak że wzkaz.hamowała na 1tobr i wolniej opadała do stałych obrotów) i po "upadku"podnosi się do stałych obrotów – jakby się coś tam doregulowywało. Kiedy się tak zachwoują obroty – mizeran i słabiutak jest jazda autko szarpie np. na 1 biegu na jeżdzie bez gazu i nie przechodzi płynnie po zmienie biegów.
hmmm ciekawy jestem waszej opini – acha czy po wyjęciu aparatu zapłonowego z silnika i wymianie oringu można było cos spaprać ???
A
Początkujący
 
Od: 9 paź 2005, 22:23
Posty: 5
Auto: MAZDA XEDOS 6 2.0 V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6