telepanie silnika 2.0FS
Strona 1 z 1
mam od 2 miesięcy mazdę z 1995r. z silnikiem 2.0 FS i nie mogę dojść przyczyny telepania silnikiem sprawdziłem uszczelkę pod kolektorem ssącym wymieniłem również przewody wysokiego napięcia,świece,ciśnienie na tłokach jest ok. i mam takie pytanie czy moze być tego przyczyną żle ustawiony rozrząd jeśli tak to jak to sprawdzić
Ostatnio edytowano 29 maja 2008, 18:36 przez dariusz gontarski, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 lut 2008, 18:45
- Posty: 18
dariusz gontarski, czy każdy Twój temat musi być nieregulaminowo nazwany?
Przecież to nie jest jakiś wielki problem żeby zapoznać się z regulaminem i zastosować do jego zaleceń ....
Przecież to nie jest jakiś wielki problem żeby zapoznać się z regulaminem i zastosować do jego zaleceń ....
Jak najbardziej TAK! U mnie tak było. Silnik "kulał" na wolnych obrotach i się rytmicznie trząsł.dariusz gontarski napisał(a):czy moze być tego przyczyną żle ustawiony rozrząd
Musisz zdjąć paski klinowe, koło pasowe na wale, obie osłony rozrządu (górną i dolną) i sprawdzić znaki na wale oraz na kołach rozrządu. U mnie koło rozrządu napędzające aparat zapłonowy (to bliżej przodu auta) było przestawione o jeden ząb. Po ustawieniu go na znaki auto dostało "kopa" i zaczęło znacznie mniej palić. I oczywiście na wolnych obrotach chodzi jak marzeniedariusz gontarski napisał(a):jak to sprawdzić
Aha i polecam też wyczyścić porządnie przepustnicę oraz w razie potrzeby wyregulować wolne obroty (po zmasowaniu pinów GND i TEN w złączu diagnostycznym).
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
dzięki Hugo mam jeszcze prośbę masz jakiś rysunek z tymi znakami na kołach rozrządu byłbym bardzo wdzięczny a co do wolnych obrotów próbowałem regulować ale za diabła nie chcą zostać takie jak w trybie serwisowym po wyjęciu zwory GND i TEN mój adres gondaro@wp.pl
- Od: 25 lut 2008, 18:45
- Posty: 18
Niestety nie mam, ale na 100% na tym forum gdzieś jest instrukcja albo jakiś service manual do tego silnika i tam będzie wszystko ślicznie rozrysowane. Poszukaj.dariusz gontarski napisał(a):mam jeszcze prośbę masz jakiś rysunek z tymi znakami na kołach rozrządu byłbym bardzo wdzięczny
Dokładnie tak było u mnie jak próbowałem regulować wolne obroty zanim wyczyściłem przepustnicę. Po jej odkręceniu i dokładnym wymyciu pędzlem zanurzanym w rozpuszczalniku obroty można regulować jak dusza zapragniedariusz gontarski napisał(a):co do wolnych obrotów próbowałem regulować ale za diabła nie chcą zostać takie jak w trybie serwisowym po wyjęciu zwory GND i TEN
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6