Witam,
Czy silnik FS jest kolizyjny czy nie? W jednym warsztacie powiedzieli ze tak, inni mowia ze nie. Jak jest na prawde? Czym grozi w tym silniku zerwanie paska?
Pozdrawiam
Mazda 626 GE. FS – kolizyjny czy nie?
Strona 1 z 1
Redoo napisał(a):przeskoczył mi pasek i nic sie nie stało
Bo nic sie nie stanie to znaczy nie bedzie kolizji!
Inna sprawa kidy zerwie sie pasek zawroy staja w miejscu a wal z tlokami jeszcze sie kreci napedzany kolem zamachowym i wowczas dzieja sie te sprawy kiedy tlok spotyka sie z zaworem jednym czasem kilkoma i sie czule "caluja"

pozdrawiam
Wacław Szubert
- Od: 28 sie 2004, 12:33
- Posty: 163
- Skąd: Rzeszów
- Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO
mam pytanie – w ktorym momencie zapala sie ta kontrolka paska rozrzadu ? Rozumiem ze ona jest po to aby ostrzegala ze moze pasek strzelic lub cos zlego sie z nim dzieje – tak? No bo po fakcie to "po ptokach" ze mi sie zapali.
Kiedy ta kontrolke sie zeruje? Tzn chodzi mi o sprawe tego otworka w liczniku przez ktory chyba mozna zerowac swiecące sie kontrolki. W mojej to chyba bylo robione bo gumka zamykajaca ten otworek byla zdjeta i lezala w schowku. Co moglo byc robione?
Kiedy ta kontrolke sie zeruje? Tzn chodzi mi o sprawe tego otworka w liczniku przez ktory chyba mozna zerowac swiecące sie kontrolki. W mojej to chyba bylo robione bo gumka zamykajaca ten otworek byla zdjeta i lezala w schowku. Co moglo byc robione?
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
nightcomer napisał(a):Jak to: przeskoczył pasekRedoo napisał(a):Ja mam taka madzie i ostatnio własnie przeskoczył mi pasek
O 1 ząbek czy jak?? A skąd to wiesz, że przeskoczył? Dziwne to jakieś.
TU macie ten wątek z wypowiedziami Jaksy.
No przeskoczył a to wina napinacza sprezyna sie urwała i pasek przeskochył a skutki były takie iz samochod gasł i był słaby
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
jezeli przeskoczył o jeden zabek to nic sie nie dzieje(zawory dalej sie ruszaja wraz z reszta) ,calkiem inna sprawa przy zerwaniu paska,tak wiec wniosek Redoo ze silnik jest bezkolizyjny na tej podstawie jest błędny.Musi wypowiedziec sie ktos ,komu zerwał sie pasek w czasie jazdy.
- Od: 8 kwi 2004, 22:21
- Posty: 27
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626GE 1.8-105KM Sedan
Spręzynka " wycina " sobię ucho napinacza ( ale tylko w tych JC ) Napinacz GMB ma juz tulejkę w otworze jak oryginalny ....... miałem juz parę takich problemów eh.....te graty z Japan Cars'u szit nad szity.Redoo napisał(a):No przeskoczył a to wina napinacza sprezyna sie urwała i pasek przeskochył a skutki były takie iz samochod gasł i był słaby
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Spręzynka " wycina " sobię ucho napinacza ( ale tylko w tych JC ) Napinacz GMB ma juz tulejkę w otworze jak oryginalny ....... miałem juz parę takich problemów eh.....te graty z Japan Cars'u szit nad szity.
No Jaksa zapewne masy racje!!Ciekawe jaki mi tery zaoyzli
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6