Problem z obrotami.

Postprzez Leroo » 4 kwi 2016, 12:52

Cześć. Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy. Lecz od 2 dni mam z nią problem i nie mam pojęcia jak to naprawić albo chociaż zdiagnozować . Kiedy odpalam samochód wszystko jest okej. Lecz kiedy silnik się rozgrzeje obroty nie wchodzą powyżej 1500 . Miał ktoś taki problem? Proszę o jakieś rady z góry dzięki
Leroo
 

Postprzez hak64 » 4 kwi 2016, 18:46

Podepnij do kompa i odczytaj błędy, bo o wróżki tu trudno. Może być wszystko, co ma wpływ na pracę silnika. Podejrzewam jednak padniętą sondę lambda, co powoduje że silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2015, 10:08
Posty: 448 (2/23)
Auto: Mercedes 300SE

Postprzez jarek43_16 » 4 kwi 2016, 22:48

Z padniętą sondą da się 'normalnie' jeździć i tego nie podłącza się pod kompa tylko pod diodę :]
viewtopic.php?f=442&t=128351
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2013, 22:50
Posty: 167 (0/2)
Skąd: Lisów, Lubartów
Auto: Mazda MX-6 GE FS 2.0 94'

Postprzez JulianSR1308 » 5 kwi 2016, 06:53

witam, moga byc takze przewody kopulka czy nawet palec rozdzielacza, czy nawet swiece, lub malo plynu w chlodnicy.
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2016, 11:19
Posty: 29
Skąd: Siennica Różana Lubelskie
Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr

Postprzez Leroo » 5 kwi 2016, 10:26

wątpię że to sonda lambda. Nawet jeśli jest padnięta to można normalnie jeździć. A co do świec itp to idę sprawdzę ;p
Leroo
 

Postprzez JulianSR1308 » 5 kwi 2016, 13:51

U mnie objawy podobne byly, wpierw dolalem plynu doi chlodnicy by czujnik nie wariowal bo troche malo bylo, ale z czasem wrocilo, potem zabralem sie za wymiane kopulki i palca, ladnie odpalil ale jeszcze nie to , wyminana swiec pomogla rowno chodzil ladnie do odcinki, ale jak sie nagrzal tracil a potem iskre zgubiona byla. Rozkrecilem aparat kopulka i palec ok, przepalona cewka zaplonowa, i ewentualnie modul, talze ja nowe zamawiam czesci skladam sam to i bedzie hulac.
kopulka i palec ok 100zł
cewka z modulem okolo 250 zł nowa
a regeneracji sie nie oplaca nawet bo tam nic nie wyminiaja a taka kwote chca ze nie wiem.
do tego przewody kupie pozadne i bedzie znow na lata.
Bo umnie jeszcze oryginalne wszytko.
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2016, 11:19
Posty: 29
Skąd: Siennica Różana Lubelskie
Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr

Postprzez Leroo » 5 kwi 2016, 14:47

przed świętami Bożego Narodzenia wymieniałem świece przewody kopułkę itp . jeszcze zobaczę płyn w chodnicy bo dopiero po przejechaniu jakiegoś dystansu 15-20km zaczynają obroty spadać i nie wzrastaja powyzej 1500
Leroo
 

Postprzez JulianSR1308 » 6 kwi 2016, 06:14

tak jak mowie moze byc ze malo plynu i czujnik wariuje, w najgorszym wypadku modul albo cewka, lub poprostu masz filtr paliwa juz na wokykonczeniu :D, sprawdz gumy idace do przepustnicy moze gdzies masz nieszczedlnosc, i lapie powietrze lewe.

To sprawdz plyn, dolej plynu, odpowietrz, i wlej do zbiornika wyrownawczego takze. choc ja zawsze przez korek leje odpalam i znow dolewam.
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2016, 11:19
Posty: 29
Skąd: Siennica Różana Lubelskie
Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6