Problem z uruchomieniem I kopceniem
Strona 1 z 1
Witam mam problem otoz chcac mazde odpalic po kilkunastu probach krecenia rozrusznika odpala I obroty wachaja sie w przedziale 1500-1700 obr/min po odlaczeniu parownika silnik odpala za pierqszym razem I rowno pracuje czy jest to wina parownika lub instalacji gazowej .Dodam jeszcze ze mazda po uruchomieniu strasznie kopci na bialo odkrecilem sonde I byl na niej czarny nalot wyczyscilem wkrecilem I po odpaleniu bylo ok przez okolo minute potem to samo wykrecilem znow I byl czarny nalot .W czym tkwi problem
- Od: 5 lis 2014, 19:28
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626 IV 2.0 115 km 1993r
nie wiadomo o co Ci chodzi.
Prawdopodobnie zawór puszcza gaz i się "zalewa"
Sondę zostaw w spokoju, ona z białym dymem nie ma nic do tego. Czym śmierdzi z dymu? Spalonym olejem? A może dym ma słodki smak?
pabloo101 napisał(a):po odlaczeniu parownika silnik odpala za pierqszym razem I rowno pracuje czy jest to wina parownika lub instalacji gazowej
Prawdopodobnie zawór puszcza gaz i się "zalewa"
pabloo101 napisał(a):Dodam jeszcze ze mazda po uruchomieniu strasznie kopci na bialo odkrecilem sonde I byl na niej czarny nalot wyczyscilem wkrecilem I po odpaleniu bylo ok przez okolo minute potem to samo wykrecilem znow I byl czarny nalot .W czym tkwi problem
Sondę zostaw w spokoju, ona z białym dymem nie ma nic do tego. Czym śmierdzi z dymu? Spalonym olejem? A może dym ma słodki smak?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Elektro zawor jest na parowniku, jest specyficzny bo przewaznie sa niebieskie, zapewne nie odbil badz jest do wymiany i dlatego zalewa auto stad problem przy zapalaniu, dymi bo albo poszla uszczelka pod glowica i stad dym badz zalewa go gaz i nie spala
Pierwsza sprawa: popraw ortografię i gramatykę, używaj znaków interpunkcyjnych- łatwiej się wtedy czyta
Druga sprawa: zapewne jest tak jak kolega Mark napisał, nie odbija elektrozawór w parowniku i masz w składzie mieszanki zarówno gaz jak i benzynę i stad wynika dłuższe kręcenie i kopcenie- nieprzepalona mieszanka...
Obroty 1500-1700 utrzymujące się przez chwilę po odpaleniu na zimnym to norma w tych silnikach.
Co do sondy to obstawiam że po czyszczeniu
ją uszkodziłeś, sondy się nie dotyka
Co do zaworu pojechałbym do gazownika który to naprawi i nie ruszał tego samemu.

Druga sprawa: zapewne jest tak jak kolega Mark napisał, nie odbija elektrozawór w parowniku i masz w składzie mieszanki zarówno gaz jak i benzynę i stad wynika dłuższe kręcenie i kopcenie- nieprzepalona mieszanka...
Obroty 1500-1700 utrzymujące się przez chwilę po odpaleniu na zimnym to norma w tych silnikach.
Co do sondy to obstawiam że po czyszczeniu

Co do zaworu pojechałbym do gazownika który to naprawi i nie ruszał tego samemu.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Ja powiem od siebie tyle ze w poprzednim aucie VECTRA A co 2-3miesiace musialem czyscic elektrozawor a mialem ich az 4 ale ten przy parowniku czyscilem bo byl zalepiony ''smołą''od gazu i ciezko odpalal samochod, po wyczyszczeniu palil na dotyk wiec pewnie masz to samo, unikaj tanszych stacji bo wlasnie tak sie dzieje wtedy
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6