Zamulone autko
1, 2
Mam problem z Mazdą. Silnik 2.0 116km przejechane 245tyś. LPG sekwencja stag 200.
Auto nie ma mocy. Do 3 biegu jakoś ciągnie, ale słabo. Na 4 i 5 zero rekacji na pedał gazu.
Żeby wyprzedzić auto, muszę redukować do 3 i ciągnać na max obroty.
Dzieje się tak na benzynie i gazie
Gdzie szukać przyczyny? Czy sprzęgło może być winowajcą ? Jest dziwnie miękkie i czasem cieżko jedynkę wrzucić, jednak nie widzę bardzo dużego ślizgania się.
Dodam jeszcze, że został wlany jakiś olej do silnika mineralny bodajże przeznaczony do aut z LPG ;s
I ciągle klekoczą popychacze, im więcej gazu tym bardziej klekoczą.
Auto nie ma mocy. Do 3 biegu jakoś ciągnie, ale słabo. Na 4 i 5 zero rekacji na pedał gazu.
Żeby wyprzedzić auto, muszę redukować do 3 i ciągnać na max obroty.
Dzieje się tak na benzynie i gazie
Gdzie szukać przyczyny? Czy sprzęgło może być winowajcą ? Jest dziwnie miękkie i czasem cieżko jedynkę wrzucić, jednak nie widzę bardzo dużego ślizgania się.
Dodam jeszcze, że został wlany jakiś olej do silnika mineralny bodajże przeznaczony do aut z LPG ;s
I ciągle klekoczą popychacze, im więcej gazu tym bardziej klekoczą.
- Od: 17 mar 2013, 10:53
- Posty: 22
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Mazda 626 2.0 16V USA
Po pierwsze sprawdz bledy, przyczyn moze byc kilka
np uszczelka pod glowica,brak iskry na swiecach,przebicia na kablach,filtry zapchane,wydech zatkany,przeplywka lewe powietrze wiecej pomyslow nie mam,
czekamy na innych
np uszczelka pod glowica,brak iskry na swiecach,przebicia na kablach,filtry zapchane,wydech zatkany,przeplywka lewe powietrze wiecej pomyslow nie mam,
czekamy na innych
Ja miałem taki sam problem ale poszła mi wtedy uszczelka pod głowicą tylko, że za mną było tyle dymu jak za samolotem. Masz taki objaw ?
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Jak jest ciepło nie ma nic dymu, przy wilgotnym silniku leci trochę białego, szczególnie jak się przygazuje na zimnym
Przy sprawdzaniu błędów wywaliło błąd – czujnik powietrza dolotowego błąd nr 10
Filtr powietrza był wymieniony, świece też, przepustnica czyszczona.
Wcześniej falował na obrotach ale przyczyną była dziurawa chłodnica i się zapowietrzał.
Przy sprawdzaniu błędów wywaliło błąd – czujnik powietrza dolotowego błąd nr 10
Filtr powietrza był wymieniony, świece też, przepustnica czyszczona.
Wcześniej falował na obrotach ale przyczyną była dziurawa chłodnica i się zapowietrzał.
- Od: 17 mar 2013, 10:53
- Posty: 22
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Mazda 626 2.0 16V USA
JAk jest zimno to w wydechu zbiera się trochę wody i gdy się nagrzewa to wszystko zaczyna się ulatniać dopiero.
viewtopic.php?t=70892
Może to Ci coś pomoże
lucrah napisał(a):błąd – czujnik powietrza dolotowego błąd nr 10
viewtopic.php?t=70892
Może to Ci coś pomoże
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
ak jedziesz wbij 5 bieg wcisnig gaz jak dostaniesz obroty a mocy brak to sprzeglo przepalone pewnie
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
lucrah napisał(a):Byłem u mechanika z tym problemem i powiedział że ten czujnik nie może zamulać auta.
Po wypieciu czujnika auto zachowuję się tak samo.
Jeżeli zachowuje się tak samo po wypięciu czujnika to świadczy o tym, że jest uszkodzony.
Pewnie to nie to, ale go wymień bo nie działa.

Na 5 biegu przy prędkości 70-80 km/h auto obroty ma około 2 tyś i przyśpieszenia po wciśnieniu pedału nie czuć ( bardzo powoli zwiększa prędkość tak jak i obroty )
Dzisiaj przy tej pogodzie raz dymił bardzo po przygazowaniu a raz prawie w ogóle.
Dzisiaj przy tej pogodzie raz dymił bardzo po przygazowaniu a raz prawie w ogóle.
- Od: 17 mar 2013, 10:53
- Posty: 22
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Mazda 626 2.0 16V USA
Może tutaj znajdziesz coś ciekawego.
viewtopic.php?f=126&t=7133
viewtopic.php?f=126&t=7133
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Czujnik zostaw w spokoju niepotrzebne koszty.
Gaz narazie wyklucz- musi na PB jeździć ok.
Sprawdź sobdę oscyloskopem jak ona pracuje i czy w ogóle. Filtr powietrza kiedy wymieniany? Świece, przewody, palec kopułka?
Gaz narazie wyklucz- musi na PB jeździć ok.
Sprawdź sobdę oscyloskopem jak ona pracuje i czy w ogóle. Filtr powietrza kiedy wymieniany? Świece, przewody, palec kopułka?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Wymien przewody bo stare moga miec przebicia.zmniejsz przerwe na swiecach na 0,07 ,sprawdz plyn czy wciaga,przybywa,puchna weze???
obstawiam uszczelke pod glowica,sprawdz sobie kompresje na tlokach i bedziesz wiedzial wszystko
obstawiam uszczelke pod glowica,sprawdz sobie kompresje na tlokach i bedziesz wiedzial wszystko
Jeżeli nie ma masła pod korkiem to nadal jest możliwość, że to uszczelka?
Dopisano 20 wrz 2013, 13:07:
Poleca ktoś jakiegoś dobrego mechanika na podkarpaciu?
Dopisano 20 wrz 2013, 13:11:
Gdzieś wyczytałem, że jeżeli pompa cieknie i nie rozwiąże się tego problemu w porę to uszczelka będzie do wymiany. Parę miesięcy temu pompa była u mnie wymieniana bo ciekła.
Dopisano 20 wrz 2013, 13:07:
Poleca ktoś jakiegoś dobrego mechanika na podkarpaciu?
Dopisano 20 wrz 2013, 13:11:
Gdzieś wyczytałem, że jeżeli pompa cieknie i nie rozwiąże się tego problemu w porę to uszczelka będzie do wymiany. Parę miesięcy temu pompa była u mnie wymieniana bo ciekła.
- Od: 17 mar 2013, 10:53
- Posty: 22
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Mazda 626 2.0 16V USA
Maslo pod korkiem to oznaka np jazdy na lpg,nie dogrzania silnika zbyt krotkie trasy.
zmierz kompresje i bedziesz wiedzial czy uszczelka poszla, ew bedziemy szukac dalej
zmierz kompresje i bedziesz wiedzial czy uszczelka poszla, ew bedziemy szukac dalej
masło pod korkiem to nie tylko skutek jazdy na lpg na krótkich odcinkach. Masło pod korkiem może być objawem uszkodzonej uszczelki. Możesz Też mieć uszkodzona uszczelkę pomiędzy cylindrami.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6