Mam mazde 626 2.0 116 KM i wydaję mi się za słaba.. Do setki leci długoo. Obroty na 5 biegu przy prędkości 80km/h to 2000 tyś, przy 1000 2.5 tyś. Przykładowo na 4 przy 60 na godzine 2000.
Jak jest u was?
Problem z mocą
Strona 1 z 1
To pytanie nadaje się do szybkich pytań. Ja chyba miałem takie same obroty. Co do sprawdzenia jaką mocą dysponujesz polecam hamownię. A najpierw zajeciem się samochodem i doprowadzeniem wszystkiego do porządku, bo jak widzę to wszystko byś chciał a tu silnik nie bardzo pracuje.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
jak masz ponizej 10 sekund do 100 to jest ok
wtedy wymien plyny filtry i swiece kable itp
i na koncu przepal go
czasy dla 2.0 Fs to 9-10 sek do 100 w zaleznosci od warunkow i ogumienia:)
Wymienione wszystkie filtry gazu, oleju, olej. Sprawdzony cały układ wydechowy. Obroty dalej się nie trzymają.. Teraz jeszcze bardziej spadają na gazie, że nawet potrafi zgasnąć na luzie, szczególnie po przegazowaniu. Na benzynie obroty też nie trzymają sie zawsze tak samo, jednak nie gaśnie i nie muli go między 3-4 tysiące.
Odpowietrzałem układ, leciały bąbelki jeszcze po drugim włączeniu wentylatora i dałem spokój..
Mógłby ktoś wytłumaczyć mi dlaczego zapowietrzony układ ma wpływ na obroty?
Po odpięciu przepustnicy: na wyłączonym silniku auto nie dało się odpalić bo od razu gasło ( jedynie odpalałem jak dodałem gazu) wtedy auto chodziło tak jak z podpięta.
Odpowietrzałem układ, leciały bąbelki jeszcze po drugim włączeniu wentylatora i dałem spokój..
Mógłby ktoś wytłumaczyć mi dlaczego zapowietrzony układ ma wpływ na obroty?
Po odpięciu przepustnicy: na wyłączonym silniku auto nie dało się odpalić bo od razu gasło ( jedynie odpalałem jak dodałem gazu) wtedy auto chodziło tak jak z podpięta.
- Od: 17 mar 2013, 10:53
- Posty: 22
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Mazda 626 2.0 16V USA
Jeśli chodzi o falujące obroty na gazie i gaśnięcie to sprawdź błędy, mogła paść przepływka, podejrzewam też, że gaz jest I albo II gen?
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Sekwencja Stag 200 ,
Jest sens w czyszczeniu przepływki?
Dopisano 4 maja 2013, 20:13:
Jeszcze pytanie, czy dam radę sam sprawdzić błędy? Jest to amerykańska wersja więc powinna mieć kontrolkę błędów? I w którym miejscu znajdę kostkę
Jest sens w czyszczeniu przepływki?
Dopisano 4 maja 2013, 20:13:
Jeszcze pytanie, czy dam radę sam sprawdzić błędy? Jest to amerykańska wersja więc powinna mieć kontrolkę błędów? I w którym miejscu znajdę kostkę
- Od: 17 mar 2013, 10:53
- Posty: 22
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Mazda 626 2.0 16V USA
Kość jest (powinna być) między akumulatorem a fuse boxem, "diagnostic" taka malutka, po zmostkowaniu GND i TEN powinna zacząć migać kontrolka na desce, jeśli nie to musisz robić jak wersję europejską z diodą, wszystko masz w tym temacie viewtopic.php?p=5519#p5519
Powodzenia
Powodzenia
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6