Silnik 2.0 FS z 626 do MX-6

PostTen post został usunięty przez siegu 8 sty 2012, 11:02.
Powód: OT.

Postprzez Dragonn » 12 sty 2012, 17:13

Ja w mojej MX-6 z 92' mam silnik z 626 96', 2.0 16v 136 KM. Ten silnik wejdzie, jedyna cena jaką za to trzeba zapłacić to sprężarka klimy i chłodnica. Z tego trzeba zrezygnować.
Jeździ się na nim świetnie, osiągi bardzo dobre, i bardzo zadowalające spalanie.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2011, 17:45
Posty: 33
Skąd: Śląsk, K-ce
Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V

Postprzez luk-kk » 12 sty 2012, 19:03

Dragonn napisał(a):Ja w mojej MX-6 z 92' mam silnik z 626 96', 2.0 16v 136 KM. Ten silnik wejdzie, jedyna cena jaką za to trzeba zapłacić to sprężarka klimy i chłodnica. Z tego trzeba zrezygnować.
Jeździ się na nim świetnie, osiągi bardzo dobre, i bardzo zadowalające spalanie.


Jeśli jest to silnik z 626 GE z 96 r. to ma 115/116 KM, chyba że stuningowany :D
Ostatnio edytowano 20 sty 2012, 14:48 przez luk-kk, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Postprzez noxes » 12 sty 2012, 19:15

Dragonn napisał(a):Ja w mojej MX-6 z 92' mam silnik z 626 96', 2.0 16v 136 KM.

Tak teoretycznie. Na pewno nie jest to seryjny 136 konny silnik z 626 GE. Możesz mieć z GF/GW, ale to jest totalna żeźba. Inne wiązki komputery układ zapłonowy itp.
A po czym wnioskujesz że masz właśnie 136KM?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Pajko » 13 sty 2012, 12:04

w '96 FS nie miał w żadnej wersji (a była jedna na EU) 136 KM .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Dragonn » 14 sty 2012, 14:37

Na 100% nie wiem czy faktycznie to jest seryjny 136 KM, ale żadnego tuningu nie było... fakt faktem elektronika jest przerobiona trochę. Poprzedni właściciel pokazywał wyniki z bieżni.
Żeby nie było nie mam zamiaru się kłócić, nie jestem tego w 100% pewien że faktycznie to jest ten z 626.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2011, 17:45
Posty: 33
Skąd: Śląsk, K-ce
Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V

Postprzez Grzyby » 14 sty 2012, 19:56

Dragonn napisał(a):nie jestem tego w 100% pewien że faktycznie to jest ten z 626

Masz przy nim aparat zapłonowy?
Kopułkę, palec rozdzielacza?


Dragonn napisał(a):elektronika jest przerobiona trochę

To znaczy?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez pawelc » 15 sty 2012, 08:26

Zrobi fotki z pod maski i uświadomimy go co tam ma ;) ...a jaki problem był z klimą ? ,bo nie powinno być żadnego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Dragonn » 16 sty 2012, 08:45

Zdjęcie wrzucę, tylko miałem tyle biegania że nawet na forum mnie nie było pare dni...

Kopułkę i palec mam chyba na wierzchu, jeśli o to Ci chodzi.
A elektronika to powtarzam po poprzednim właścicielu, dokładnie nie wiem. Były problemy z fazą np, ale rozwiązane.
No z tego co wiem, to po prostu silnik by nie wszedł, więc usunięta została sprężarka klimatyzacji.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2011, 17:45
Posty: 33
Skąd: Śląsk, K-ce
Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V

Postprzez Grzyby » 18 sty 2012, 00:56

Dragonn napisał(a):Kopułkę i palec mam chyba na wierzchu, jeśli o to Ci chodzi.

No to nie masz silnika 136KM, a najzwyklejszego FSa o mocy 116KM. W silniku 136KM nie masz kopułki i palca. Ot, taki najszybszy sposób odróżnienia silników z GFki od silników z GE.

Dragonn napisał(a):Były problemy z fazą

Że z czym, przepraszam były problemy? <glupek2> Z "fazą"? A co to takiego?

Dragonn napisał(a):silnik by nie wszedł, więc usunięta została sprężarka klimatyzacji

Bzdura.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Dragonn » 18 sty 2012, 01:54

Ja mądrzejszy od dziennika wieczornego nie będę i kpić nie mam zamiaru. Mnie wyniki z bieżni wystarczą. Osiągami przewyższała siostry 2-litrowe, paliła mało jak na taki motor, i mnie to wystarczało.
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2011, 17:45
Posty: 33
Skąd: Śląsk, K-ce
Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V

Postprzez noxes » 18 sty 2012, 14:33

Dragonn napisał(a):Ja mądrzejszy od dziennika wieczornego nie będę i kpić nie mam zamiaru. Mnie wyniki z bieżni wystarczą. Osiągami przewyższała siostry 2-litrowe, paliła mało jak na taki motor, i mnie to wystarczało.

Wklej zdjęcie to Cię uświadomimy co masz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Grzyby » 20 sty 2012, 10:10

Dragonn napisał(a):Ja mądrzejszy od dziennika wieczornego nie będę i kpić nie mam zamiaru

Ale co się oburzasz?
Wg opinii większości osób znających temat napisałeś kilka bzdur (np. że klima się nie mieści) jakieś – nie wiadomo jakie – przeróbki instalacji, a obecność kopułki i palca wskazuje jednoznacznie, że nie jest to silnik FS 136KM z późniejszego modelu GF.
Piszesz o problemach "z fazą". A CO TO JEST? Gdyby temat dotyczył zasilania 400V to byłoby zrozumiałe ale instalacji 12V w aucie?

I jak ktoś Ci to uświadamia to wielkie oburzenie?
Wstaw proszę zdjęcie (o co jesteś od jakiegoś czasu proszony) i będzie wszystko jasne.

Dragonn napisał(a):Mnie wyniki z bieżni wystarczą. Osiągami przewyższała siostry 2-litrowe

A co to "bieżnia"? Hamownia czy zwyczajna droga?
Jak hamownia to wstaw proszę wykres, a jak droga to mało wiarygodne (jest w klubie MX6 która też bije na głowę inne MX6 – a ma FSa 115KM z tym że naprawdę w idealnej kondycji).
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Dragonn » 20 sty 2012, 11:11

Wstawię tylko nie mam auta u siebie. Sprzedane już i muszę się z właścicielem ugadać. Nie oburzam się, tylko nie lubię jak ktoś od razu zaczyna kpić z kogoś jakby popełnił największy światowy błąd.

Z fazą, walnąłem się :D Jak się pytałem chłopaków to chodziło o masę. Ja elektrykiem nie jestem jakimś więc mi się poknociło.
Miałem na myśli hamownie, i tak jak pisałem w pierwszym czy drugim poście, wykresu nie mam, pokazywał mi go poprzedni właściciel.


Mogę wstawić na szybko aukcje mazdy z takim silnikiem, żeby szybciej rozwiązać ten spór.
http://otomoto.pl/mazda-626-klima-C21899297.html
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2011, 17:45
Posty: 33
Skąd: Śląsk, K-ce
Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V

Postprzez noxes » 20 sty 2012, 13:58

Dragonn napisał(a):Mogę wstawić na szybko aukcje mazdy z takim silnikiem, żeby szybciej rozwiązać ten spór.http://otomoto.pl/mazda-626-klima-C21899297.html

No do grzmota jasnego, to jest najnormalniejszy FS który ma 115KM
Dragonn napisał(a):Wstawię tylko nie mam auta u siebie. Sprzedane już i muszę się z właścicielem ugadać.

To możemy sie pożegnać ze zdjęciami...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Grzyby » 20 sty 2012, 18:36

Dokładnie. To jest silnik z GE.
136KM było dopiero w modelu GF (po 97 roku).

A w kwestii braku miejsca na klimę – popatrz sobie na wnętrze komory silnikowej w tej aukcji co sam podałeś linka i popatrz na MX6. Wnętrze pod maską jest dokładnie identyczne.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez mathiG » 6 paź 2014, 11:39

Siema, odgrzebie troche temat zeby nie tworzyc nowego. Czyli wychodzi na to, ze czesci tuningowe silnika do MX-6 podejda do silnika z GF 115 KM?? Chcialem go troche pomodzic a nie jestem pewny.
Początkujący
 
Od: 1 wrz 2014, 20:40
Posty: 5
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 626 GF/GW Station Wagon 2.0 115KM 99'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6