Po wymiana oleju – problemy (626 GE FS)

Postprzez rasiak123 » 9 mar 2010, 21:01

oki kopci ale nie ubywa oleju wiec nie rozumie bo wydaje mi sie ze jak pierscienie sa do roboty to autko powinno zrec olej
Początkujący
 
Od: 27 gru 2009, 13:28
Posty: 4
Auto: Mazda 626 1993 r.

Postprzez dyszel » 9 mar 2010, 21:35

Tak jak pisał wcześniej kolega Hugo, on miał wcześniej GE special z FS-em bardzo zadbane ale kopciło z rana. Niemniej jednak oleju nie ubywało (1l/10000km). Wymienił olej na jakiegoś elfa i dymienie ustało ;) Jeśli drastycznie nie ubywa oleju to kontroluj i jeździj do następnej wymiany i zalej tego elfa – napisz na PW do niego to poda ci szczegóły ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez lukkas_kg » 10 mar 2010, 22:26

jakiego dokladnie elfa? i ile oleju wchodzi do FP? bo wg instrukcji wlewalem i torche przelałem
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Hugo » 10 mar 2010, 23:30

lukkas_kg napisał(a):jakiego dokladnie elfa? i ile oleju wchodzi do FP? bo wg instrukcji wlewalem i torche przelałem
Elf Evolution SXR 5W 30. Weszło 3 litry.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez lukkas_kg » 10 mar 2010, 23:40

jest dostepny jako pol syntentyk? bo na googlach rzucil mi sie tylko syntetyczny
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Hugo » 11 mar 2010, 18:36

lukkas_kg napisał(a):jest dostepny jako pol syntentyk? bo na googlach rzucil mi sie tylko syntetyczny
Nie jest to w 100% full syntetyk tylko olej hydrokrakowany. A co boisz się go zalać?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez lukkas_kg » 11 mar 2010, 19:38

slyszalem ze nie mozna przechodzic z olejow polsyntetyk na syntetyk
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Hugo » 12 mar 2010, 00:16

lukkas_kg napisał(a):slyszalem ze nie mozna przechodzic z olejow polsyntetyk na syntetyk
Napiszę po raz kolejny. Jest to totalną bzdurą!
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez wojtek79 » 12 mar 2010, 00:36

Ja przeszedłem z mineralnego na półsyntetyk tylko że w innym aucie i naprawde niema żadnego problemu. po 10.000km brakowało 0,5L oleju dodam że auto ma przejechane 300.000km i chula aż miło.
SPRZEDAM CZĘŚCI DO MAZDY 626 GE 1.8 16V
tel: 504-096-262
gg: 10464071
email: wojtek.skie@aol.pl
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 17:21
Posty: 197

Postprzez dyszel » 12 mar 2010, 21:25

A ja napiszę jeszcze inaczej – nie wskazane jest przechodzenie z minerała w zajechanym silniku na full syntetyk i to jest na pewno prawda.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez bazyl wspaniały » 13 mar 2010, 15:54

dyszel85 napisał(a):A ja napiszę jeszcze inaczej – nie wskazane jest przechodzenie z minerała w zajechanym silniku na full syntetyk i to jest na pewno prawda.

Nie dlatego że to szkodzi tylko chodzi o właściwości penetracyjne. Syntetyk lepiej wnika więc i łatwiej mu wyciekać, stąd legendy o "rozpuszczających uszczelniacze" właściwościach syntetyka <lol>
Ja w obydwu mazdach z 10W40 przechodziłem na 5W50 i wynikiem były same plusy :) (do FP lałem castrola a do KL mobil1)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez lukkas_kg » 13 mar 2010, 16:38

dobra to reasumujac moje zapytanie

czy przechodząc z pol syntetyka 10w40 na ten ELF EVOLUTION SXR 5W30 co osiagne? dodam ze u mnie kopci z rana, ale nie ubywa oleju w drastycznych ilosciach (ubywa przy dluzszej jezdzie powyzej 150km na godzine)
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Hugo » 13 mar 2010, 18:44

lukkas_kg napisał(a):dobra to reasumujac moje zapytanie

czy przechodząc z pol syntetyka 10w40 na ten ELF EVOLUTION SXR 5W30 co osiagne? dodam ze u mnie kopci z rana, ale nie ubywa oleju w drastycznych ilosciach (ubywa przy dluzszej jezdzie powyzej 150km na godzine)
To nie forum www.wrozka.pl Ja napisałem co w moim aucie osiągnałem, w Twoim nie musi być tak samo, ale ja bym spróbował, tymbardziej, że objawy miałem podobne w aucie jak Ty.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez lukkas_kg » 13 mar 2010, 18:46

ale nie musisz od razu krzyczeć na mnie
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Hugo » 14 mar 2010, 12:56

Jeśli to do mnie to nie miałem zamiaru i nie krzyczałem.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez krzychi2 » 18 mar 2010, 21:12

Opuścić do stanu średniego,czekać ażwypali nadmiar z katalizatora,wydechu,itp.może to potrwać Nie przejmować się parą z rury wydechowej-ten typ tak ma, zależy od wilgotnosci powietrza.U mnie tak bylo,zaoszczędzilem sporo kasy i nerwów że ni e skorzystałem z porad forumowiczów którę są poniekąd słuszne ale nie takim przypadku że motor pada natychmiast po wymianie olejuhttp://www.mazdaspeed.pl/forum/pos ... 6&t=93119#
Początkujący
 
Od: 18 paź 2009, 13:58
Posty: 12
Skąd: Świdnik
Auto: Premacy 1,8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6