Słabe ogrzewanie
miałem jakiś specyfik ale to było dawno nie pamiętam nazwy
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
nie za bardzo żrące
może lepiej jakiś słaby kwas np.ocet

Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
przepłukałem nagrzewnice odpowietrzyłem układ ale nic to nie dało dalej letnie powietrze więc w przypływie geniuszu
zdjąłem wąż z nagrzewnicy ten od powrotu (i tu zadanie dla trzech osób) jedna odpala auto z wciśniętym gazem druga dolewa płynu trzecia z ręką przy nagrzewnicy czeka aż poleci gorący płyn. Jak juz poleciał z nawiewów zaczęło lecieć gorące powietrze, jeszcze raz odpowietrzyłem cały układ i po sprawie. Mam nadzieje, że wszystko jasno zobrazowałem 
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
Moja nie grzeje wcale.
Prawdopodobny problem wg mnie to pompa układu chłodzenie i być może termostat.
Wydaje mi się, że nagrzewnica nie jest zatkana, gdyż jak ściągnę węża doprowadzającego do płyn chłodniczy do nagrzewnicy to nic się nie leje z niego – brak Cisnie, a pozatym auto się grzeje.
Prawdopodobny problem wg mnie to pompa układu chłodzenie i być może termostat.
Wydaje mi się, że nagrzewnica nie jest zatkana, gdyż jak ściągnę węża doprowadzającego do płyn chłodniczy do nagrzewnicy to nic się nie leje z niego – brak Cisnie, a pozatym auto się grzeje.
- Od: 11 paź 2010, 17:57
- Posty: 8
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626
to pewnie u ciebie będzie termostat do wymiany nie otwiera dużego obiegu i nie płynie płyn, jak by pompa nie pompowała to już dawno był byś po wymianie silnika
przepraszam za podwójnego posta błąd systemu
Następnym razem poproś moderatora działu o skasowanie takiego posta proszę.
AmRoZ
przepraszam za podwójnego posta błąd systemu
Następnym razem poproś moderatora działu o skasowanie takiego posta proszę.
AmRoZ
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
Moja Mazda też słabo grzeje. Zauważyłem, że przesuwanie suwakiem nie zmienia w ogóle temperatury powietrza. W pobliżu silniczka nagrzewnicy jest dźwignia na pręciku. Czy ona nie powinna poruszać się w trakcie przesuwania suwaka od ogrzewania?
- Od: 6 maja 2007, 22:32
- Posty: 25
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V
[quote="m.wol"]to pewnie u ciebie będzie termostat do wymiany nie otwiera dużego obiegu i nie płynie płyn, jak by pompa nie pompowała to już dawno był byś po wymianie silnika
przepraszam za podwójnego posta błąd systemu
Nie koniecznie jeżdze nia co dziennei do pracy ale bez korków.
przepraszam za podwójnego posta błąd systemu
Nie koniecznie jeżdze nia co dziennei do pracy ale bez korków.
- Od: 11 paź 2010, 17:57
- Posty: 8
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626
intel86 napisał(a):przesuwanie suwakiem nie zmienia w ogóle temperatury powietrza.
Pisałem to na tym forum już ze sto razy.
Napiszę jeszcze raz.
Często uszkodzeniu ulega właśnie panel regulacji – albo pada albo elektronika sterująca albo potencjometr. Średnio rozgarnięty elektronik jest w stanie naprawić to za 50zł.
Ok. Już naprawiłem. Pęknięta była w środku panela sterowania płytka. Trochę dziwne to według mnie, bo w miejscu gdzie była pęknięta nie działają na nią żadne siły. Ja osobiście podkleiłem płytkę i walnałem pająka. Ogólnie płytka już musiała być nadpęknięta kiedy kupiłem, bo od samego początku nie działa żaróweczka podświetlająca potencjometr a teraz ożyła :–)
- Od: 6 maja 2007, 22:32
- Posty: 25
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V
Że tak powiem:
A nie mówiłem?
Nie ma co szukać problemów tam gdzie ich nie ma. Generalnie nie wiem czy przypadki zatkanej nagrzewnicy w GE zajmą więcej niż palce u jednej ręki. A problem sterowania jest raczej powszechny – tylko jakoś mało kto czyta co JUŻ JEST w tym temacie na forum napisane.
A nie mówiłem?
Nie ma co szukać problemów tam gdzie ich nie ma. Generalnie nie wiem czy przypadki zatkanej nagrzewnicy w GE zajmą więcej niż palce u jednej ręki. A problem sterowania jest raczej powszechny – tylko jakoś mało kto czyta co JUŻ JEST w tym temacie na forum napisane.
co do odpowietrzenia nagrzewnicy. Można prosić o instrukcje . Czy da się to zrobić zanim płyn się nagrzeje? wydaje mi się ze odpalenie na zimno poluzowanie przewodu powrotnego z nagrzewnicy, poczekanie aż powietrze ujdzie powinno sprawę załatwić ( oczywiście plus odpowietrzenie całości) ale tu wydaje mi się. Proszę o instrukcje kogoś kto to przerabiał.
- Od: 25 maja 2010, 15:33
- Posty: 48
- Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6