Słabe ogrzewanie

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Tomcio1972 » 7 paź 2010, 16:25

miałem jakiś specyfik ale to było dawno nie pamiętam nazwy
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez noxes » 7 paź 2010, 17:27

Hmm w zasadzie mogła to by być też soda kałustyczna...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Tomcio1972 » 7 paź 2010, 20:02

nie za bardzo żrące <co?> może lepiej jakiś słaby kwas np.ocet
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez robaga » 7 paź 2010, 20:41

witaj
możn gorąca woda + płyn ludwik
ściągasz 2 przewody z tyłu za silnikiem i zakładasz węża i do niego np lejek i lejesz

jak chcesz to możesz nawet kreta tylko dobrze wodą zalej potem
robik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2007, 21:16
Posty: 54
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 1.8 16v

Postprzez m.wol » 8 paź 2010, 07:38

dzięki za odpowiedzi ;] jutro się tym zajmę bo ostatnio cierpię na brak czasu popołudniami przepłukam sprawdzę efekt i napisze pzdr.
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2010, 14:43
Posty: 45
Skąd: Jasło
Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.

Postprzez noxes » 8 paź 2010, 14:20

robaga napisał(a):ak chcesz to możesz nawet kreta tylko dobrze wodą zalej potem

Jeśli kret może być to i soda kałustyczna też...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez m.wol » 10 paź 2010, 09:22

sprawa załatwiona madzia grzeje jak głupia :D winna była zapowietrzona nagrzewnica którą trzeba było odpowietrzyć osobno zimo nadchodź jestem gotów <rotfl>
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2010, 14:43
Posty: 45
Skąd: Jasło
Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.

Postprzez noxes » 10 paź 2010, 16:13

m.wol napisał(a):winna była zapowietrzona nagrzewnica którą trzeba było odpowietrzyć osobno


Możesz rozwinąć tą wypowiedź?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez m.wol » 10 paź 2010, 21:22

przepłukałem nagrzewnice odpowietrzyłem układ ale nic to nie dało dalej letnie powietrze więc w przypływie geniuszu :P zdjąłem wąż z nagrzewnicy ten od powrotu (i tu zadanie dla trzech osób) jedna odpala auto z wciśniętym gazem druga dolewa płynu trzecia z ręką przy nagrzewnicy czeka aż poleci gorący płyn. Jak juz poleciał z nawiewów zaczęło lecieć gorące powietrze, jeszcze raz odpowietrzyłem cały układ i po sprawie. Mam nadzieje, że wszystko jasno zobrazowałem :D
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2010, 14:43
Posty: 45
Skąd: Jasło
Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.

Postprzez noxes » 11 paź 2010, 14:37

Napewno się to przyda, chociaż u mnie w miare ciepłe powietrze leci... Ale nie ma to jak w BMW usmażyć się można przy -20
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez m.wol » 11 paź 2010, 14:44

no u mnie leciało letnie a teraz po chwili leci gorące, a co do BMW to właśnie szwagier który takim jeździ wpadł na ten pomysł z nagrzewnicą bo w bejcach to norma, że trzeba oddzielnie ją odpowietrzać.
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2010, 14:43
Posty: 45
Skąd: Jasło
Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.

Postprzez pablo73 » 11 paź 2010, 18:46

Moja nie grzeje wcale.
Prawdopodobny problem wg mnie to pompa układu chłodzenie i być może termostat.
Wydaje mi się, że nagrzewnica nie jest zatkana, gdyż jak ściągnę węża doprowadzającego do płyn chłodniczy do nagrzewnicy to nic się nie leje z niego – brak Cisnie, a pozatym auto się grzeje.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 paź 2010, 17:57
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626

Postprzez m.wol » 11 paź 2010, 21:50

to pewnie u ciebie będzie termostat do wymiany nie otwiera dużego obiegu i nie płynie płyn, jak by pompa nie pompowała to już dawno był byś po wymianie silnika
przepraszam za podwójnego posta błąd systemu :)

Następnym razem poproś moderatora działu o skasowanie takiego posta proszę.
AmRoZ
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2010, 14:43
Posty: 45
Skąd: Jasło
Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.

Postprzez intel86 » 18 paź 2010, 07:43

Moja Mazda też słabo grzeje. Zauważyłem, że przesuwanie suwakiem nie zmienia w ogóle temperatury powietrza. W pobliżu silniczka nagrzewnicy jest dźwignia na pręciku. Czy ona nie powinna poruszać się w trakcie przesuwania suwaka od ogrzewania?
Początkujący
 
Od: 6 maja 2007, 22:32
Posty: 25
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V

Postprzez pablo73 » 18 paź 2010, 10:01

[quote="m.wol"]to pewnie u ciebie będzie termostat do wymiany nie otwiera dużego obiegu i nie płynie płyn, jak by pompa nie pompowała to już dawno był byś po wymianie silnika
przepraszam za podwójnego posta błąd systemu :)

Nie koniecznie jeżdze nia co dziennei do pracy ale bez korków.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 paź 2010, 17:57
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626

Postprzez Grzyby » 19 paź 2010, 10:44

intel86 napisał(a):przesuwanie suwakiem nie zmienia w ogóle temperatury powietrza.

Pisałem to na tym forum już ze sto razy.
Napiszę jeszcze raz.
Często uszkodzeniu ulega właśnie panel regulacji – albo pada albo elektronika sterująca albo potencjometr. Średnio rozgarnięty elektronik jest w stanie naprawić to za 50zł.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez intel86 » 19 paź 2010, 14:23

Ok. Już naprawiłem. Pęknięta była w środku panela sterowania płytka. Trochę dziwne to według mnie, bo w miejscu gdzie była pęknięta nie działają na nią żadne siły. Ja osobiście podkleiłem płytkę i walnałem pająka. Ogólnie płytka już musiała być nadpęknięta kiedy kupiłem, bo od samego początku nie działa żaróweczka podświetlająca potencjometr a teraz ożyła :–)
Początkujący
 
Od: 6 maja 2007, 22:32
Posty: 25
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V

Postprzez Grzyby » 19 paź 2010, 23:20

Że tak powiem:
A nie mówiłem? :P

Nie ma co szukać problemów tam gdzie ich nie ma. Generalnie nie wiem czy przypadki zatkanej nagrzewnicy w GE zajmą więcej niż palce u jednej ręki. A problem sterowania jest raczej powszechny – tylko jakoś mało kto czyta co JUŻ JEST w tym temacie na forum napisane.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez kater83 » 20 paź 2010, 02:27

co do odpowietrzenia nagrzewnicy. Można prosić o instrukcje . Czy da się to zrobić zanim płyn się nagrzeje? wydaje mi się ze odpalenie na zimno poluzowanie przewodu powrotnego z nagrzewnicy, poczekanie aż powietrze ujdzie powinno sprawę załatwić ( oczywiście plus odpowietrzenie całości) ale tu wydaje mi się. Proszę o instrukcje kogoś kto to przerabiał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 15:33
Posty: 48
Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS

Postprzez pablo73 » 22 paź 2010, 19:03

Ja też naprawiłem. Jednak rozsypana pompa płynu chłodniczego.
Mazda miała być droga za pompę nie całe 300 zł i nowy płyn do tego.
Grzeje teraz w środku aż piknie.
<jupi>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 paź 2010, 17:57
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6