Czarna ramka wokół licznika – jak zdemontować?
Strona 1 z 1
sruby masz na pewno, odkrecasz to a zatrzaski sa na pewno. ja w GFce mam 2 sruby i chyba 5 zatrzaskow

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
jacobs napisał(a):Z góry są dwie śrubki
a nie trzy??Jak je odkrecisz to dol delikatnie podnies z milimetr do gory,wtedy ciagniesz delikatnie za gore i calosc wyskakuje.Odciagnij troche i odczep kostke od zegarka i jazda
-
waldii
jacobs napisał(a):Waldii ramka wogół licznika nie ma kostki
aaa sorki,bo ja po lifcie mialem i tam jest zegarek razem z tym plastikiem
-
waldii
jacobs napisał(a):Tego się chyba nie da wyjąć
czego,tej ramki???Myslisz,ze kokpit to caly jeden odlew??

-
waldii
odkręć śróbki i ciągnij
w sumie to sama wyskoczy. ja najpierw odkręciłem śrubki, później od dołu delikatnie podwarzyłem co by nie porysować i dobrze chwycić żeby łatwiej z zatrzasków ściągnąć. ta ramka jest bardzo elastyczna i nie tak łatwo ją połamać więc śmiało i bez lęku ją ciągnij.
po wyjęciu ramki zobaczysz 4 śrubki którymi przykręcone są zegary. później tylko odczepić kostki z kablami od tyłu i już zegary na kolanach lądują. bez wyjęcia zegarów dostęp do żaróweczek jest conajmniej kłopotliwy

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6