Awaryjne zamykanie szyberdachu
Strona 1 z 1
kilka postów niżej znajduje się już foto-instrukcja, jak to zrobić
czy ma ktoś może na wzór pożyczyć/lub zbędną sztukę sprzedać korbki (klucza) do awaryjnego zamykania fabrycznego szyberdachu mx6, więc jak to zwykle, ta od 626GE tez by pewnie pasowała
czy ma ktoś może na wzór pożyczyć/lub zbędną sztukę sprzedać korbki (klucza) do awaryjnego zamykania fabrycznego szyberdachu mx6, więc jak to zwykle, ta od 626GE tez by pewnie pasowała
Ostatnio edytowano 7 lip 2004, 18:51 przez Carrrlos, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Ale co się stało, elektryka wymiękła? Wtedy tak jak pisze Luca, gorzej jak motorek chce a nie może.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
nightcomer napisał(a):Ale co się stało, elektryka wymiękła? Wtedy tak jak pisze Luca, gorzej jak motorek chce a nie może.
nie, wszystko OK, elektryka działa, prowadnice proste, nasmarowane, jeździ jak po masle, tak tylko szukam klucza gdyby, odpukac siadła, więc mam nadzieję, że wyposażony w awaryjne zamykanie, nigdy nie będe musiał z niego korzystać
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Więc "zgłębiłem" temat ewentualnego awaryjnego zamykania szyberdachu.
Poniżej króciutka foto-instrukcja, prosta jak drut, a ile może zaoszczędzić nerwów
na środku podsufitki znajduje się zaślepka, którą obracasz o 90 stopni,
pod nią znajduje się śruba z otworem na klucz imbus/ampul nr 5
za poszukiwaną przeze mnie korbę służyć będzie klucz, który otrzymałem do skręcania mebli z Ikei
i to cały przepis na awaryjne zamknięcie szyberdachu
Poniżej króciutka foto-instrukcja, prosta jak drut, a ile może zaoszczędzić nerwów
na środku podsufitki znajduje się zaślepka, którą obracasz o 90 stopni,
pod nią znajduje się śruba z otworem na klucz imbus/ampul nr 5
za poszukiwaną przeze mnie korbę służyć będzie klucz, który otrzymałem do skręcania mebli z Ikei
i to cały przepis na awaryjne zamknięcie szyberdachu
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Heheheh Carlos widzę że nauka nie poszła w las – czyżbym dał dobry przykład wyjaśniania forumowiczom "jak to zrobić"
Ciesze się
Ale u mnie nie ma takiej zaślepki mam nadzieje że nie będzie mi nigdy potrzebna.....
Ciesze się
Ale u mnie nie ma takiej zaślepki mam nadzieje że nie będzie mi nigdy potrzebna.....
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
V6 – no more questions...
- Od: 27 maja 2004, 20:02
- Posty: 611
- Skąd: Pruszków
- Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT
cześć
właśnie wczoraj musiałem skorzystać z tego awaryjnego zasówania szyberdachu w mojej 626 GE z tym że umnie nie jest na imbus a na szeroki śrubokręt płaski – powód padła przekładnia
dzisiaj opuściłem podsufitkę odkręciłem przekładnię zamocowaną na 3 śruby krzyżakowe zdemontowałm ją okazało się że jest okropnie zasyfiona i uszkodzeniu uległo pierwsze trybo napędzane ślimakiem z silnika.
zawiozłem do zanjomego warsztatu posiadającego potrzebne maszyny i na poniedziałek będę już chyba miał dorobione – o efekcie naprawy i cenie napiszę jak odbiorę zrobione
pozdro ZBYSZEK
właśnie wczoraj musiałem skorzystać z tego awaryjnego zasówania szyberdachu w mojej 626 GE z tym że umnie nie jest na imbus a na szeroki śrubokręt płaski – powód padła przekładnia
dzisiaj opuściłem podsufitkę odkręciłem przekładnię zamocowaną na 3 śruby krzyżakowe zdemontowałm ją okazało się że jest okropnie zasyfiona i uszkodzeniu uległo pierwsze trybo napędzane ślimakiem z silnika.
zawiozłem do zanjomego warsztatu posiadającego potrzebne maszyny i na poniedziałek będę już chyba miał dorobione – o efekcie naprawy i cenie napiszę jak odbiorę zrobione
pozdro ZBYSZEK
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
Nie ,nie ściągałem całej podsufitki tylko zdemontowałem lusterko wsteczne,osłony lusterka wstecznego ,uszczelki drzwi w przedniej części podsufitka opuściła się na tyle że dało się odkręcić 3 mocujące śruby mechanizm do reszty szyberdachu.
pozostało tylko odpiąć kostkę z przewodami i wyjąć cały mechanizm
W poniedziałek zobaczymy jak wyszła zębatka i jakie koszty gdyby ktoś potrzebował a napewno mój przypadek był pierwszy postaram się pomóc
pozdrowienia ZBYSZEK
pozostało tylko odpiąć kostkę z przewodami i wyjąć cały mechanizm
W poniedziałek zobaczymy jak wyszła zębatka i jakie koszty gdyby ktoś potrzebował a napewno mój przypadek był pierwszy postaram się pomóc
pozdrowienia ZBYSZEK
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
Krasnal napisał(a):Heheheh Carlos widzę że nauka nie poszła w las – czyżbym dał dobry przykład wyjaśniania forumowiczom "jak to zrobić"
odwrotnie chciałeś powiedzieć, byłem szybszy o blisko 2 godziny
ale to nieważne, ważne, że się chce coś zrobić
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6