Witam.
Wycieraczki działają dobrze, ale jest problem z potencjometrem regulującym częstotliwość pracy wycieraczek. Czasem coś nie łączy i wycieraczki wcale nie chodzą. Potencjometr znajduje się w dźwigni włącznika wycieraczek. Jak się do niego dostać? Tę kopułkę nad pierścieniem regulacyjnym się wyjmuje czy wykręca. Nie chcę niczego ukręcić czy urwać
Potencjometr regulacji częstotliwości pracy wycieraczek
Strona 1 z 1
Też by mi się przydała informacja jak sobie z tym poradzić.
Jak się uderzy w przełącznik zespolony wycieraczek to zaczynają działać na jakiś czas.
Jak się uderzy w przełącznik zespolony wycieraczek to zaczynają działać na jakiś czas.
roccomistrz napisał(a):Też by mi się przydała informacja jak sobie z tym poradzić.
Jak się uderzy w przełącznik zespolony wycieraczek to zaczynają działać na jakiś czas.
A to nie będzie czasem wina przekaźnika wycieraczek, który jest za kierownicą??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
u mnie też tylko przerywany nie zawsze działa.
jak się uderzy w tą wajchę to zaczyna działać.
Ktoś ma jakieś propozycje co jest przyczyną??
jak się uderzy w tą wajchę to zaczyna działać.
Ktoś ma jakieś propozycje co jest przyczyną??
roccomistrz napisał(a):u mnie też tylko przerywany nie zawsze działa.
jak się uderzy w tą wajchę to zaczyna działać.
Ktoś ma jakieś propozycje co jest przyczyną??
Moim zdaniem to przekaźnik, albo styki w wajsze
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
No własnie ja też mam problem z wycieraczkami tzn nie działają na 1-szym biegu no i w momencie spryskiwania szyby zawsze się włączały. na 2 i 3 biegu chodzą normalnie no i takie pojedyncze . może ktos ma pomysł o co chodzi?? nie znam sie na tym kurde a wkurzające jest pykanie co chwila żeby raz przetarło.podmieniałem silniczki i to samo było.
Wg mnie masz popsuty przekaźniczek który znajduje się przy stacyjce, przy pałąku od wycieraczek.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Wszystko zależy od Twoich umiejętności. Przekaźnik lepiej wymienić na nowy większy, ale to jest już rzeźba. Ja tak zrobiłem i jest bez problemu przez 2 lata.
Myślę, że nie znajdziesz dokładnie takiego samego przekaźnika w elektronicznym, więc jedyne co możesz zrobić to przeczyścić styki o ile jeszcze coś z nich zostało, chociaż na długo to już pewnie nie pomoże.
Ori przekaźnik jest wielkości ok 2x1x1cm, więc maleńki.
Myślę, że nie znajdziesz dokładnie takiego samego przekaźnika w elektronicznym, więc jedyne co możesz zrobić to przeczyścić styki o ile jeszcze coś z nich zostało, chociaż na długo to już pewnie nie pomoże.
Ori przekaźnik jest wielkości ok 2x1x1cm, więc maleńki.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kurde to muszę jechać do mechanika jakiegoś ;( maskra takie gówienko a tyle problemów , a może psiknąć tam jakimś sprayem do styków
? heheh kiedyś miałem tak z podnośnikami szyb psiknąłem w kostke i zaczeły działać i działają do tej pory
))
Bez rozbierania to i tak nic nie psikniesz bo ten przekaźnik jest w osłonce gumowej. Możesz kupić całe wajchy i tylko podmienić -tak będzie najłatwiej.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6