Kuba_626_GE napisał(a):czy nie można podłączyć się do awaryjnych(słyszałem o tym rożne wersje)?
Ja próbowałem podłączyć się pod przełącznik od awaryjne ale mi nie wyszło. Doszedłem do wniosku, że prościej i łatwiej będzie mimo wszystko podpiąć się bezpośrednio pod kierunkowskazy pod kolumną kierownicy.
Kuba_626_GE napisał(a):Czy trzeba otwieranie i zamykanie podłączać do tego samego kabelka dodając opornik 1kOhm czy można podłączyć osobno otwieranie a osobno zamykanie pomijając kombinowanie z opornikiem?
Trzeba podłączyć przez opornik. A dlatego, ponieważ sygnał otwierania i zamykania jest podawany na jednym przewodzie. Różne są tylko napięcia. I po tym siłowniki rozpoznają czy mają się zamknąć czy otworzyć. Tego niestety nie da się przeskoczyć.
Kuba_626_GE napisał(a):Jeśli jednak nie da sie tego podłączyć osobno czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak laikowi w jaki sposób i w jakiej kolejności podłączyć kierunkowskazy z diodami i opornik do otw/zam?
Jak podłączyć przewody do otw/zam masz w mojej rozpisce wyżej. Nie wiem czego w niej nie rozumiesz. Do białego przewodu z przyklejasz opornik (obojętnie jak). Za opornikiem też wstaw kawałek przewodu (będzie później łatwiej). I przewód biały (za opornikiem) łączysz z przewodem białym z czarnym paskiem i taką kombinację podpinasz do przewodu szarego z czarnym paskiem w samochodzie.
Co do kierunkowskazów to wszystko jest napisane
TUTAJ. Prościej się nie da tego wyjaśnić. Jeśli choć trochę nie orientujesz się w podstawach elektroniki, to nie rób nic sam, bo więcej możesz zaszkodzić niż pomóc.
Kuba_626_GE napisał(a):czy muszę się bawić w lutowanie czy mogę wszystko podłączyć na np. złączki Wago?
Tak, pobaw się lepiej w lutowanie. Jest to po prostu najpewniejszy sposób połączenie. Potem jeszcze na połączenie koszulka termokurczliwa i będzie na wieki. Poza tym nie wyobrażam sobie podłączenia opornika albo diody poprzez złączkę.