Dźwięk zamykanych drzwi
Strona 1 z 1
Dążąc do perfekcji w moim aucie wkraczam w kolejny etap
. Mianowicie chodzi o dźwięk zamykanych drzwi. Kiedyś natknąłem się na test używanej GE i jednym z większych plusów auta był głuchy i bardzo przyjemny dla ucha dźwięk podczas zamykania drzwi. U mnie jest zupełnie inaczej. Podczas zamykania słychać trzask, a na jednych z tylnych drzwi słychać nawet jakby drgania połaci blachy na drzwiach. Wczoraj wpadłem na genialny pomysł i podczas zamykania drzwi uniosłem klamkę do góry. I...dźwięk był rewelacyjny. Głuche łupnięcie i nic więcej. Identyczny odgłos na wszystkich drzwiach, zarówno od zewnątrz, jak i po odchyleniu wewnętrznej klamki podczas zamykania drzwi. Jak łatwo się domyślić nieprzyjemny dźwięk powoduje zamykający się zamek. I teraz pytanie: czy ktoś z Was robił coś w tym temacie? Pewnie nie, ale myślę, że jest to kwestia smarowania zamków. Czy ktoś z Was demontował zamki w GE lub je smarował? Jakie jest dojście? Trzeba je wymontować żeby je nasmarować? Czym nasmarować, myślę, że wodo i kurzoodporna pasta miedziowa będzie dobra, a moze jakiś inny smar bądź pasta? Będę wdzięczny za wszelkie rady.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Wymontowac to pikus.
Ale hmmm czy to bedzie tylko przesmarowanie.
Z innych tematów to musisz ogarnac drzwi matami, podokrecac wszystkie srubki, zabezpieczyc ciegna od zamków tak zeby ni estukały gdzies o blache, i dopiero sie bawic w jakis dupiaty zamek
dwa razy sruba krzyzak malborski i zamek wykrecony z tego co pamietam
Ale hmmm czy to bedzie tylko przesmarowanie.
Z innych tematów to musisz ogarnac drzwi matami, podokrecac wszystkie srubki, zabezpieczyc ciegna od zamków tak zeby ni estukały gdzies o blache, i dopiero sie bawic w jakis dupiaty zamek
dwa razy sruba krzyzak malborski i zamek wykrecony z tego co pamietam
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Jezu co to jest?Loczek napisał(a):krzyzak malborski
Napewno dużo by dały, ale nie chcę dodatkowo obciążać auta (a maty lekkie nie są), a poza tym dźwięk ewidentnie powodują zamki.Loczek napisał(a):Z innych tematów to musisz ogarnac drzwi matami
Sprawdzę najpierw na przednich drzwiach, bo dzisiaj miałem zdejmować tapicerkę i wieźć do obszycia, ale jakoś nie miałem natchnienia dlatego zdemontuję ją jutro i zajrzę tam.Loczek napisał(a):podokrecac wszystkie srubki, zabezpieczyc ciegna od zamków tak zeby ni estukały gdzies o blache
Przy okazji jakie macie wrażenia odsłuchowe podczas zamykania drzwi w swoich 626 GE, mx-6 i Xedosach 6?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):Xedosach 6?
Nie jest źle, ale generalnie szału nie ma...
Polecam kiedyś jak będziesz miał okazję zobaczyć jak zamykają się drzwi w Alfie Romeo 166 – nadal – po prawie roku używania nie mogę wyjść z podziwu...
Głośność porównywalna do zamykanych drzwi od lodówki...
f*ck
To jakby trochę nowsze auto i generalnie zauważyłem dawno, że drzwi we włoskim sprzecie zamykają się "przyjemnie".Mev napisał(a):Polecam kiedyś jak będziesz miał okazję zobaczyć jak zamykają się drzwi w Alfie Romeo 166
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Regulowałem go góra-dół w drzwiach kierowcy. Niewiele dało.speedone napisał(a):a moze pomoze regulacja zamka ? chodzi o ten element na słupku
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Ja w ten weekend- tak wiem swieta – bede wygluszal drzwi i przy okajzi zrobie wszystkie ine elementy ktore napisałem wyzej. Takze napisze jakie wrazenia, a do dam ze u mnie to jest tak jakbym wrota od stodoły zamykal usrusem.
Troche problem rozwiazany.
U pasazera miałem taki temat ze przy zamykaniu trzebabylo to zrobic zdecydowanie mocniej niz u kierowcy.
Powod byl taki ze ten element chytajacy drzwi na slupku byl za nisko wkrecony
Podnioslem go ile sie dało i teraz z zdecydowanie wieksza latwoscia drzwi wskakuja na swoje miejsce wystraczy je leciutko i niezaszybko prowadzic i fajnie sie zamykaja
Ale i tak wygłuszam drzwi wiec mysle ze efekt bedzie jeszcze lepszy
Ale to wiesci i fotki po weekendzie
Troche problem rozwiazany.
U pasazera miałem taki temat ze przy zamykaniu trzebabylo to zrobic zdecydowanie mocniej niz u kierowcy.
Powod byl taki ze ten element chytajacy drzwi na slupku byl za nisko wkrecony
Podnioslem go ile sie dało i teraz z zdecydowanie wieksza latwoscia drzwi wskakuja na swoje miejsce wystraczy je leciutko i niezaszybko prowadzic i fajnie sie zamykaja
Ale i tak wygłuszam drzwi wiec mysle ze efekt bedzie jeszcze lepszy
Ale to wiesci i fotki po weekendzie
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Loczek napisał(a):u mnie to jest tak jakbym wrota od stodoły zamykal usrusem.

U mnie dokładnie odwrotnie.Loczek napisał(a):U pasazera miałem taki temat ze przy zamykaniu trzebabylo to zrobic zdecydowanie mocniej niz u kierowcy
A o tym nie pomyślałem. Spróbuję.speedone napisał(a):to moze przod tyl ?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo maty nie są wcale takie ciężkie, poza tym lżejszymi od nich są np gąbki lub tzw baranek w sprayu.
Ja mam wygłuszone przednie drzwi gąbką opakowaną w folię(przeciw wilgoci), a tył w matach. Dźwięk jest bardzo przyjemny, głuchy, nic się nie telepie
Muszę tylko zdjąć tapicerę i przesmarować mechanizmy od szyb bo trochę ciężko chodzą
Ja mam wygłuszone przednie drzwi gąbką opakowaną w folię(przeciw wilgoci), a tył w matach. Dźwięk jest bardzo przyjemny, głuchy, nic się nie telepie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Muszę tylko zdjąć tapicerę i przesmarować mechanizmy od szyb bo trochę ciężko chodzą
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6