Witam, co mogą oznaczać następujące problemy z Mazdą 626 (model GF, silnik 2.0DITD, rocznik 2001):
podczas manewrów na parkingu, przy skręcaniu kierownicą słychać pukanie?
Mazda 626 GF – Pukanie podczas skręcania
Strona 1 z 1
Radex84 napisał(a):przeguby?
A po co ten znak zapytania, kolego? W zasadzie wszystko jest jasne. Przegub zaczyna się odzywać. Wymiana i po problemie. Przegub to koszt ok 130zł. Do tego robocizna zależna od warsztatu.
- Od: 15 kwi 2010, 15:10
- Posty: 36
- Skąd: Legionowo k/Warszawy
- Auto: Mazda 626 GF '99 Comfort
Krzychu_W napisał(a):Radex84 napisał(a):przeguby?
A po co ten znak zapytania, kolego? W zasadzie wszystko jest jasne. Przegub zaczyna się odzywać. Wymiana i po problemie. Przegub to koszt ok 130zł. Do tego robocizna zależna od warsztatu.
pytanie retoryczne kolego
Witam
Nie koniecznie muszą być to przeguby, jeśli stukanie występuje przy kręceniu kierownicą auta stojącego, może być to łożyskowanie kolumny McPersona.
Jeśli auto się toczy i podczas skrętu słychać dziwne dźwięki to najprawdopodobnie jest przegub.
Pozdrawiam
Nie koniecznie muszą być to przeguby, jeśli stukanie występuje przy kręceniu kierownicą auta stojącego, może być to łożyskowanie kolumny McPersona.
Jeśli auto się toczy i podczas skrętu słychać dziwne dźwięki to najprawdopodobnie jest przegub.
Pozdrawiam
Bzdura. Wymieniasz ten który aktualnie padł. Po co wymieniać drugi na zapas? tym bardziej, że w Maździe (przy normalnej eksploatacji...) starczają one na baaardzo długo. Sprawdź tylko czy drugi ma całą osłonę gumową..
Witam.
w mojej 2.0i gf też grają przeguby przy mocnym skręcaniu ruszając z miejsca. Zadzwoniłem do hurtownii, i dostałem strzała: 150 funtów za sztukę!! (mieszkam w Anglii). powiedzieli, że nie ma zamienników, a tyle kosztuje oryginał. poradźcie, czy szukać zamienników, jeżeli tak, to jakiej firmy, i czy kupować same przeguby, czy z półośkami? Czy warto rozejrzeć się za jakimś dawcą na szrocie? Najlepsze jest to, że na szrotach w moich okolicach NIE MA 626 gf/fs 2.0i w ogóle, co chyba dobrze świadczy o naszych samochodach.
PS: świece też kazali kupować tylko DENSO platynowe 15f/sztuka.
Pozdrawiam.
w mojej 2.0i gf też grają przeguby przy mocnym skręcaniu ruszając z miejsca. Zadzwoniłem do hurtownii, i dostałem strzała: 150 funtów za sztukę!! (mieszkam w Anglii). powiedzieli, że nie ma zamienników, a tyle kosztuje oryginał. poradźcie, czy szukać zamienników, jeżeli tak, to jakiej firmy, i czy kupować same przeguby, czy z półośkami? Czy warto rozejrzeć się za jakimś dawcą na szrocie? Najlepsze jest to, że na szrotach w moich okolicach NIE MA 626 gf/fs 2.0i w ogóle, co chyba dobrze świadczy o naszych samochodach.
PS: świece też kazali kupować tylko DENSO platynowe 15f/sztuka.
Pozdrawiam.
- Od: 3 cze 2010, 17:40
- Posty: 25
komati napisał(a): Najlepsze jest to, że na szrotach w moich okolicach NIE MA 626 gf/fs 2.0i w ogóle, co chyba dobrze świadczy o naszych samochodach.
To nie tak, że ich nie ma, one po prostu jadą w całości albo cięte na połówki/ćwiartki na lawetach do Polskia

pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

To niekoniecznie przegub. U też mnie stukanie pojawia się przy gwałtownym lub maksymalnym skręcie. Wymiana końcówki drążka kierowniczego załatwia sprawę. Ale po wymianie trzeba ustawić jeszcze zbieżność (dodatkowy wydatek).
- Od: 24 lip 2010, 20:56
- Posty: 15
- Skąd: Suwałki
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD '00 sedan
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6