Witam!
Tak jak w temacie jaki jest najprostszy i najtańszy sposób usztywnienia (nie obniżenia) tylnego zawieszenia. Chce zmniejszyć skok amortyzatora robił ktoś coś takiego u siebie?
Zmniejszenie skoku amortyzatora 626 GF RF ! USZTYWNIENIE ZAWIESZENIA!
Strona 1 z 1
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Przy seryjnym zawiasie tylko to Bartku Cię ratuje, a czy dobre to nie wiem..
http://allegro.pl/odboje-klipsy-mazda-1 ... 60983.html
trzeba tylko dobrac odpowiednie..
bedzie dobijac tak czy owak bo amortyzator nadal będzie miec taką samą charakterystykę, zmieni się tylko długość skoku..

trzeba tylko dobrac odpowiednie..
bedzie dobijac tak czy owak bo amortyzator nadal będzie miec taką samą charakterystykę, zmieni się tylko długość skoku..
ja widziałem jakieś gumy które się w sprężynę wkłada.
http://allegro.pl/gumy-usztywniajace-sp ... 82647.html

właśnie szukałem na tylną oś tych gum ale nie znalazłem... 
a nie wiem jaka jest średnica sprężyny z tyłu
a nie wiem jaka jest średnica sprężyny z tyłu

- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Myślałem, że takie rzeźby odeszły razem z erą Maluchów i Polonezów 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Też nad takim czymś myślę bo jak teść siądzie na tylnej kanapie do tego pełen bak i bagażnik to nie za ciekawie się robi na wybojach bo nadkola mi trą o opony, wiem wiem felgi trza zmienić 
ja dopiero kupilem 18" i nie mam zamiaru kupowac innych
oczywiscie nie trafilem w ET i do tego dystans centymetrowy i centymetr wlasnie wystaje za nadkole takze nie moge obnizyc zawieszenia i prosze nie pisac kup sobie sprezyny obnizajace bo to nic nie da... a gwintu nie planuje!
TAKŻE PISAĆ POMYSŁY!!y
Dopisano 14 sie 2013, 22:06:
To jednak się myliłeś bo ludzie potrzebują tanich rozwiązań a nie tylko gwinty po 3,5K...
TAKŻE PISAĆ POMYSŁY!!y
Dopisano 14 sie 2013, 22:06:
jarek.ZE napisał(a):Myślałem, że takie rzeźby odeszły razem z erą Maluchów i Polonezów
To jednak się myliłeś bo ludzie potrzebują tanich rozwiązań a nie tylko gwinty po 3,5K...
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
a nie da się założyć bez dystansów?
Pewnie bez dystansu ociera o amora bo za szeroka felga, mam racje?
Buuu... Mazdy już nie ma...
barthez05 napisał(a):
To jednak się myliłeś bo ludzie potrzebują tanich rozwiązań a nie tylko gwinty po 3,5K...
tylko te tanie rozwiązania są niebezpieczne, jak pęknie Ci sprężyna w czasie jazdy, to obyś tylko nie zrobił krzywdy komuś na drodze obok siebie
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Tak jak Dominik pisał bez dystansu nie da rady nawet z dystansem musialem troche bic w obudowe amora...
jesli te sa niebezpieczne to masz jakies inne czy tylko tak chciales napisac dobic sobie posty?
czytam o tym od tygodnia wiec mnie nie zaskoczyles?
a zapytam tak czy miales stosowales peklo Ci ?
bo jeszcze nie widzialem zeby ktos napisal zeby mu sprezyna od tego pekla...
jesli te sa niebezpieczne to masz jakies inne czy tylko tak chciales napisac dobic sobie posty?
czytam o tym od tygodnia wiec mnie nie zaskoczyles?
a zapytam tak czy miales stosowales peklo Ci ?
bo jeszcze nie widzialem zeby ktos napisal zeby mu sprezyna od tego pekla...
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
nigdy czegoś takiego nie miałem więc mi nie pękło. Ale serwisuję samochody i widziałem tego sporo więc mówię – nie rób tego. Twój wybór.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
są gumy które wkłada się pod lub nad sprężyny, szwagier od dłuższego czasu ma coś takiego w B5, powiem że świetnie się to sprawdza i sam myślę żeby czegoś takiego nie zainstalować,
ale ty jak masz GF to możesz zamontować sprężyny z GW, tył będzie lepiej trzymać się w górze
ale ty jak masz GF to możesz zamontować sprężyny z GW, tył będzie lepiej trzymać się w górze
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
carsik napisał(a):tylko te tanie rozwiązania są niebezpieczne, jak pęknie Ci sprężyna w czasie jazdy, to obyś tylko nie zrobił krzywdy komuś na drodze obok siebie
okej dzieki w takim razie za rade
pomysl ze sprezynami dobry ale pewnie bedzie jeszcze wyzej stal a juz jest mala koza

- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6