Szuranie przy skręcie w lewo łożysko? (626 GF 1,8)
Strona 1 z 1
Witam i tak jak w temacie skręcam sobie w lewo "w prawo i jazda na wprost cisza" a tu z tylnego prawego koła słyszę dosyć głośne szuranie tak jak by szczęki o bęben w tym momencie ocierały "no właśnie mam z tyłu bębny co podobno jest rzadkością w gf-ce" i teraz się zastanawiam.. czy to łożysko? czy słabo dokręcona śruba trzymająca łożysko jak i cały bęben? i jeszcze jedno załóżmy że to łożysko, jak z wymianą da się samo wymienić czy jest zintegrowane z bębnem? 
Witam zastanawiam się czy nie prościej podjechać do mechanika lub samemu sprawdzić przyczyny tego niepokojącego ''szurania'' niż prosić o wróżenie z fusów co to może być ''to może być NIEBEZPIECZNE ''.Co do drugiego pytania masz piastę zintegrowaną z łożyskiem.A teraz skrócona instrukcja obsługi bęben jest przykręcony do piasty dwoma małymi śrubkami fi 8 na wkrętak krzyżowy wystarczy zdemontować koło odkręcić owe śrubki zdjąć bęben i Sam Sobie odpowiesz mało roboty a spokój
bezcenny. 
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Dzięki nynuch76 nie chodzi o wróżenie z fusów
właśnie jutro się za to zabieram i ciekawy byłem czy ktoś już tak nie miał przypadkiem, a mechanikom dziękuję bardzo już mam dość partolenia roboty przez tych wszystkich "fachmanów" jedno zrobią to drugie zepsują.. co mogę to robię sam..
? bo u mnie ich nie ma na 99% i coś mi się wierzyć nie chcę żeby 2 śrubki na wkrętak krzyżowy trzymały cały bęben w którym są szpilki a do nich przykręcone koło heh.. Ps. i już chyba wiem o co Ci chodziło i to się zgadza co napisałeś ale nie w tym typie bębna który jest w mojej 626
hmm a nie jest przypadkowo tak że bęben wraz z łożyskiem trzyma nakrętka na klucz bodajże 32 ta na środku? możesz jaśniej wytłumaczyć gdzie te śrubki miały by się znajdować z tyłu z przodu z bokunynuch76 napisał(a):Co do drugiego pytania masz piastę zintegrowaną z łożyskiem.A teraz skrócona instrukcja obsługi bęben jest przykręcony do piasty dwoma małymi śrubkami fi 8 na wkrętak krzyżowy
Ostatnio edytowano 2 lis 2010, 23:36 przez VeryCoolMan, łącznie edytowano 1 raz
Nakrętka 32 ta na środku trzyma łożysko które jest jednocześnie piastą i to z piasty wychodzą szpilki do których przykręca się koło. Bęben ma na środku jeden duży otwór pięć otworów na śruby do koła i dwa malutkie do śrub mocujących bęben do piasty dokładnie tak jak tu
http://allegro.pl/lozysko-piasta-mazda- ... 36805.html
http://allegro.pl/lozysko-piasta-mazda- ... 36805.htmlNic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
nynuch76 napisał(a):Nakrętka 32 ta na środku trzyma łożysko które jest jednocześnie piastą i to z piasty wychodzą szpilki do których przykręca się koło. Bęben ma na środku jeden duży otwór pięć otworów na śruby do koła i dwa malutkie do śrub mocujących bęben do piasty
No i miałeś rację
A moja teoria:
VeryCoolMan napisał(a):bęben wraz z łożyskiem trzyma nakrętka na klucz bodajże 32 ta na środku
Pasuje do bębna staruszki 626 GD tam po odkręceniu owej nakrętki całość schodzi
nynuch76 napisał(a):bęben jest przykręcony do piasty dwoma małymi śrubkami fi 8 na wkrętak krzyżowy wystarczy zdemontować koło odkręcić owe śrubki zdjąć bęben
Było by super, ale co zrobić gdy bęben nie chce zejść śrubki odkręcone i nic, zapieczony jak nie wiem co dostał parę razy młotkiem delikatnie od tyłu ale ani drgnie otwór na śrubę odpychająca bęben też testowałem wkręciłem śrubę oparła się już o piastę a on ani drgnął co teraz? ;/
Zrób dwie dźwignie po bokach z dużych śrubokrętów i napierniczaj młotkiem z góry i z dołu. Musi zejść, parę razy to przetestowałem
(stacja demontażu) 
(stacja demontażu) 
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Myślę że to na nie w ogóle nie zadziała. Nie wiem jak tam jest, bo ja mam tarcze, ale z opisów powyżej wnoszę że łożysko jest skręcone nakrętką centralną do piasty, czyli cała operacja mu wisi
, bo bęben odchodzi od piasty.
Poza tym – a masz jakie inne wyjście?
, bo bęben odchodzi od piasty.Poza tym – a masz jakie inne wyjście?
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
tadziomaru1 napisał(a):Myślę że to na nie w ogóle nie zadziała. Nie wiem jak tam jest, bo ja mam tarcze, ale z opisów powyżej wnoszę że łożysko jest skręcone nakrętką centralną do piasty, czyli cała operacja mu wisi , bo bęben odchodzi od piasty.Poza tym – a masz jakie inne wyjście?
No właśnie nie mam
no to młot do ręki i do dzieła 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6



