Witam
Mam moją Madzię od 11.2010. Podczas szybszej jazdy potrafi zmieniać kierunek jazdy. Mechaniki stwierdzili nic,a więc nie ma żadnych luzów w zawieszeniu.Mam nowe opony,więc to nie jest przyczyna-na poprzednich też tak było. Po prostu jadąc ok 120 km/h muszę pilnować kierownicy,bo auto lekko odbija w bok. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?
poza tym,proszę o opinię w sprawie montażu świateł do jazdy dziennej we wnękach na dole zderzaka.W poście na ten temat nie do końca to wyjaśniono.
Pomijam rdzewiejące nadkola,głośne zawiesznie-już o tym przeczytałem
pozdrawiam Wszystkich Użytkowników
Niestabilność podczas jazdy samoistna zmiana kierunku jazdy.
Strona 1 z 1
Simon79 napisał(a):Mam moją Madzię od 11.2010. Podczas szybszej jazdy potrafi zmieniać kierunek jazdy. Mechaniki stwierdzili nic,a więc nie ma żadnych luzów w zawieszeniu.Mam nowe opony,więc to nie jest przyczyna-na poprzednich też tak było. Po prostu jadąc ok 120 km/h muszę pilnować kierownicy,bo auto lekko odbija w bok. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?
amorki w porządku?
moja przedliftowa GF tez sciagala troche na prawo, a wszystko niby bylo w porzadku a cudowalem z kolami i w ogole. musialem sie po prostu przyzwyczaic
tak jak kolega wyzej pisze, nadwozie jest dosc miekkie, dlatego tez po peknieciu przedniej szyby i wymianie na nowa zainwestowalem w rozporke kielichow.
na wiosne -30mm i kółka 205/45/17, powinna być bajka
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Simon79 napisał(a):poza tym,proszę o opinię w sprawie montażu świateł do jazdy dziennej we wnękach na dole zderzaka.W poście na ten temat nie do końca to wyjaśniono.
WIOCHA
cos chyba jest z tym sciaganiem w prawo -bo zanim kupilem swoja robilem jazdy probne dwoma innymi
i 1 tez delikatnie sciagala-moja poki co stabilnie trzyma tor jazdy
co do sztywnosci zawieszenia to wg mnie jest ok – a na gorszych drogach malo komfortowo przez te twardosc -jezdzilem ge i tamta to rzeczywiscie sie bujala
ale to moze byc kwestia subiektywna zalezy czym sie jezdzilo i jakie ma sie porownanie
i 1 tez delikatnie sciagala-moja poki co stabilnie trzyma tor jazdy
co do sztywnosci zawieszenia to wg mnie jest ok – a na gorszych drogach malo komfortowo przez te twardosc -jezdzilem ge i tamta to rzeczywiscie sie bujala
ale to moze byc kwestia subiektywna zalezy czym sie jezdzilo i jakie ma sie porownanie
- Od: 3 lis 2010, 11:41
- Posty: 54
- Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P
sprawdź drążki stabilizatora, pamiętam jak miałem 323f to właśnie była przyczyna ściągania auta na jedną stronę,tak powiedziano mi w serwisie.We wcześniejszym aucie przyczyna ściągania na lewą stronę pamiętam że były skrzywione felgi aluminiowe( to też może być przyczyna)
- Od: 2 lut 2011, 12:22
- Posty: 12
- Skąd: Kutno
- Auto: Kiedyś Mazda 626 GF hatchback 99rok 2.0 DiTD 101 km
obecnie 323F BG GT 1840CM 128KM
Dzięki wszystkim za odpowiedzi,geometrii nie sprawdzałem,ale niedługo to zrobię. Widzę,że temat zawieszenia jest dość popularny 
Na lato mam 205 na felgach 16'' i tez lubi popływać po drodze. Ale ja oceniam zawieszenie jako raczej sztywne,a nie miękkie.W sumie to kwestia subiektywna.
Co do światełek dziennych,to po prostu denerwuje mnie to ciągłe włączanie świateł mijania i oświetlanie całego pojazdu zupełnie bez sensu i dlatego zapytałem o to miejsce montażu,no bo gdzie jeszcze można je upchnąć?
Na lato mam 205 na felgach 16'' i tez lubi popływać po drodze. Ale ja oceniam zawieszenie jako raczej sztywne,a nie miękkie.W sumie to kwestia subiektywna.
Co do światełek dziennych,to po prostu denerwuje mnie to ciągłe włączanie świateł mijania i oświetlanie całego pojazdu zupełnie bez sensu i dlatego zapytałem o to miejsce montażu,no bo gdzie jeszcze można je upchnąć?
- Od: 19 lis 2010, 21:35
- Posty: 4
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 626 GF Liftback 2000r FS HP 100KW
Piszesz, że auto podczas jazdy odbija w bok. Zawsze w jedną stronę ? Proponuję sprawdzić czy hamulec nie przyciera.
Witam.
Moja mazda zawsze po zmianie kół, zaczyna ściągać w przeciwna stronę, niz dotychczas. Podejrzewam że gdy podnoszę auto podnośnikiem, każde koło z osobna, przesuwa mi się dolny sworzeń wachacza, ma trochę luzu, i zmienia się geometria zawieczenia. To takie moje dywgacje.
Co chodzi o światła dzienne mam je zamontowane w otworach na dole zderzaka. Nie znalazlem innego miejsca na ich zamontowanie. Mam już wymienione obydwie lampy, ponieważ poprzepalały sie diody. Czasami ludzie mi mrugaja światłami, gdy jadę na dziennych, ale problemów z policja brak. Po zamontowaniu świateł na dole zderzaka są one zamontowane odrobine zbyt nisko( około 1 cm), względem tego co stanowią przepisy.
Pozdrawiam...
Moja mazda zawsze po zmianie kół, zaczyna ściągać w przeciwna stronę, niz dotychczas. Podejrzewam że gdy podnoszę auto podnośnikiem, każde koło z osobna, przesuwa mi się dolny sworzeń wachacza, ma trochę luzu, i zmienia się geometria zawieczenia. To takie moje dywgacje.
Co chodzi o światła dzienne mam je zamontowane w otworach na dole zderzaka. Nie znalazlem innego miejsca na ich zamontowanie. Mam już wymienione obydwie lampy, ponieważ poprzepalały sie diody. Czasami ludzie mi mrugaja światłami, gdy jadę na dziennych, ale problemów z policja brak. Po zamontowaniu świateł na dole zderzaka są one zamontowane odrobine zbyt nisko( około 1 cm), względem tego co stanowią przepisy.
Pozdrawiam...
- Od: 24 kwi 2009, 21:39
- Posty: 43
- Skąd: Suwałki
- Auto: Mazda 626 GF DITD 99, Honda CBR 1100 XX Super Blackbird 99.
Simon79 napisał(a):poza tym,proszę o opinię w sprawie montażu świateł do jazdy dziennej we wnękach na dole zderzaka.W poście na ten temat nie do końca to wyjaśniono.
Pomijam rdzewiejące nadkola,głośne zawiesznie-już o tym przeczytałem
I w tych wątkach proszę o wypowiadanie się a nie tworzyć nowych i jeszcze w dodatku zawierających wiele nie powiązanych ze sobą problemów. W tym wątku skupmy się na tym czego dotyczy czyli niestabilności podczas jazdy.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6