Brak mocy, problem z uzyskaniem prędkości powyżej 60 Km/h!
1, 2
Witam
Odpaliłem wczoraj swoją madzie no i w drogę ale tu wielkie zaskocznie bo auto nie chce jechać więcej niż 60 na godzinę , na budziku 60 obroty 2 tyś gaz do spodu i koniec. Gdy zobaczyła małą górę z ledwością po redukcji do 2 na szczycie miała 10km/h. Co mogło być problemem takiej anomalii?
Odpaliłem wczoraj swoją madzie no i w drogę ale tu wielkie zaskocznie bo auto nie chce jechać więcej niż 60 na godzinę , na budziku 60 obroty 2 tyś gaz do spodu i koniec. Gdy zobaczyła małą górę z ledwością po redukcji do 2 na szczycie miała 10km/h. Co mogło być problemem takiej anomalii?
Ostatnio edytowano 19 mar 2009, 14:29 przez endless, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
Wczoraj zmieniałem też olej i dzisiaj patrzę, że jest tak 1-2 mm ponad max czy to może wpływać na taką pracę
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
czy jest np. mozliwe aby samochód przestawił się w tryb serwisowy?
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
Riki napisał(a):Zapoznaj się prosze z reg. i popraw temat...
endless, postaraj się to zrobić w skończenie krótkim czasie
endless napisał(a):czy jest np. mozliwe aby samochód przestawił się w tryb serwisowy?
Mruga kontrolka świec żarowych?
Spróbuj zresetować PCM (komputer).
Może spadł wężyk z czujnika ciśnienia doładowania?
Witam
Już wszystko działa poprawnie nie wiem czy to czujnik załączający turbinę nie zrobił psikusa
Już wszystko działa poprawnie nie wiem czy to czujnik załączający turbinę nie zrobił psikusa
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
przepraszam ale może jestem
ale jak nazwać taki wątek, nawet nie wiem orientacyjnie przyczyną poprostu auto nie chciało jechać i tyle

- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
Wszystko jest w regulaminie...
Przenieś po prostu "Mazda 626 DITD 101 km" do dolnej linijki i finał
A wracając do tematu to dobrze, że już Madzia jeździ jak należy
Jednak z treści samego wątku nie wynika nic co mogłoby pomóc komuś w podobnej sytuacji i dlatego pewnie wątek wyląduje w koszu...
W polu "Opcjonalny opis tematu" obligatoryjnie dopisz symbole określające pojazd, którego dotyczy pytanie.
Przenieś po prostu "Mazda 626 DITD 101 km" do dolnej linijki i finał
A wracając do tematu to dobrze, że już Madzia jeździ jak należy
Jednak z treści samego wątku nie wynika nic co mogłoby pomóc komuś w podobnej sytuacji i dlatego pewnie wątek wyląduje w koszu...

- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
poflek tak wątek do kosza ale.. zaczekajmy moment
endless napisz co zrobiłeś..
zmiana paliwa? stylu jazdy? nie wiem sam co... NIC samo się nie naprawia.. co najwyżej mogło na chwilę wrócić do normy po czym w najmniej oczekiwanym momencie..........
endless napisz co zrobiłeś..
Riki napisał(a):kosza ale.. zaczekajmy moment
Właśnie to robię... znaczy czekam
Riki napisał(a):zmiana paliwa? stylu jazdy?
Raczej nie...
Zastanawia mnie ten wastegate...
endless może warto by nim troszkę poruszać
Niedawno spadł mi wężyk z Boost Sensor i z gazem w podłodze na trójce miała poważny problem wyjechać pod górkę, którą bez problemu wcześniej pokonywałem z prędkością np. 120km/h bez wcześniejszego bujania...
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6