Brak mocy, problem z uzyskaniem prędkości powyżej 60 Km/h!

Postprzez endless » 17 mar 2009, 09:34

Witam

Odpaliłem wczoraj swoją madzie no i w drogę ale tu wielkie zaskocznie bo auto nie chce jechać więcej niż 60 na godzinę , na budziku 60 obroty 2 tyś gaz do spodu i koniec. Gdy zobaczyła małą górę z ledwością po redukcji do 2 na szczycie miała 10km/h. Co mogło być problemem takiej anomalii?
Ostatnio edytowano 19 mar 2009, 14:29 przez endless, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez endless » 17 mar 2009, 10:11

Wczoraj zmieniałem też olej i dzisiaj patrzę, że jest tak 1-2 mm ponad max czy to może wpływać na taką pracę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez Riki » 17 mar 2009, 11:32

Zapoznaj się prosze z reg. i popraw temat...

Nie może wpływac.. skąd jesteś? uzupełnij profil...a moj tel masz w podpisie....

Pozdrawiam.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez endless » 17 mar 2009, 19:34

czy jest np. mozliwe aby samochód przestawił się w tryb serwisowy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez poflek » 17 mar 2009, 20:53

Riki napisał(a):Zapoznaj się prosze z reg. i popraw temat...

endless, postaraj się to zrobić w skończenie krótkim czasie ;)

endless napisał(a):czy jest np. mozliwe aby samochód przestawił się w tryb serwisowy?

Mruga kontrolka świec żarowych?
Spróbuj zresetować PCM (komputer).

Może spadł wężyk z czujnika ciśnienia doładowania?
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez kierownik » 18 mar 2009, 11:56

poflek napisał(a):Może spadł wężyk z czujnika ciśnienia doładowania?

albo rura z IC...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez endless » 18 mar 2009, 12:51

Witam

Już wszystko działa poprawnie nie wiem czy to czujnik załączający turbinę nie zrobił psikusa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez Riki » 18 mar 2009, 13:05

endless masz motor 101KM... więc stara turbina.. (bez zmiennej geometrii)... chodzi Ci o wastegate? przez niego auto nie chcialo jechac? napisz dokładnie jak usunales usterke.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez endless » 18 mar 2009, 17:44

Mam motor 101 km. Własciwie co do usterki sam nie wiem już co było przyczyną gdyż auto samo znów zaczeło normalnie chodzić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez poflek » 18 mar 2009, 17:47

Ani nic nie wynika z tego wątku ani nie jest on w dalszym ciągu poprawnie nazwany...

Chyba Kosz...
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez endless » 18 mar 2009, 17:51

przepraszam ale może jestem <glupek2> ale jak nazwać taki wątek, nawet nie wiem orientacyjnie przyczyną poprostu auto nie chciało jechać i tyle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez poflek » 18 mar 2009, 18:01

Wszystko jest w regulaminie...
W polu "Opcjonalny opis tematu" obligatoryjnie dopisz symbole określające pojazd, którego dotyczy pytanie.


Przenieś po prostu "Mazda 626 DITD 101 km" do dolnej linijki i finał :)

A wracając do tematu to dobrze, że już Madzia jeździ jak należy ;)
Jednak z treści samego wątku nie wynika nic co mogłoby pomóc komuś w podobnej sytuacji i dlatego pewnie wątek wyląduje w koszu...
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez endless » 18 mar 2009, 18:12

<jupi> no to już wszystko wiem. Niestety kosz, fajnie, że autko jeździ no cóż może kiedyś uda się poznać przyczynę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez Riki » 19 mar 2009, 00:26

poflek tak wątek do kosza ale.. zaczekajmy moment ;)

endless napisz co zrobiłeś.. :P zmiana paliwa? stylu jazdy? nie wiem sam co... NIC samo się nie naprawia.. co najwyżej mogło na chwilę wrócić do normy po czym w najmniej oczekiwanym momencie..........
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez poflek » 19 mar 2009, 01:02

Riki napisał(a):kosza ale.. zaczekajmy moment

Właśnie to robię... znaczy czekam ;) Inaczej wątek już dawno zmieniłby dział...

Riki napisał(a):zmiana paliwa? stylu jazdy?

Raczej nie...

Zastanawia mnie ten wastegate...
endless może warto by nim troszkę poruszać ;)

Niedawno spadł mi wężyk z Boost Sensor i z gazem w podłodze na trójce miała poważny problem wyjechać pod górkę, którą bez problemu wcześniej pokonywałem z prędkością np. 120km/h bez wcześniejszego bujania...
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez Riki » 19 mar 2009, 01:23

poflek napisał(a):Raczej nie...


wiem.. ale cii <lol>

Dobra, zaczekajmy na odzew ze strony użytkownika.. :)

Wastegate najlepiej w ogóle... wywalić <lol> ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Godleś » 19 mar 2009, 12:34

Riki napisał(a):Wastegate najlepiej w ogóle... wywalić

Jaki będzie tego skutek?
Mazda 626GF 2.0 DITD 2000
Początkujący
 
Od: 23 kwi 2008, 17:41
Posty: 23
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Auto: Była Mazda 626GF 2.0 DITD 2000
Jest Mazda 6 GJ 2,5 i-ELLOP SkyPASSION 2015

Postprzez kierownik » 19 mar 2009, 12:41

Godleś napisał(a):Riki napisał:
Wastegate najlepiej w ogóle... wywalić

Jaki będzie tego skutek?

to taki troszkę żarcik był :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez endless » 19 mar 2009, 13:56

:) zabrzmi to trywialnie ale zgasiłem i zapaliłem samochód 2 razy na postoju i wszystko wróciło do normy. sam nie wiem co otym myśleć ani nie sygnalizowała jakichś problemów w postaci dziwnych kntrolek, nie było również jakiegoś dziwnego kopcenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez kierownik » 19 mar 2009, 14:03

endless a kody błędów sprawdziłeś?
PS temat nadal niepoprawny :D popatrz na inne i się zastosuj ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron