626GF – głośna praca silnika na zimnym
Strona 1 z 1
Witam, Posiadam 626GF 110KM. Całkiem niedawno wysłałem turbosprężarkę na regeneracje, gdyż w układzie pojawił się olej. W dodatku mechanik wymienił podkładki przelewowe oraz poduszkę silnika. Od tego momentu silnik bardzo głośno pracuje (stuka/terkocze) i brakuje mu mocy. Problem zanika po rozgrzaniu motoru, a trwa to dosyć długo. Proszę doradźcie
- Od: 11 lip 2011, 15:52
- Posty: 5
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 626 GF DiTD 110KM
karolck23 napisał(a):mechanik wymienił podkładki przelewowe
po co?
coś było jeszcze przy tym robione?
karolck23 napisał(a):oraz poduszkę silnika
którą dokładnie? na oryginalną zmienił?
karolck23 napisał(a):wysłałem turbosprężarkę na regeneracje, gdyż w układzie pojawił się olej
a to była pewna diagnoza? w którym "układzie" pojawił się olej?
kierownik napisał(a):po co?
coś było jeszcze przy tym robione?
Podkładki były wypalone
kierownik napisał(a):którą dokładnie? na oryginalną zmienił?
Nie wiem która, nieoryginalna
kierownik napisał(a):a to była pewna diagnoza? w którym "układzie" pojawił się olej?
Wg tego co mówił mechanik, coś przeciekało w turbosprężarce
- Od: 11 lip 2011, 15:52
- Posty: 5
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 626 GF DiTD 110KM
karolck23 napisał(a): kierownik napisał(a):po co?
coś było jeszcze przy tym robione?
Podkładki były wypalone
podkładki pod przelewy były wypalone? a nie chodzi czasem o podkładki pod wtryski?
jeżeli je ruszał, to może źle coś osadził, albo dokręcił mocowanie wtrysków i stąd klepanie
karolck23 napisał(a): kierownik napisał(a):którą dokładnie? na oryginalną zmienił?
Nie wiem która, nieoryginalna
często od wymiany na nieoryginalną w tych temperaturach pojawia się "buczenie" silnika oraz drgania przenoszące się na kierownicę i ogólnie całą karoserię
karolck23 napisał(a): kierownik napisał(a):a to była pewna diagnoza? w którym "układzie" pojawił się olej?
Wg tego co mówił mechanik, coś przeciekało w turbosprężarce
ciekaw jestem
kierownik napisał(a):karolck23 napisał(a): kierownik napisał(a):po co?
coś było jeszcze przy tym robione?
Podkładki były wypalone
podkładki pod przelewy były wypalone? a nie chodzi czasem o podkładki pod wtryski?
jeżeli je ruszał, to może źle coś osadził, albo dokręcił mocowanie wtrysków i stąd klepanie
Tak, o te chodzi
kierownik napisał(a):karolck23 napisał(a): kierownik napisał(a):którą dokładnie? na oryginalną zmienił?
Nie wiem która, nieoryginalna
często od wymiany na nieoryginalną w tych temperaturach pojawia się "buczenie" silnika oraz drgania przenoszące się na kierownicę i ogólnie całą karoseriękarolck23 napisał(a): kierownik napisał(a):a to była pewna diagnoza? w którym "układzie" pojawił się olej?
Wg tego co mówił mechanik, coś przeciekało w turbosprężarce
ciekaw jestem
Jak myślisz, to buczenie może być związane np. z źle zregenerowaną lub założoną turbosprężarką czy raczej winy powinienem szukać w poduszce/poduszkach silnika ?
- Od: 11 lip 2011, 15:52
- Posty: 5
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 626 GF DiTD 110KM
Na bank jest to wina nieoryginalnej poduszki, nie ma zamiennika który spełnia jakość oryginału.
olej w dolocie to norma, ważna jest kwestia w jakiej ilości on występuje. Duży był ubytek oleju na bagnecie? Był dziwny dźwięk turbosprężarki? Jeśli były robione podkładki pod wtryskami to zobacz czy dobrze dokręcone są przewody do wtryskiwaczy bo przez to też może być inny dźwięk silnika.
olej w dolocie to norma, ważna jest kwestia w jakiej ilości on występuje. Duży był ubytek oleju na bagnecie? Był dziwny dźwięk turbosprężarki? Jeśli były robione podkładki pod wtryskami to zobacz czy dobrze dokręcone są przewody do wtryskiwaczy bo przez to też może być inny dźwięk silnika.
karolck23 napisał(a):niedawno wysłałem turbosprężarkę na regeneracje, gdyż w układzie pojawił się olej. W dodatku mechanik wymienił podkładki przelewowe oraz poduszkę silnika. Od tego momentu silnik bardzo głośno pracuje (stuka/terkocze) i brakuje mu mocy.
Neonixos666 napisał(a):Na bank jest to wina nieoryginalnej poduszki, nie ma zamiennika który spełnia jakość oryginału.
zaraz....
z winy poduszki brakuje mocy
karolck23 napisał(a):Problem zanika po rozgrzaniu motoru,
tzn. co zanika ? wraca moc i przestaje klekotać ?
z winy poduszki są drgania szczególnie jeśli nie była zrobiona regulacja.
Neonixos666 napisał(a):z winy poduszki są drgania szczególnie jeśli nie była zrobiona regulacja.
jaka regulacja ? czego ?
jak wsadził twardy kloc z TEDGUM-u,to zgadzam się,może napierdzielać nadwozie....ale jaki to ma związek z mocą
ja nie pisze o mocy tylko o drganiach. Zapewne moc oraz drgania mają zupełnie inne źródła. Przy wymianie jednej poduszki reszta może nie być w optymalnym położeniu, parę osób pisało że jak wymieniło jedną to były mocne drgania po regulacji tej przy chłodnicy było lepiej.
Witam po przerwie
Przyczyną głośnej pracy silnika była poduszka z TEDGUM. Poduszka wymieniona na nową oryginalną. Przy okazji zostały sprawdzone wtryskiwacze (które okazały się w dobrym stanie i nie trzeba było ich regenerować). Dzięki za pomoc w rozwiązywaniu problemu, przyczepności!
Przyczyną głośnej pracy silnika była poduszka z TEDGUM. Poduszka wymieniona na nową oryginalną. Przy okazji zostały sprawdzone wtryskiwacze (które okazały się w dobrym stanie i nie trzeba było ich regenerować). Dzięki za pomoc w rozwiązywaniu problemu, przyczepności!
- Od: 11 lip 2011, 15:52
- Posty: 5
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 626 GF DiTD 110KM
kupujac poduszki z tedgum kazdy powinien przeczytac kilka postow znajdujacych sie na forum. szkoda pieniedzy wyrzuconych w bloto, po co wogole to sprzedaja
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6