Silnik zgasł w czasie jazdy czy to poszedł rozrząd?
optinet napisał(a):no właśnie tą wymieniłem zresztą zgodnie z sugestią kolegów z forum efekt po wymianie niesamowity zupełnie inne auto:–), prawie zero "buczenia"
Czyli poduszka przy rozrządzie – w którymś wątku czytałem że ponoć ceny za org poduszki silnika znacząco spadły w ostatnim czasie – ktoś to już sprawdzał ?
Pozdr,
_____________________
HawkeR
HawkeR
- Od: 27 lut 2010, 18:44
- Posty: 33
- Skąd: Silesia K-CE
- Auto: Była 323F BJ 2.0 DITD '00
I żyli długo i szczęśliwie...
I dobrze, nareszcie
I dobrze, nareszcie
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

qlesh napisał(a):I żyli długo i szczęśliwie...
I dobrze, nareszcie
To ja jeszcze tylko na zakonczenie zycze Ci pomyslnego rozwiazania "problemow natury innej" i szerokosci
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
AlbatrosGrodno napisał(a):http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23326a55168a8301.html
O tą poduszkę.A może ktoś ma tę łapkę mocującą poduchę na zbyciu to chętnie odkupię po ludzkiej cenie
Tadziol wymieniał mi ją (wkład z Ted-Gumu za 125zł z wysyłką) w środę. Wg mnie prawie zero poprawy. Muszę jeszcze wytłumić komorę koła zapasowego oraz wyregulować przednią poduszkę ale to dopiero za jakiś czas jak już będę miał intercooler na zamianę – jeśli ordynator w Ochojcu będzie miał wolne łóżka.
- Od: 5 mar 2010, 23:08
- Posty: 74
- Skąd: Tychy/Ornontowice
- Auto: 626GW DiTD '00 101KM
Ja założyłem oryginał (550 zł), nie wiem jak Ty miałeś przed wymianą u mnie w przedziale 2000 – 3000 obr. to był koszmar więc może własnie dlatego byłem (jestem) pod takim wrażeniem gdy to uciążliwe buczenie ustało.
- Od: 2 maja 2009, 19:42
- Posty: 62
- Skąd: Warszawa
- Auto: Premacy DiTD 2000 r.
AlbatrosGrodno napisał(a):http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23326a55168a8301.html
O tą poduszkę.A może ktoś ma tę łapkę mocującą poduchę na zbyciu to chętnie odkupię po ludzkiej cenie
a pytałeś A-D
W poniedziałek przełożyłem spotkanie z właścicielem Data Auto Tychy.
Ostatnio edytowano 1 maja 2010, 15:40 przez AlbatrosGrodno, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 sty 2010, 21:55
- Posty: 189
- Skąd: Tychy/czasem okolice Kielc
- Auto: Opel Vectra 1.8 135KM 1997r
Juz sie nie moge doczekac kiedy zamkniesz sprawe finansowo. Milej rozmowy (mimo wszystko), oby poszlo gladko.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
nie wiem czy już ktoś o tym tu pisał ale org poduszka przy rozrządzie jest olejowa a z tedgumu z tego co wiem jest z pełnej gumy
Albatros – kiedy czytałem o twoich przejściach z tym "serwisem" ciarki chodziły mi po plecach, dobrze że nie pozbywasz sie auta
ps. czy może ktoś tu zajrzeć
i może mi pomóc
viewtopic.php?f=126&t=54009#p1695260
Albatros – kiedy czytałem o twoich przejściach z tym "serwisem" ciarki chodziły mi po plecach, dobrze że nie pozbywasz sie auta
ps. czy może ktoś tu zajrzeć
viewtopic.php?f=126&t=54009#p1695260
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Sprawy finansowe zakończyły sie bardzo dobrze.Data Auto Serwis zakończył sprawę po dżentelmeńsku.Wszelkie koszty zostały pokryte.
Mazda jest na sprzedaż ostatecznie ze względu na sprawy odemnie niezależne.
Mazda jest na sprzedaż ostatecznie ze względu na sprawy odemnie niezależne.
- Od: 1 sty 2010, 21:55
- Posty: 189
- Skąd: Tychy/czasem okolice Kielc
- Auto: Opel Vectra 1.8 135KM 1997r
Cieszymy sie razem z Toba (finansowo). Pochwal sie co kupisz (jesli kupisz) po sprzedazy
.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Koledzy, proszę o pomoc. Krótko mówiąc auto zgasło na trasie i na tym koniec. Trzy szarpnięcia (zadławienia) przy 80km/h w odstępach 2-3 sekundowych i wygaszenie motoru. Próby odpalenia na plaka nie dały pozytywnego rezultatu. Praktycznie nigdy wcześniej żadnych szarpań nie wyczuwałem. Jedyne problemy to szarpanie ale zimą w zakresie obrotów od około 1600 – 2000obr do rozgrzania silnika. Odpalanie zawsze bez problemu, nawet zimą. Identyczny pojedynczy przypadek miałem tej zimy ale to przy -25st. a po odstaniu chwili w garażu auto odpaliło bez problemu. Mazdę mam od 2008 roku. Od początku zalewana paliwem Verva o ile to w ogóle ma znaczenie w co powoli powątpiewam. Filtr paliwa wymieniałem ostatnio przed zimą 2010/1011.
Innych problemów nie zauważyłem. Robię około 10000 km rocznie.
Poniżej link do filmu z zarejestrowanym kodem błędu. Nie jestem pewien ale to chyba kod błędu czujnika temperatury paliwa aczkolwiek pewności nie mam. Jeśli nawet to on to czy silnik może zgasnąć i nie odpalić? Proszę o ukierunkowanie w lokalizacji problemu bo nie wiem od czego zacząć. Wymienię filtr paliwa ale cudów się nie spodziewam. Może to wina SPV ale tak nagle? Chyba że klękła pompa wtryskowa?
Poniżej filmik z kodem błędu
http://www.youtube.com/watch?v=saVibVhEI-w&feature=youtu.be
Innych problemów nie zauważyłem. Robię około 10000 km rocznie.
Poniżej link do filmu z zarejestrowanym kodem błędu. Nie jestem pewien ale to chyba kod błędu czujnika temperatury paliwa aczkolwiek pewności nie mam. Jeśli nawet to on to czy silnik może zgasnąć i nie odpalić? Proszę o ukierunkowanie w lokalizacji problemu bo nie wiem od czego zacząć. Wymienię filtr paliwa ale cudów się nie spodziewam. Może to wina SPV ale tak nagle? Chyba że klękła pompa wtryskowa?
Poniżej filmik z kodem błędu
http://www.youtube.com/watch?v=saVibVhEI-w&feature=youtu.be
makos –> 626 GW DiTD '02
- Od: 17 wrz 2008, 00:39
- Posty: 16
- Skąd: Skwierzyna
- Auto: 626 GW DiTD '02 110PS
A rozrząd kiedy był wymieniany? sprawdzałeś czy nie przeskoczył? rozumem że silnik kręci ale nie odpala. Spróbuj odłączyć czujnik temperatury cieczy, jest pod kolektorem.
Neonixos666 napisał(a):Spróbuj odłączyć czujnik temperatury cieczy, jest pod kolektorem.
po co ? skoro:
makos napisał(a):Próby odpalenia na plaka nie dały pozytywnego rezultatu
wyczuwam problem mechaniczny czyli niedobór kompresji spowodowany.......

Rozrząd wymieniany był zaraz po zakupie czyli około 35000 km temu (październik 2008). Fakt, 2 miesiące po wymianie miałem defekt z zamiennikiem pompy wody (wysypane koło zębate) i rozpruciem paska ale rozrząd nie uległ uszkodzeniu i po wymianie paska i pompy na oryginał (sprawę na zlecenie warsztatu badał biegły) autko dalej jeździło jak brzytwa. Innych uszkodzeń silnika z tego tytułu nie było.
Rozrządu nie obstawiam ponieważ objawy byłyby raczej inne. Podejrzewam, że problem tkwi gdzieś w układzie paliwowym między filtrem paliwa a pompą nie wykluczając jej samej.
Rozrządu nie obstawiam ponieważ objawy byłyby raczej inne. Podejrzewam, że problem tkwi gdzieś w układzie paliwowym między filtrem paliwa a pompą nie wykluczając jej samej.
makos –> 626 GW DiTD '02
- Od: 17 wrz 2008, 00:39
- Posty: 16
- Skąd: Skwierzyna
- Auto: 626 GW DiTD '02 110PS
makos napisał(a):Podejrzewam, że problem tkwi gdzieś w układzie paliwowym między filtrem paliwa a pompą nie wykluczając jej samej.
aha...więc jak wytłumaczysz,że:
makos napisał(a):Próby odpalenia na plaka nie dały pozytywnego rezultatu.
podajesz inny rodzaj "paliwa" (plak) do silnika.a pomimo to silnik nie zapala,ba...nawet nie pierdnie.
sprawdziłeś chociaż czy pasek jest na miejscu i w jakim stanie?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6