Wymiana rozrządu – różne szkoły
Skoro uznali swój błąd i reklamację to ile z tej naprawy Ci "oddali"?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Skoro uznali swój błąd i reklamację to ile z tej naprawy Ci "oddali"?
Dystrybutor paska pokrył koszty robocizny, wymiany dźwigienki oraz zaworów (nie wiem ilu, nie poinformowano mnie o tym). Zaproponowali mi jeszcze pasek ale też zamiennik
Powiem tak, już mi się nie chciało szarpać z nimi. Chciałm swój samochód, bo bez auta to tak jak bez ręki.
Tak to wygląda z warsztatami , .....
Pozdro
Ostatnio edytowano 12 lis 2006, 00:18 przez Marco81, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 gru 2004, 20:49
- Posty: 637
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Mazda 6 GY – aktualnie
Mazda 323F BJ – była
Wyobraz sobię ze miałem ten sam cyrk z wałkiem ( nie obracał się po skreceniu ) oczywiscie po wstępnych pomiarach ( wałka ) okazało się ze jest krzywy ( fabrycznie nowy ? ) Zadzwonilem do kolegi Pawła z Auto2000 opowiadając cala sytuację – nie było problemu wymieniono mi tę czesc na drugą ( wałek pojechał do Belgii ) Chyba faktycznie Panowie w Twoim serwisie nie znali dobrze tematu.Marco81 napisał(a):okazało się, że wałek się nie kręci ponieważ zdaniem „fachowców” głowica jest lekko zdeformowana od przegrzania i trzeba osiować wałek.
Rozmawiałem w tej sprawie z Hipolem i jak widzę troszkę pomogło ( a myslałem ze nic z tego nie wyjdzie bo zwalali wszystko na napinacz hydrauliczny .... )Marco81 napisał(a):A więc wszystko pojechało do Warszawy i po paru dniach doszły mnie informacje że uznali mi reklamację
W ASO 340 złMarco81 napisał(a):Pasek rozrządu – 400 zł
A to się psujeMarco81 napisał(a):jakaś łapa
A taki diesel ma byc tani w eksploatacji nie ?Marco81 napisał(a):Ogólnie wydałem: 3133,41 zł

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jarku, dziękuje raz jeszcze za interwencje. Faktycznie, mówili coś na temat napinacza.
Mam nadzieje że już zakończyłem definitywnie sprawę z rozrządem. Jak nei, to napewno pojawię się u Ciebie.
A odnośnie Mazdy to naprawdę jestem z niej zadowolony. Gdby nie to , to byłoby wszystko ok
Pozdrawiam
Mam nadzieje że już zakończyłem definitywnie sprawę z rozrządem. Jak nei, to napewno pojawię się u Ciebie.
A odnośnie Mazdy to naprawdę jestem z niej zadowolony. Gdby nie to , to byłoby wszystko ok
Pozdrawiam
- Od: 27 gru 2004, 20:49
- Posty: 637
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Mazda 6 GY – aktualnie
Mazda 323F BJ – była
Ten warsztat to...?
niech wypowie sie marco
ravo napisał(a):Ten warsztat to...?
niech wypowie sie marcoja u nich bylem i zrobili mi ok ale bylem tez ostatnio w bylym aso na buraczanej i powiem szczerze ze bylem w szoku ich niskimi cenami a na profesjonalizm nie moglem narzekac.
Ravo, DiTD to naprawdę wyjątkowe silniki i trzeba wiedzieć jak podejść do tego tematu.
Pozostałe rzeczy, np zawieszenie to każdy potrafi zrobić....
Pozdro
- Od: 27 gru 2004, 20:49
- Posty: 637
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Mazda 6 GY – aktualnie
Mazda 323F BJ – była
Jak to w życiu , wszystko jest proste jak znasz temat .....Marco81 napisał(a): DiTD to naprawdę wyjątkowe silniki i trzeba wiedzieć jak podejść do tego tematu.
Zawsze chętnie pomogę( o ile znam w danej firmie ludzi – w Warszawie chyba juz wszystkich znamMarco81 napisał(a):Jarku, dziękuje raz jeszcze za interwencje

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Marco81 napisał(a):Drodzy użytkownicy DiTD – używajcie tylko oryginalnych części
(...) Wymieniajcie : pasek , rolki i napinacz.
Ciekawe czy Twoja historia będzie przemiawiała do wszystkich, którzy zamierzają dłubać w rozrządzie...
Dane warsztatu powinny być bezwględnie w "niepolecane sewisy" – przecież Ciebie oszukali i popisali się niewiedzą na temat DITD.
O ile dobrze kojarzę to ten napinacz miał już nakręcone 180 tys km.
Cud, że ktoś się poczuł do odpowiedzialności...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):Ciekawe czy Twoja historia będzie przemiawiała do wszystkich, którzy zamierzają dłubać w rozrządzie...
Kwota powinna przemówić do wszystkich

"Fachowiec" przy 180 tyś stwierdził że napinacz jest ok i nie ma sensu go wymieniać, bo napewno był wymieniony przy 90 tyś w serwisie w Holandii. Czyli, pomylił się, tiaa....
Odnośnie warsztatu to może i dobrze robią inne rzeczy, np zawieszenie, ale jeśli chodzi o DiTD to chyba się dopiero uczą.
Starszego typu auta możliwe że również robią ok.
Jak ktoś będzie chciał jakiegoś info to na PW.
Pozdro
- Od: 27 gru 2004, 20:49
- Posty: 637
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Mazda 6 GY – aktualnie
Mazda 323F BJ – była
Marco81 napisał(a): ... przy 180 tyś stwierdził że napinacz jest ok i nie ma sensu go wymieniać, bo napewno był wymieniony przy 90 tyś w serwisie w Holandii. Czyli, pomylił się, tiaa....
Przy 90tys robilem wymiane paska i rolek,nie zdecydowalem sie na napinacz. Lecz w 100% bedzie to przy kolejnej wymianie, o ile dotrwam, ... no i mazdzia oczywiscie
pozdrawiam
Już niedlugo ....
Mondeo ST220 ....
bedzie sie dzialo
Mondeo ST220 ....
bedzie sie dzialo
- Od: 28 mar 2006, 14:53
- Posty: 68
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie
Jeśli uznali reklamację, przerobili ten silnik ze wszech stron, składali go do kupy – i wiedzą, że należy wymienić bezwzględnie napinacz i pasek na ory to chyba teraz można ich polecić (i ew. przypilnować). Nauczyli się na własnym błędzie – dośc skomplikowanym.... tak myślę.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Nauczyli się na własnym błędzie – dośc skomplikowanym.... tak myślę
Teraz jak będą wymieniać komuś rozrząd to napewno wymienią te wszystkie elementy na ORY...
Ale dlaczego ja mam takiego pecha, że musieli się uczyć na mojej madzi
I ja popadłem w koszty....
Pozdro
- Od: 27 gru 2004, 20:49
- Posty: 637
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Mazda 6 GY – aktualnie
Mazda 323F BJ – była
Marco81 napisał(a):Ale dlaczego ja mam takiego pecha, że musieli się uczyć na mojej madzi
Bo DITD to rzadki silnik...
I mocno nietypowy...O ile chodzi o wrażliowść na jakość serwisu.
No i Twoi mechanicy nie czytają dobrych forów w necie...

Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Marco81 napisał(a):Drodzy użytkownicy DiTD – używajcie tylko oryginalnych części
Nie warto oszczędzać choć złotówki. Wymieniajcie : pasek , rolki i napinacz.
[ciach...]
Dopiero dzisiaj to przeczytałem i nawet nie wiedziałem, dlaczego byłeś holowany z ostatniego zlotu (przedostatniego?
- Od: 3 mar 2006, 16:34
- Posty: 131 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 5 CR Diesel 143KM 2006r
adalbertus napisał(a):ja nie zrobiłem rozrządu na częściach oryginalnych (tylko pasek jest ory) – reszta to niparts.
Podaje listę ORY części – niewazne gdzie kupiłeś i w jakim pudełeczku – liczy się PRODUCENT!!! – nie firemka , która pakuje to w mniej lub bardziej ładne pudełeczka (JC, NIPPARTS, MAZDA itp itp.)
Pasek – UNITTA – i nic innego – proszę nie powtarzać bzdur, że Unitta to japoński Gates – więc Gates tez ok. Był recall – i wszędzie wkładano konkretny model UNITTY – i taki ma być!!!
Napinacz – NTN. Mój był kupiony w JC – a przyjechał w pudełu z logiem firmy pakującej MAZDA.
Rolki – NTN.
Takie same części wymontowałem i takie same założyłem. Wszystkie nowe. Zmieniałem pasek w ASO Mazdy – AUTO 2000. Zdaniem szefa serwisu to są "ORY" części.
Zresztą sam sie przyznał, że też kupuje w JC...
Powtarzam. Nie ważne – kto zapakował – ważne kto wyprodukował.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Marco81 napisał(a):Ravo, DiTD to naprawdę wyjątkowe silniki i trzeba wiedzieć jak podejść do tego tematu.
Pozostałe rzeczy, np zawieszenie to każdy potrafi zrobić....
mhm wiesz ja mowie o bylym ASO wiec chyba sie moga na tym znac
pytanie jest moje na temat i proste...
zakupilem mazde mx3 1,6 b6 dohc z przebiegiem 161 tys
chce wymienic caly rozrzad... znalazlem w sklepie za 330 zł caly kp
Gates i tu moje pytanie czy na dzien dzisiejszy to duzo malo czy srednio ?
zakupilem mazde mx3 1,6 b6 dohc z przebiegiem 161 tys
chce wymienic caly rozrzad... znalazlem w sklepie za 330 zł caly kp
Gates i tu moje pytanie czy na dzien dzisiejszy to duzo malo czy srednio ?
-
jazzmen
jazzmen napisał(a):pytanie jest moje na temat i proste...
ale nie w tym temacie
jazzmen napisał(a):mx3 1,6 b6 dohc z przebiegiem 161 tys
My tutaj TYLKO i WYŁĄCZNIE o DITD
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
I wracając do tematu Hydronapinacza w DITD
Rysunek i zasada działnia hydronapinacza:
Zasada ściskania:
Wnioski z lektury:
-ściskac zawsze w pozycji pionowej
-najlepiej podgrzany napinacz – ciepły olej jest rzadszy
-oczywiście powoli
Rysunek i zasada działnia hydronapinacza:

Zasada ściskania:

Wnioski z lektury:
-ściskac zawsze w pozycji pionowej
-najlepiej podgrzany napinacz – ciepły olej jest rzadszy
-oczywiście powoli
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6