Wymieniony sterownik RF2A i brak mocy
1, 2
xANDy dzieki za link o chipowaniu DITD, ale konkluzja jest jedna :
cytat z tamtego linka:
Byłem w V tech w Olsztynie i oni dzwonili do V tech w Polsce i ostatecznie decyzja na dzień dzisiejszy: nie ma możliwości chipować Ditd tylko zostaje green box lub red box lub red box z przełanczanym programem na green.
Wiec potwierdza sie inforacja od Niebie ... jak narazie nikt nie wlamal sie do sterownika DENSO i nie da sie go przeprogramowac.
cytat z tamtego linka:
Byłem w V tech w Olsztynie i oni dzwonili do V tech w Polsce i ostatecznie decyzja na dzień dzisiejszy: nie ma możliwości chipować Ditd tylko zostaje green box lub red box lub red box z przełanczanym programem na green.
Wiec potwierdza sie inforacja od Niebie ... jak narazie nikt nie wlamal sie do sterownika DENSO i nie da sie go przeprogramowac.
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
Już pewnie myśleliście, że sie poddałem. Nie. I o to co mi obwieścił mój mechanik, który dopiero teraz znalazł troche czasu żeby się pobawić. Otóż były dwa błędy. Czujnik temperatury silnika i położenia wału korbowego czy jakoś tak. Zdjął osłone rozrządu i stwierdził, że jakiś kabelek jest podtarty, połączył i zabezpieczył. Nastepnie posprawdzał wszystkie filtry i jakieś inne rzeczy, coś tam przeczyścił, bo było zapchane.
Mówi że instrukcja do diesla była bardzo przydatna. Nastepnie zabrał sie za czujnik temp. i tu niespodzianka. Był odłaczony całkowicie. Taki prezencik od panów z serwisu. Jak wracałem to widziałem, że kontrolka nie pokazuje temp. ale myslałem, że czujnik się uszkodził i to mechanikowi powiedzialem. Okazało się, że po prostu był odłaczony. A dlaczego. Otóż, przy odłączonym czujniku auto pali ale silnik dzwoni, jak podłączy czujnik, komp. nie pokazuje błędów i autko jedzie normalnie. Wszystko jest ok. Jak wyłączy silnik i próba odpalenia od razu- pali. Jak dłużej postoi – nie. Odłącza czujnik – pali. Na tym zakończył, bo nie ma na razie czasu dalej go robić. Poczekam, może cos doradzicie. Mechanik podejrzewa, że może jakiś przekaźnik do tego czujnika padł. Ale komp. nie pokazuje teraz żadnych błędów. Jestem cierpliwy, bo to auto warto naprawić. Ktos sie nim jeszcze nacieszy.
Mówi że instrukcja do diesla była bardzo przydatna. Nastepnie zabrał sie za czujnik temp. i tu niespodzianka. Był odłaczony całkowicie. Taki prezencik od panów z serwisu. Jak wracałem to widziałem, że kontrolka nie pokazuje temp. ale myslałem, że czujnik się uszkodził i to mechanikowi powiedzialem. Okazało się, że po prostu był odłaczony. A dlaczego. Otóż, przy odłączonym czujniku auto pali ale silnik dzwoni, jak podłączy czujnik, komp. nie pokazuje błędów i autko jedzie normalnie. Wszystko jest ok. Jak wyłączy silnik i próba odpalenia od razu- pali. Jak dłużej postoi – nie. Odłącza czujnik – pali. Na tym zakończył, bo nie ma na razie czasu dalej go robić. Poczekam, może cos doradzicie. Mechanik podejrzewa, że może jakiś przekaźnik do tego czujnika padł. Ale komp. nie pokazuje teraz żadnych błędów. Jestem cierpliwy, bo to auto warto naprawić. Ktos sie nim jeszcze nacieszy.
- Od: 18 kwi 2006, 17:15
- Posty: 29
- Skąd: Wielkopolska
- Auto: MAZDA 3 Sky Energy + Led. 120 km sedan. Lift 2017
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6