Rozgrzany silnik odpala zdecydowanie gorzej.
Tomek , naprawdę widziałem i gosc jezdzi ......tomekrvf napisał(a):Wygląda tak samo ale jest inny
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zalałem nowe paliwo,wymieniłem filtry i zobaczymy.Z pod stacji bezynowej odpalił na ciepłym.Ale nie ma sie co zachwycać, jedna próba to za mało.Zobaczymy jak to bedzie w próbach miejskich i na trasie. Jak pojeżdzę -lub nie to się wszystko wyjaśni i zobaczymy czy to paliwo czy inna przypadłość...Oby nie......
Dzięki , na Was zawsze można liczyć.
Dzięki , na Was zawsze można liczyć.
- Od: 29 lip 2005, 09:43
- Posty: 35
- Skąd: Police
- Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r
xANDy napisał(a):Wszystkim malkontentom DiTD polecam wejść na forum TDI.......................
No....tam to jest dopiero ogień

Szczególnie standardowy problem z przeładowywaniem turba....albo z ustawianiem kata wtrysku itp.
Gdyby koszt naprawy pompy wtryskowej był "normalny" i ten napinacz kosztował zauważalnie mniej – DITD okazałoby się najlepszym dieslem...
xANDy – robimy OT
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm może wreszcie KTOŚ wpadnie na pomysł, że osobny dział DiTD jest potrzebny bo tak czy inaczej ZAWSZE zrobimy gdzieś OT.
Wszyscy o ty myślą, każdy mod mówi, że "prawda, że trzeba zrobić" ale nikt nie podejmuje żadnej konkretnej decyzji. A ja sobie sam nie zrobię tego.
No i nie zostanę modem (raczej) – bo jak przyjdzie kolęda albo rekolekcje/spowiedzi to nie "zamoduję" przez miesiąc ni razu...
A Ty byś się nadawał... – może tak przez aklamację!?
Wszyscy o ty myślą, każdy mod mówi, że "prawda, że trzeba zrobić" ale nikt nie podejmuje żadnej konkretnej decyzji. A ja sobie sam nie zrobię tego.
No i nie zostanę modem (raczej) – bo jak przyjdzie kolęda albo rekolekcje/spowiedzi to nie "zamoduję" przez miesiąc ni razu...
A Ty byś się nadawał... – może tak przez aklamację!?
Trzeba porozmawiać z PrezesemxANDy napisał(a):nikt nie podejmuje żadnej konkretnej decyzji
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
xANDy napisał(a):A Ty byś się nadawał... – może tak przez aklamację!?
Ja się nie nadaję – brak mi wymaganego obiektywizmu....

Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):Gdyby koszt naprawy pompy wtryskowej był "normalny" i ten napinacz kosztował zauważalnie mniej – DITD okazałoby się najlepszym dieslem...
xANDy, naprawdę nie trzeba za każdym razem wymieniać napinacza
pobo
- Od: 11 lis 2005, 23:34
- Posty: 49
- Skąd: Podkarpacie
- Auto: 626 GW 2.0 DiTD 2000r
xANDy napisał(a):Jaksa – ja mam 185 tys na liczniku... a jak jest kręcony?
Ktoś z forum z okolic Jarocina ma taką GW co ma 225 przy kupnie...
Ja swoja mazde kupilem w czerwcu zeszlego roku z przebiegiem 195. Teraz ma 230 i praktycznie zero problemu. Przez moment latem nieco gorzej palila jak byla ciepla. Zmienilem filtr paliwa oraz rodzaj paliwa na ultimate diesel na BP i jest OK.
To naprawde solidne i oszczedne auto (nigdy nie spalila mi wiecej jak 5,6 l)/
- Od: 2 wrz 2005, 19:23
- Posty: 16
- Skąd: Piła
- Auto: 626 2.0 Ditd 98' kombi
Trasa czy miasto ?colorfun napisał(a):nigdy nie spalila mi wiecej jak 5,6 l
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):colorfun napisał:
nigdy nie spalila mi wiecej jak 5,6 l
Trasa czy miasto ?
I pewnie ma cegłę... wsuniętą pod pedał gazu

Jaksa – jesteś w opałach! coś Twoja madzia jest zbytnio głodna...
xANDy napisał(a):Jaksa – jesteś w opałach! coś Twoja madzia jest zbytnio głodna...
Nie przesadzajcie. Ja nie jeżdżę jak emeryt, ale tez nie pałuję silnika i moje 323 łyka średnio 5l na 100km w trybie mieszanym. Wiec w czym problem by 626 paliła 5,6 l???
Ale niedawno na Forum pisał jakiś kolega, że 323 DITD łyka mu 8 – 9 litrów po mieście....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):Nie przesadzajcie. Ja nie jeżdżę jak emeryt, ale tez nie pałuję silnika i moje 323
O tym właśnie zapomniałeś – 323 to nie 626. Różnica w masie i oporach toczenia robi swoje.
Proponuję, żebyś wsiadł do mojej madzi kombi (odwiedzisz mnie?) i z takim właśnie silnikiem i masą pojeździł – zrozumiesz różnicę. Generalnie trzeba myśleć o spalaniu, bo inaczej wylądujesz jak Jaksa pod dystrybutorem ze średnią 7......
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):O tym właśnie zapomniałeś – 323 to nie 626. Różnica w masie i oporach toczenia robi swoje.
Czy ktokolwiek robił sobie test "jazdy na kropelce" dla DITD?
Co do różnic pomiędzy 323 i 626 – to są autka zdubowane na tej samej płycie podłogowej, więc wydaje mi się, że różnice nie powinny być aż tak dramatyczne na niekorzyść 626...
...i chyba robimy zbyt duże OT
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Moja nadal spala 7L w miescie ( 3500 rpm zmiana biegu – tak jezdzę ) robiłem pomiary w zimie ( autostrada w Austrii ) z nartami na dachu i pełnym bagaznikiem 5,8 l przy 140 km/h na szafie .xANDy napisał(a):coś Twoja madzia jest zbytnio głodna
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6