potrójny stan oleju

Postprzez Neonixos666 » 30 cze 2011, 21:34

a wcale że nie, bo wtrysków się nie odkręca tylko dwa mocowania wtrysków każdy trzyma dwa wtryski, a potem normalnie w górę (jeśli nie zapieczone)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Siwy19 » 30 cze 2011, 21:36

a mozesz dac jakies zdjecie w ktorym miejscu sa one czy ida z przodu do nich 4 ruki miedziane zaraz nad swiecami zarowymi?
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2009, 22:16
Posty: 219
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r

Postprzez Neonixos666 » 30 cze 2011, 21:49

najpierw odkręcasz przewody wysokiego ciśnienie (rurki miedziane klucz chyba 15) potem je lekko odginasz, wypychasz uszczelnienia, potem odkręcasz mocowania wtrysków i wyciągasz je. Oczywiście przedtem zdejmując przelewy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez YgooR » 30 cze 2011, 21:59

Neonixos666 napisał(a):może w podkładkach pod wtryski nie ma różnicy ale w tych pod przelewów jest

A możesz napisać jaka jest różnica w tych od przelewów?
Ory są pokryte srebrnym metalem i tu może dochodzić do jakiejś korozji, choć inne podkładki np. przy wtryskach są miedziane i nic się nie dzieje.
Moim zdaniem większe znaczenie mają te przy wtryskach niż przelewach, choć te co sprzedaje Riki są ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Neonixos666 » 30 cze 2011, 22:07

Od Rikiego są spoko bo sam je mam, zauważyłem ze oryginalne przelewowe są twardsze i nie poddają się tak przy dokręcaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez YgooR » 30 cze 2011, 23:20

Neonixos666 napisał(a):zauważyłem ze oryginalne przelewowe są twardsze i nie poddają się tak przy dokręcaniu

Jest to zawsze jakiś argument za oryginalnymi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Neonixos666 » 30 cze 2011, 23:25

Ja nie twierdze że zamienniki są złe tylko jakąś różnice wyłapałem. Powiem tak za każdym razem jak odkręcamy przelewy powinno się dać nowe podkładki, takie jest moje zalecenie, ale osobiście ustawiałem zawory w jednym silniku i wszystko skręciłem na starych podkładkach i jest dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Siwy19 » 1 lip 2011, 05:44

a wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow tez do wymiany jak sie juz ja odkrei i ile taka kosztuje? bo usiebie zauwazylem wycieki nie wielkie boze to sa stare wycieki
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2009, 22:16
Posty: 219
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r

Postprzez say » 1 lip 2011, 08:21

Tą tylko oryginalną, zamienniki ciekną po "chwili". Zależy gdzie kupisz, cena oscyluje w granicach 90 zł.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Bandit » 1 lip 2011, 14:20

Jest o tym w poradniku, czytał go ktoś? Po co omawiacie kolejny raz to samo? <lol>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez say » 1 lip 2011, 18:17

się ostry zrobiłeś :P...sprzątaj :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Neonixos666 » 1 lip 2011, 18:23

Bandit napisał(a):Po co omawiacie kolejny raz to samo


Żeby nudno na forum nie było bo brak nowych tematów do obgadywania :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez topik » 2 lip 2011, 08:07

Witam. Ja założyłem uszczelkę elringa i nie cieknie. Nie pamiętam dokładnie kiedy to było ale z 1,5 roku na pewno na niej jeżdzę. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez Neonixos666 » 2 lip 2011, 15:34

Ja jeżdżę na przeciętej uszczelce od Citd <lol> i działa :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 29 sie 2011, 12:13

Neonixos666 napisał(a):podstawowy komplet kluczy wystarczy, najlepiej wszystko zrobić za jednym zamachem żeby nie odkręcać nie potrzebnie drugi raz. tak na prawdę to klucz 10 nasadowy i oczkowy i do zaworów śrubokręt płaski. Jeśli pod wtryskami to potrzebny jeszcze 15 do przewodów wysokiego ciśnienia i chyba 12 do mocowań wtrysków. Ogólnie wszystko z odkręceniem, ustawieniem itp powinno zając jakąś 1h-1,5h ciągłej pracy.
Robiłem to pod domem u forumowicza :P

no i szczelinomierz chyba jeszcze? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez adam79 » 29 sie 2011, 17:43

witam koledzy. wlasnie zamierzam wymiane podkładek pod wtryskami oraz przy okazji regulacje zaworów. odwiedziłam dzis 3 fachowców i kazdy z nich mówi mi o jakims frezowaniu gniazd wtryskiwaczy. moje pytanie jest nastepujace czy to frezowanie jest konieczne? oraz ile moze kosztowac taki zabieg? bo mi spiewaja około 300 zł. oczywiscie bez czesci! prosze o szybką odpowiedz.
Początkujący
 
Od: 27 cze 2010, 22:04
Posty: 21
Skąd: elblag

Postprzez Neonixos666 » 29 sie 2011, 19:04

adam79 napisał(a):witam koledzy. wlasnie zamierzam wymiane podkładek pod wtryskami oraz przy okazji regulacje zaworów. odwiedziłam dzis 3 fachowców i kazdy z nich mówi mi o jakims frezowaniu gniazd wtryskiwaczy. moje pytanie jest nastepujace czy to frezowanie jest konieczne? oraz ile moze kosztowac taki zabieg? bo mi spiewaja około 300 zł. oczywiscie bez czesci! prosze o szybką odpowiedz.


bujda na resorach, żadnego frezowania się nie robi po prostu wymienia się podkładki i tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez YgooR » 29 sie 2011, 19:26

Neonixos666 napisał(a):żadnego frezowania się nie robi po prostu wymienia się podkładki i tyle

Dokładnie, powinno się tylko dobrze wyczyścić gniazdo i wtrysk.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez adam79 » 29 sie 2011, 19:43

a moze ci fachowcy czyszczenie nazywaja frezowaniem? tak poprostu zeby ułatwic sobie prace?
co wy na to?
Początkujący
 
Od: 27 cze 2010, 22:04
Posty: 21
Skąd: elblag

Postprzez Neonixos666 » 29 sie 2011, 19:47

adam79 napisał(a):frezowaniu gniazd wtryskiwaczy


aby takie frezowanie wykonać, nie jestem pewny, ale raczej zdjęć trzeba głowice, a to bez sens jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6