[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez Neonixos666 » 6 lut 2012, 00:16

Boczek a w jakim samochodzie ten kolega chce to wymienić? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 7 lut 2012, 11:08

renault clio ale chyba do mechanika zabierze bo jak trzeba dokrecic z jakas odpowiednia sila to lipa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez smile » 7 lut 2012, 18:57

Neonixos666 napisał(a):Jak będę miał starą uszczelkę to można przeanalizować po jej uszkodzeniach co się stało i wyciągnąć wnioski.


Jak tam postępy z uszczelką? Wiesz coś już może?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 7 lut 2012, 19:01

niestety mazda jeszcze nie ruszona bo mechanik robi blacharkę w T4 i może dopiero jutro coś dłubnie <płacze> . Za dwa tygodnie muszę mieć koniecznie sprawny samochód :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 7 lut 2012, 20:54

Neonixos666 napisał(a):przez Neonixos666 » dzisiaj, 18:01
niestety mazda jeszcze nie ruszona bo mechanik robi blacharkę w T4 i może dopiero jutro coś dłubnie . Za dwa tygodnie muszę mieć koniecznie sprawny samochód

Dwa tygodnie to dużo czasu, na pewno auto będzie sprawne. Oby tylko z głowicą nie było schodów...

Dla rozluźnienia temat na czasie – gdzie tankować i jak płacić za paliwo... ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 7 lut 2012, 21:25

Dziś przyszły graty tak że mam nadzieję że jutro coś się ruszy z robotą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 7 lut 2012, 21:35

Neonixos666 napisał(a):przyszły graty

Rozumiem, że uszczelka pod głowicę, dekiel, pod wtryski i przelewy etc.... Co już masz zdemontowane?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 7 lut 2012, 21:53

smile napisał(a):
Neonixos666 napisał(a):przyszły graty

Rozumiem, że uszczelka pod głowicę, dekiel, pod wtryski i przelewy etc.... Co już masz zdemontowane?


Obrazek

a resztę mam w swoim temacie.
Nic jeszcze nie ruszona ale mam nadzieję że jutro będzie bo jak nie to pojadę i sam zacznę :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 7 lut 2012, 21:59

Neonixos666 napisał(a):a resztę mam w swoim temacie.

Podrzuć linka do tematu :)

No dostawca części porządny :)
Tak z ciekawości daj znać ile km zrobiłeś po czyszczeniu kolektora i jak w tej chwili wygląda :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 7 lut 2012, 22:07

link jest w moim podpisie a kolektora nie czyściłem ale zobaczę czy jest brudny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 8 lut 2012, 09:54

mam kolejne pytanie z serii TRUDNE SPRAWY WEDŁUG BOCZKA
tym razem chodzi o samochod peugeot 407sw HDI 2,0 136km '05

a mianowicie sprawa dotyczy tego ze kolega zmienial jakies kolo co idzie od alternatora i od tego czasu zaczely sie problemy. auto niechce mu odpalic a jezeli odpala na ten sprej to auto chodzi ale wogole obroty mu nie rosna do tego jak sprawdzal to paliwo niedochodzi do wtryskow tylko cofa sie w filtrze paliwa , sprawdzal bezpieczniki odpowiedzialne za wtryski, immo ale wszystko ok. a jak silnik odpali na krotko to nawet komputer niepokazuje ze silnik chodzi. wtryski ma napewno sprawne bo dzien wczesniej wszystko dzialalo a zmienial to kolo i juz zaczela sie taka lipa, w sumie niewiadomo czy od tego , wie ktos moze co to za problem ?? pisze tu bo ostatnio wszystkie wasze przepowiednie sie sprawdzily :) wiec i tym razem w was wierze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez say » 8 lut 2012, 12:53

No ok...koło ten tego założył...o pasku czasem nie zapomniał?

10 lut 2012 edit:

Zdzira odebrana...chodzi bardziej miękko i ciszej :)...nareszcie :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez boczek86 » 10 lut 2012, 15:15

a pewnie tak ci teraz odpala :P

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez say » 10 lut 2012, 18:14

tak było przed :D
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Neonixos666 » 10 lut 2012, 21:46

Dokładnie u mnie też tak było :D

4 godziny i głowica zdjęta, ze wstępnych ustaleń głowica cała ale jeszcze jutro obadam dokładnie. Widać wyraźnie na bloku miejsce przedostawania się kompresji do kanału wodnego. Wyraźnych uszkodzeń na uszczelce nie ma ale widać na niej gdzie przepuszczała. Jutro będę wszystko czyścił, cała klawiaturę i może dolot przy okazji. Turbo nie ma dużych luzów tak że jeszcze zdrowe, ilość oleju w dolocie w normie. Przy okazji znaleźliśmy parę luźnych śrub po mechaniku który mi zmieniał rozrząd :| . Nie wiem co robić z głowicą oddawać do wyrównania i sprawdzenia czy skręcać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 10 lut 2012, 22:00

samo sprawdzenie nawet z zebraniem niewielkim niewiele kosztuje z tego co kojarzę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez say » 10 lut 2012, 22:02

Neonixos666 napisał(a):oddawać do wyrównania
Koniecznie !!
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Neonixos666 » 10 lut 2012, 22:06

tylko że ja muszę grzać 50 km w jedną stronę aby to zrobić :| . Zależy mi na czasie bo za tydzień o tej porze będę pił ,,Perłę" na Lubelszczyźnie a nie chce to zrobić na ostatnia chwile tylko i trza przetestować z parę dni czy się nic nie dzieję. Jutro jak oczyszczę dokładnie głowice to z mechanikiem postanowimy co począć, ale chyba nie będę ryzykował i oddam do delikatnego wyrównania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 10 lut 2012, 22:51

Najlepszym testem po naprawie jest długa trasa... wtedy jedziesz z wyłączonym radiem i duszą na ramieniu :D i słyszysz rzeczy, których wcześniej nie słyszałeś <lol>

A tak poważnie, to oby głowica była prosta i cała... Ale do sprawdzenia nie wahaj się ani chwili oddać, nie zapominaj ile dmuchasz w ten silnik :) Jak coś robić to porządnie albo wcale <spoko>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez say » 10 lut 2012, 23:41

Pamiętaj też by sprawdzić śruby, którymi przykręca się głowicę do bloku, czy trzymają wymiar ( czy nie są już za długie – ponoć są jakieś tolerancje, których nie można przekroczyć – wiedza pozyskana od mechanika, który składał mi silnik – moje były już poza i musiałem kupić nowe).
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6