No......Riki napisał(a):nie mógłbym jezdzic innym autem

www.mazdaspeed.pl
No......Riki napisał(a):nie mógłbym jezdzic innym autem


lucas626 napisał(a):Tego jeszcze nie grali, a w portfelu pustka i to jakaaaaa
To tez jest polskie paliwo ..... tylko z jakimis tam dodatkami ( słyszałem od znajomego ktory pracuje w dziale kontroli stacji paliw ) w Warszawie wszystko leją z jednej ubawuRiki napisał(a):dlatego ja staram sie tankowac tylko na Shell-u (jakis tam V-power)...
Grunt to wmówić sobie ze tankuję dobre paliwo a pompa bedzie sprawna 
Jaksa napisał(a):To tez jest polskie paliwo
ale i tak wole Shell-a od Orlenu Riki napisał(a):a Ty gdzie tankujesz??
Poczujesz ...... motor inaczej klekocze....Riki napisał(a):wyjazd za zachodnią granicę, ciekawe czy poczuje jakąś różnicę....
Na Shell'uRiki napisał(a):Jarku a Ty gdzie tankujesz
( co 3 tankowanie V-Power rekomendowane paliwo przez Toyotę Jaksa napisał(a):Poczujesz ...... motor inaczej klekocze....
dobrze ze chociaz pierwsze 160tkm przejechal na dobrym paliwie.....Jaksa napisał(a):Na Shell'u
Jaksa napisał(a):co 3 tankowanie V-Power rekomendowane paliwo przez Toyotę
dzis zrobilem ponownie test
i zalałem na Neste... ja zadniej roznicy nie odczuwam... nie wiem jak silnik 

Chszest......w Orleniebafanabafana napisał(a):W każdym razie do Polski wjeżdża jako dobre paliwo a co się potem z nim dzieje

magicadm napisał(a):bafanabafana napisał(a):V Power nie jest polskim paliwkiem. Przychodzi z Niemiec w zaplombowanych cysternach.
Skąd to wiesz?

bafanabafana napisał(a):jeździ BMW 520d (chip-170KM) i on twierdzi, że różnica między paliwami jest ogromna.
bafanabafana napisał(a):Ja tego nie odczuwam. ZUPEŁNIE NIC.

bafanabafana napisał(a):A tak poważnie to VP Diesel jest podobno paliwem bezsiarkowym.
.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości