Nagły spadek mocy
Strona 1 z 1
Już mnie cholera bierze. Władowałem w auto jakieś 5kzł, ostatnio wymianiłem kompletny rozrząd. Od tej pory przejechałem z 1000KM i znowu jest do bani. Przyspieszenie 80 – 120 ponad 30s (było 15s). Auto zachowuje się tak jakbu nie było turbo. Zdjąłem węże od strony filtra, łopatki turbiny wyglądają ok, wyczuwalny lekki opór przy próbie przekręcenia. Przejrzałem IC i wygląda ok. Auto nie kopci jedyny błąd jaki wystukuje to 0101 (co to za błąd?). Aha ostatnio zatankowałem Lotosa Dynamic może to paliwo?

- Od: 4 sie 2009, 19:47
- Posty: 20
- Skąd: Ozorków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD 2001
A dymi, dużo pali, na zimnym czy na rozgrzanym, czy łączysz to z jakimś zdarzeniem?
a filtry? może paliwa się przy pchał ? nic nie było ruszane z przewodami podciśnienia? sprawdź czy działa EGR i zawór przy turbinie.
emilch napisał(a):Auto nie kopci jedyny błąd jaki wystukuje to 0101 (co to za błąd?).
Witam. Masowy czujnik przepływu powietrza (MAF). Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
topik napisał(a):Witam. Masowy czujnik przepływu powietrza (MAF). Pozdrawiam
Dzięki za info. W ogóle to dziwna sprawa z tym czujnikiem w manualu do mojej mazdy nie występuje natomiast jest rozrysowany w instrukcji do modelów sprzed 2000r

- Od: 4 sie 2009, 19:47
- Posty: 20
- Skąd: Ozorków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD 2001
-
Dodo
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6


