Mazda 626 zamula.

Postprzez kaczygd » 2 kwi 2010, 21:03

Witam
Mam problem z moją Mazdą 626 2.0 benzyna 1998 r tj. gdy jest zimny silnik auto jedzie normalnie bez problemu lecz gdy silnik nabierze trochę temp. to zaczyna się dławić tzn gdy wciskam pedał gazu do oporu to się dławi lecz gdy lekko go wciskam to jest ok przejadę tak może 2 km silnik rozgrzeje się jeszcze mocniej to auto traci zupełnie moc i kaplica 20 mil na godzinę nie więcej dławi się dusi nie ma siły jechać. Dodam jeszcze że jak silnik jest lekko rozgrzany to podczas postoju silnik wkręca się na obroty lecz jak jest mocno rozgrzany to nawet na postoju nie ma siły się na nie wkręcić złapie trochę obrotów i się dusi. Drodzy koledzy Jakie macie sugestie co do w/w przypadku.
Początkujący
 
Od: 10 mar 2010, 23:35
Posty: 24

Postprzez ROMAN-R87 » 5 kwi 2010, 11:30

sprawdz lambde, przeplywke i czujnik temperatury silnika
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez say » 5 kwi 2010, 20:58

Wygląda na zimny lut w przepływomierzu.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Tubi » 6 kwi 2010, 11:49

Kable WN, świece, Lambda, szczelność dolotu, aparat zapłonowy można tak długo. Sprawdź na początek świece i kable.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Barthek » 6 kwi 2010, 13:03

Z doświadczenia obstawiam uszczelkę pod kolektorem ssącym lub pokrywą zaworów ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez desp » 10 kwi 2010, 07:38

Sprawdź, czy wszystkie gary chodzą, czy jest iskra na każdym, powykręcaj świece i sprawdź, czy nie są zalane (ja dobiłem swoje myjąc silnik), etc. Napisz, czy jak przygazujesz na rozgrzanym silniku na neutralnym (stojąc w miejscu), to czy ci tak "pyrka/pierdzi"? Jeśli tak, to wcale nie musi być od razu nic groźnego, skomplikowanego. Jakby poszła ci uszczelka, nie widziałbyś auta, taka chmura by była za samochodem (nawet bez gazowania). Lambda wywaliłaby błąd na komputerze. Aparat zapłonowy sprawdzisz sprawdzając iskrę i świece. Kabel sprawdzasz tak: odpalasz auto (wszystko poskręcane, poskładane) i ściągasz jeden z kabli ze świecy – powinna być zauważalna różnica w pracy silnika – nie ma, idziesz dalej. Przykładasz go(końcówkę kabla) do gniazda – powinna przeskoczyć iskra. Nie przeskoczy, to kabel lub aparat. Jeśli iskra jest, sprawdzasz świecę. Wykręć, przeczyść, sprawdź jeszcze raz. I tak z każdym garem:)
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Postprzez Rafał » 12 kwi 2010, 13:51

Przenoszę do warsztatu --->
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez Paweł1000 » 19 kwi 2010, 12:57

A mi się wydaje że masz uwalony filtr paliwa, przynajmniej u mnie tak czasami jest w zimie.
Początkujący
 
Od: 7 sie 2006, 18:33
Posty: 19
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1998r.kombi

Postprzez Radex » 19 kwi 2010, 17:07

a jeździsz często na rezerwie? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6