Za wysokie wolne obroty – na poziomie 2000

Postprzez XsiX » 31 gru 2003, 00:30

U mnie jest chyba około 2 tys. Sprawdzę to jutro bo być może się myle (dawno już nie jeździłem autem :D )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Długi » 31 gru 2003, 09:47

tco_tm napisał(a):Mysle, ze faktycznie podwyzszone obroty sa wynikiem funkcjonowania ssania. Ale ich poziom jest moim zdaniem zbyt wysoki. Stawiam na zle ustawione obroty biegu jalowego / uszkodzony termoelement ssania / zle dzialajacy silnik krokowy przepustnicy. ?


w GF nie ma termoelementu! Słuchajcie, wszyscy, którzy przeglądają ten post i kozystają z dial-up'a wydali na ten cel ok 100zł :) , za sprawdzenie przyczyny takiej drobnej usterki lub potwierdzenie prawidłowości dzialania, w moim serwisie nie wziąlbym ani złotówki, więc gdzie jest oszczędność????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Pawko_6 » 31 gru 2003, 10:55

tco_tm napisał(a):Hm. Tylko, ze "ssanie" utrzymuje obroty w granicach 1200 – 1500 [min^-1]. Na pewno do 2k sporo im brakuje.

Pawko: Jakie masz obroty jalowe po rozgrzaniu (wylaczone swiatla, klima i inne odbiorniki)?


Obroty jałowe po rozgrzaniu utrzymują się poniżej 1000 w okolicach tej pierwszej kreski pod 1000.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez XsiX » 31 gru 2003, 16:02

Właśnie sprawdziłem u siebie obroty i po odpaleniu zimnego auta są one w okolicach 1400-1500 obr <lol> tco_tm RESPECT !!! :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Globy » 31 gru 2003, 16:17

U mnie cos nie gra. Jak odpale, to podskakuja do 1500-1600 rpm/min, a potem zaraz opadaja na 800 i trzymaja sie.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Paweł » 31 gru 2003, 16:41

Pawko_626 napisał(a):Obroty jałowe po rozgrzaniu utrzymują się poniżej 1000 w okolicach tej pierwszej kreski pod 1000.


Wyglada na to, ze masz po prostu albo zle ustawiony silnik krokowy, albo podkrecone obroty biegu jalowego (powinny wynosic 600-700rpm) poprzez srube oporowa albo niesprawny jakis czujnik/komputer, ktory caly czas podbija obroty (jak np. przy wlaczonych swiatlach/ogrzewaniu tylnej szyby, etc), mimo ze odbiornik jest odlaczony...
Poniewaz gardziel ssania otwiera sie termicznie, to sumarycznie swiatlo przepustnicy jest zbyt duze (powiedzmy, ze ~900+900=1800obr, zamiast ~650+900=1550)...

Moze byc taka teoria?


XsiX napisał(a):Właśnie sprawdziłem u siebie obroty i po odpaleniu zimnego auta są one w okolicach 1400-1500 obr tco_tm RESPECT !


Uff. Jestem boski. repsect. <lol>


Globy napisał(a):U mnie cos nie gra. Jak odpale, to podskakuja do 1500-1600 rpm/min, a potem zaraz opadaja na 800 i trzymaja sie.


Jesli takze na zupelnie zimnym silniku, to niedobrze. Tak powinno byc tylko na rozgrzanym.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6