Swap 1,8 FP na 2,0 FS

Postprzez PLaster » 11 lis 2010, 16:59

Bartek1986 napisał(a):No raczej do 626 MPS to jeszcze Turbo brajkuje..

eeee..... tam turbo się dorobi:)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez VeryCoolMan » 11 lis 2010, 17:17

PLaster napisał(a):626 MPS inaczej mówiąc

No to jedziemy z grubej rury.. <diabełek>
Jakie są szanse żeby "uzbroić" GF w V-ke ??
Turbo możemy odpuścic <lol>
Dobra znalazłem dyskusję na ten temat :)
viewtopic.php?f=305&t=53297
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez Radex » 12 lis 2010, 00:06

Bi-turbo z tego co kojarze.

problem w swapie na v6 jest taki ze za ta kase lepiej kupic inne auto i miec jeszcze wieksza moc bez zadnych zabaw i straty kasy.

bo przy takim swapie musialbym jeszcze pol auta wymienic ;P

jednym slowem glupota (tudziez zamilowanie do dlubania przy aucie, ale trzeba miec kase i duuuzo czasu i checi).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez szkodnik_byd » 12 lis 2010, 12:54

wlasnie gf jest ostatnim modelem gdzie ten swap bedzie relatywnie najtańszy pomijając koszt silnika :P do nie za wiele u nas jeszcze elektroniki w każdym bądz razie myśle że koniec OT bo topic już jest taki
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6196 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6