Skaczące obroty / syczenie spod maski.

Postprzez maxim_wawa » 7 sie 2011, 14:28

bo tylko taka udało mi sie kupić ze sprawnym IAC – jak mnie szlag trafi to wsadze stara przepustnice i przerzuce IAC – ale na 101KM przepustnicy auto odmulało
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez abrams » 7 sie 2011, 14:41

masz niedaleko jakse -podjedz na konsultacje bo z tymi obrotami w gf to czesto sa problemy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2010, 11:41
Posty: 54
Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P

Postprzez maxim_wawa » 7 sie 2011, 18:10

dobra znalazłem w repair manual jakie parametry powinien mieć TPS przy zamknietej przepustnicy i przy otwartej do konca tyle ze procedura przewiduje podlaczenie interface'u do zczytania parametru "TP V"

rozumiem ze napiecie na TPS zmierze miedzy skrajnym pinem a minusem auta po wlaczeniu stacyjki w pozycje kontrolek

ale jak mam zczytac parametr "TP V" czyli jak rozumiem napięcie miedzy którymiś pinami TPS jesli dobrze to interpretuje ??

wiem ze TPS miedzy skrajnymi pinami ma miec 4-6 ohmów

ktoś może to robił i może mnie nakierować na wlasciwy tor ?
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez abrams » 7 sie 2011, 18:38

uzyj wyobrazni jak to odczytac :–)
ja uzylem igly -ale nie obiecuj sobie za wiele ze to ustawienie bedzie takie pomocne
do tego jesli producent przewidzial inna przepustnice to raczej nie powinno sie tak dowolnie tego zmieniac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2010, 11:41
Posty: 54
Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P

Postprzez maxim_wawa » 7 sie 2011, 18:48

ten sam objaw mam na starej przepustnicy – poprostu mam rozregulowanego TPS bo dotykał sie gazownik szukajac wyzszych obrotów na LPG a przyczyna była zupelnie inna – tyle ze rozregulował mi TPS

uzywam wyobrazni i nic mi nie przychodzi do glowy – nie chodzi mi jak fizycznie dostac sie do pinów we wp[ietej wtyczce tylko miedzy ktorymi pinami ten parametr zaisniec powienien

pare 1.8 jezdzi na takiej przepustnicy i nie maja z tym zadnego problemu
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez lucas83 » 12 lis 2011, 12:56

Panowie, nigdzie nie mogę znaleźć rozmiaru uszczelki IAC. Czy może ktoś się orientuje odnośnie średnicy? Chciałbym sobie dziś wyczyścić IAC i muszę na szybko do sklepu jechać, póki otwarte :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez wedkarz85 » 13 lis 2011, 18:11

witam 28mm średnica 1,5 gróbość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2011, 18:27
Posty: 59 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: mazda 5 2.0 cr '06

Postprzez tadziomaru1 » 14 lis 2011, 22:04

Chyba już za późno...
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez lucas83 » 14 lis 2011, 22:49

Wcale nie, bo nie kupiłem w końcu :) Poza tym nigdzie nie ma o tym żadnych informacji, więc przyda się na przyszłość :) Tadziomaru1, u siebie też taką zakładałeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez tadziomaru1 » 15 lis 2011, 19:28

<ok>
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez wedkarz85 » 15 lis 2011, 23:35

mam dowas pytanie macie może coć takiego gdy odkręcacie wlew paliwa to słychać syczenie dosyć mocne
ma to terz wpływ na obroty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2011, 18:27
Posty: 59 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: mazda 5 2.0 cr '06

Postprzez lucas83 » 16 lis 2011, 10:42

U mnie czasami syczy, czasami nie, ale temat był już kiedyś poruszany. Podobno tak ma być i nie trzeba dorabiać teorii spiskowej w tym przypadku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez motylek322 » 16 lis 2011, 10:52

wedkarz85 napisał(a):mam dowas pytanie macie może coć takiego gdy odkręcacie wlew paliwa to słychać syczenie dosyć mocne
ma to terz wpływ na obroty

Tak / Nie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez lucas83 » 16 lis 2011, 14:21

Właśnie wyjąłem IAC i niestety wypadł mi ze środka ten trzpień z grzybkiem na końcu :( Nic się dalej nie rozpadło na szczęście, tylko wysunęła się ta część z grzybkiem ze środka, razem ze sprężynką i takim małym plasticzkiem na końcu. I teraz pytanie: ta część powinna się tak łatwo wysuwać? Chodzi mi o to, czy to nie powinno być na stałe przymocowane. Zamieszczam fotkę tego elementu (usyfiony jak jasny gwint).

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez rumunn95 » 16 lis 2011, 16:52

nie nie powinno byc na stale w srodku iac i tak sprezynka jest lekko scisnieta wiec trzyma sie kupy :)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez lucas83 » 16 lis 2011, 17:31

Już zamontowałem ponownie, na szczęście udało się :)

Mam jeszcze wątpliwości. Czy możecie u siebie zrobić taki mały test?

– rozgrzej auto do normalnej temperatury
– włącz klimatyzację na biegu jałowym
– niech klimatyzacja pracuje sobie aż do momentu włączenia wentylatora

Co wtedy dzieje się u Was z obrotami?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez motylek322 » 16 lis 2011, 18:41

Dawno, dawno temu, jak klimatyzacja w mojej Madzi jeszcze działała to obroty lekko spadały a lewarek skrzyni biegów lekko zaczynał drżeć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez lucas83 » 16 lis 2011, 18:59

Kluczowe pytanie brzmi: do jakich mniej więcej wartości? :) Chyba nagram filmik dla porównania, czy u mnie tak powinno być :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez tadziomaru1 » 16 lis 2011, 20:20

motylek322 napisał(a):Dawno, dawno temu, jak klimatyzacja w mojej Madzi jeszcze działała

hahaha hahaha hahaha
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez maxim_wawa » 17 lis 2011, 11:11

iac powinien podnosic obroty po wlaczeniu klimy
zmierz opor miedzy pinami
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6