Regulacja zaworów Mazda 626 z 2001r.
tadziomaru1 napisał(a):Jest na forum, nie będę opisywał kolejny raz.
Natomiast jeśli chodzi o nieprawdę, to nieprawdą jest, że niema hydropopychaczy w GF.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
No to źle wiesz, bo ja trzymałem je w rękach i zapewniam Cię, że są. Przyjedź do mnie do firmy to Ci je pokażę, jeśli nie wierzysz człowiekowi który zajmuje się mechaniką od ponad dwudziestu lat, heh.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1


Spoko. Zapewniam Cię, że hydropopychacze jednak są, do tego jest regulacja płytkowa, którą dzięki hydropopychaczom robi się bardzo rzadko.
P.S. W Słupsku byłem w wojsku, w 1992 roku
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Panowie trochę z innej baczki.
Głowica (niestety zrobiona i osadzona) regulacja płytkowa. Udało się złożyć komplet na dolocie, ale wydech ... płytki 3.13 zero luzu. Wysokość płytki teoretycznie dającej luz juto będzie poszukiwana szczelinomierzem i jakimiś cudami udającymi dystans zwykła podkładki po załamaniu krawędzi). Niestety w okolicy ani nowych płytek (w sklepach szukają i dupa), a o kimś kto je doszlifuje na wymiar to mogę pomarzyć.
Czy ktoś próbował zamienić popychacze z wersji płytkowej na olejowe. Potrzebuję cały komplet na wydech dla silnika beznzynowego 2,0 85kW. Czyli 16 zamienników lub na jeden wałek 8 zamienników.
Na dolocie mogę? pozostawić płytki – luzy OK.
Powstała by .. hybryda
Tak wiem że trzeba było szukać zakładu robiącego regenerację i podkładkowanie w jednym. Jednak jest jak jest i tyle.
Buda z 99roku nie jest warta by wiele inwestować, ale jest sprawna i zagazowana. Na ten czas nie mogę zmienić autka. Tak z 3 latka jeszcze będziemy razem.
Głowica (niestety zrobiona i osadzona) regulacja płytkowa. Udało się złożyć komplet na dolocie, ale wydech ... płytki 3.13 zero luzu. Wysokość płytki teoretycznie dającej luz juto będzie poszukiwana szczelinomierzem i jakimiś cudami udającymi dystans zwykła podkładki po załamaniu krawędzi). Niestety w okolicy ani nowych płytek (w sklepach szukają i dupa), a o kimś kto je doszlifuje na wymiar to mogę pomarzyć.
Czy ktoś próbował zamienić popychacze z wersji płytkowej na olejowe. Potrzebuję cały komplet na wydech dla silnika beznzynowego 2,0 85kW. Czyli 16 zamienników lub na jeden wałek 8 zamienników.
Na dolocie mogę? pozostawić płytki – luzy OK.
Powstała by .. hybryda
Tak wiem że trzeba było szukać zakładu robiącego regenerację i podkładkowanie w jednym. Jednak jest jak jest i tyle.
Buda z 99roku nie jest warta by wiele inwestować, ale jest sprawna i zagazowana. Na ten czas nie mogę zmienić autka. Tak z 3 latka jeszcze będziemy razem.
Ostatnio edytowano 20 sty 2017, 00:54 przez mod, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
No to Cię zaskoczę, tam już jest hybryda. 
Popychacze zastosowane w tych silnikach są olejowe.
Popychacze zastosowane w tych silnikach są olejowe.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Moje szklanki nie posiadają żadnego kanalika – ani pion ani poziom. Pod płytkę też niż nie idzie – to gdzie tam hybryda?tadziomaru1 napisał(a):No to Cię zaskoczę, tam już jest hybryda.
Popychacze zastosowane w tych silnikach są olejowe.
Kręcenie wałkiem też nie zmienia żadnych wymiarów. Ile było szczeliny to po obrocie tyle jest. Kolega (robił sobie mazdę 626 ale z 95r.) i jego ojciec mechanik byli hmm ucieszeni odkryciem rodzaju szklanek w moim silniku. Ich popychacze były hydrauliczne – i przerabiali problemy tu opisywane.
Obecnie nie mam sklepu gdzie kupię podkładki. Jutro sprawdzimy jaką grubość mniej więcej trzeba (poniżej 3 mm). Stare mają od 3.18 (luz zerowy) do 3.3.
Auto niestety ma założoną głowicę – jej zdjęcie to znowu planowanie i uszczelka + rozbiórka otoczenia. Fakt że nie pracowało ale to mała różnica bo i tak śruby dociągnięte.
Przy okazji jak nazywa się dystans w kształcie słoneczka między wtryskiem a kolektorem. Jeden zgubiłem i

- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
W tym silniku luz zaworowy reguluje sie na plytkach. Wiem bo to przerabiałem. U mnie luz był dobry tylko na 4 zaworach. Reszta podparta i to sporo. Poszukaj kogos lub jakiej firmy ze szlifierka magnesowa i zrobia ci plytke na wymiar. Mozna tez zrobic prowizorke szlifujac trzonek zaworu. Nigdy tego nie robilem ale bardzo duzo o tym slyszalem
W mojej miejscowosci w sklepie motoryzacyjnym plytki sa dostepne 14 zł/szt.
A propo podkladki pod wtryskiwacz proponuje kupic nowa bo sa dostepne a jezeli w twojej okolicy nie ma to jedz na jakis autozlom i zagladaj do mazd lub forda probe. Ten silnik był tez w mpv i 323


A propo podkladki pod wtryskiwacz proponuje kupic nowa bo sa dostepne a jezeli w twojej okolicy nie ma to jedz na jakis autozlom i zagladaj do mazd lub forda probe. Ten silnik był tez w mpv i 323
W sklepach pod Poznaniem płytek brak. Szlifowanie ho ho albo ludzie już nie mają szlifierek z magnetycznym stołem, albo zakłady które je mają są daleko.
Udało się zmontować za pomocą posiadanych płytek 8 zaworów na dolocie.
Pozostał wylot i ...
w wiadrze w czarnej dziurze jakiegoś zapomnianego garażu 10 min jazdy od mojego leżały zdemontowane popychacze hydrauliczne. Średnica zgodna, wymiary podobne. Po dzisiejszym wieczorze z
abra kadabra powstała pierwsza w PL mazda 626 z binapinaczem. Zawory dolotu na płytkach,a wydech na napinaczach hydraulicznych. Czasem któryś klapnie, ale generalnie jest git. Silnik się nie telepie, trzyma obroty. Obecnie odbywa się obserwacja pacjenta i jego wybieganie.
Jak na tą chwilę werdykt taki że da się przełożyć napinacze z 2.0 starego rozwiązania do silnika 2.0 z 99 roku. Napinacz z wiadra kosztował 10 zł/sztuka.
Na pytanie czemu nie założyliśmy kompletu z 16 – bo dobrych było 11 sztuk
Przy okazji sprawdzone że napinacze z 1.8 wersja hydrauliczna nie wejdą do 2.0 (a niby głowice te same – jak na forum czasem pisali.
Udało się zmontować za pomocą posiadanych płytek 8 zaworów na dolocie.
Pozostał wylot i ...


Jak na tą chwilę werdykt taki że da się przełożyć napinacze z 2.0 starego rozwiązania do silnika 2.0 z 99 roku. Napinacz z wiadra kosztował 10 zł/sztuka.
Na pytanie czemu nie założyliśmy kompletu z 16 – bo dobrych było 11 sztuk
Przy okazji sprawdzone że napinacze z 1.8 wersja hydrauliczna nie wejdą do 2.0 (a niby głowice te same – jak na forum czasem pisali.
- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6