Zamiana silnika na większy

Postprzez Marcinox » 5 cze 2011, 10:08

Otóż che zamienic silnik z mazdy 626 1.8 + gaz na 2.0 i nie wiem czy bedzie wszystko pasowalo kumputer itd. Prosze o pomoc.
Ostatnio edytowano 5 cze 2011, 23:27 przez Marcinox, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 5 cze 2011, 10:04
Posty: 4
Skąd: Mikołajki
Auto: Mazda 626 GF 1.8 rok 98

Postprzez Barthez » 5 cze 2011, 10:35

Marcinox napisał(a):Otóż che zamienic silnik z mazdy 626 1.8 + gaz na 2.0 i nie wiem czy bedzie wszystko pasowalo kumputer itd. Prosze o pomoc.

nie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Dominator » 5 cze 2011, 10:38

Barthez napisał(a):
Marcinox napisał(a):Otóż che zamienic silnik z mazdy 626 1.8 + gaz na 2.0 i nie wiem czy bedzie wszystko pasowalo kumputer itd. Prosze o pomoc.

nie

Cóż za wyczerpująca odpowiedź :D <spoko>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez noxes » 5 cze 2011, 10:45

Komp nie podejdzie reszta jest taka sama.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Barthez » 5 cze 2011, 10:59

dominator7 napisał(a):Cóż za wyczerpująca odpowiedź :D <spoko>

:D
gwoli wyjaśnienia:
1) podmiotem tego pytania było "czy wszystko podejdzie" – to co tu się dużo rozpisywać...
2) autor nie zadał sobie trudu napisać o jakie (model) auto chodzi GD? GF? To tak jak bym sie spytał czy moge zmienic spodnie z rozmiaru 32 na 34 – czy bedzie wszystko pasowało?

Marcinox – jaki jest cel tego swapa? silnik padł czy tuning?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Marcinox » 5 cze 2011, 11:48

Jest to mazda GF z 1998 roku chce zmienic silnik z powodu awari tloka.

a jezeli nie bedzie pasowal ten 2.0 to czy bedzie pasowal w takim razie 1.8 z roku np. 2001?
Początkujący
 
Od: 5 cze 2011, 10:04
Posty: 4
Skąd: Mikołajki
Auto: Mazda 626 GF 1.8 rok 98

PostTen post został usunięty przez siegu 5 cze 2011, 20:29.
Powód: nie piszemy postów pod postem

Postprzez maxim_wawa » 5 cze 2011, 14:13

kup taki sam jak masz 1.8 bez osprzetu – wejdzie plug & play a koszt gołego silnika to 600-800 pln (oczywiscie sprawdzonego i z gwarancja bo da sie taniej ale stan moze byc różny)

a odnośnie nowszej wersji 101KM to zawsze mozesz poeksperymentować z elementami z 101KM wersji (tak jak ja teraz z przepustnicą)
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez siegu » 5 cze 2011, 20:32

Proszę o poprawne nazwanie tematu i zapoznanie się z regulaminem oraz uzupełnienie profilu, będzie nam łatwiej pomóc.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez Marcinox » 5 cze 2011, 23:31

Chce zamontowac większy silnik 90 KM to jednak za malo troche.
Początkujący
 
Od: 5 cze 2011, 10:04
Posty: 4
Skąd: Mikołajki
Auto: Mazda 626 GF 1.8 rok 98

Postprzez smasherbit » 7 cze 2011, 15:05

1.8 bedzie pasował tyle tylko że może być problem z mapą bo jest troszke inny dolot (poszerzony). Jest to nawet napisane w jednym z worshopów. Na 100% ma się taka sytuacja do silników 2.0l 115KM i 136KM. Najlepiej jest wymieniać na taki sam silnik czyli 1.8 90KM. Ogólnie elektryka jest taka sama ale PCM się różnią i mogą wystąpić problemy.
Only japanise technik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 17:23
Posty: 132 (0/1)
Skąd: New Rossington
Auto: Mazda 626 2.0 2002 benzyna/lpg "anglik"

Postprzez Areksko » 10 wrz 2011, 07:22

A jest ktoś kto robił takiego swapa (z 1.8 na 2.0) i mu się udało?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 18:01
Posty: 164
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 GF liftback 1.8 Pb + LPG

Postprzez Grzyby » 12 wrz 2011, 00:25

Zakładasz 2.0 + komp od 2.0 i wszystko ma działać.
Na kompie od 1.8 też będzie działało ale nie będzie pełnej mocy.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Areksko » 12 wrz 2011, 17:50

Robiłeś takiego swapa? Pytam bo zastanawiam się poważnie nad taka zmianą i chciałbym poznać więcej szczegółów:
– czy musimy również zmienić skrzynię czy z 1.8 podejdzie do 2.0 silnika?
– Czy mocowania 2.0 są takie same jak 1.8 i nie trzeba dokonywać przeróbek w tym zakresie?
– czy inne elementy typu alternator, pompa ABS, hamulcowa, chłodnica, kompresor klimatyzacji mogą pozostać czy należy je wymienić na podzespoły z wersji z silnikiem 2.0?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 18:01
Posty: 164
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 GF liftback 1.8 Pb + LPG

Postprzez Barthez » 12 wrz 2011, 19:09

Areksko napisał(a):zastanawiam się poważnie nad taka zmianą i chciałbym poznać więcej szczegółów:


Barthez napisał(a):jaki jest cel tego swapa? silnik padł czy tuning?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Areksko » 1 lis 2011, 21:51

Chęć to zyskanie więcej mocy – skrzynia z 1.8 bezie OK do 2.0?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 18:01
Posty: 164
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 GF liftback 1.8 Pb + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6