Skaczące obroty / syczenie spod maski.

Postprzez rumunn95 » 9 maja 2011, 21:59

dokladnie jeszcze opcja lucasa, jak lipa szukamy krokowca :)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez sebastian223 » 9 maja 2011, 22:22

Ja nie mam pojęcie o rezystancjach... :/
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez rumunn95 » 9 maja 2011, 22:34

kup ,pozycz miernik ustaw na nim np do 200ohm zewrzyj dwa przewody miernika jak pokarze 0 przejdz do pomiaru wypnij kabel i dotknij kable z miernika do nuzek w krokowcu odczytaj pomiar na wyswietlaczu i tyle filozofii :)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez sebastian223 » 9 maja 2011, 22:49

ok DZIĘKI. Poprosze jutro kumpla :P
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez rumunn95 » 9 maja 2011, 22:50

tak tez mozna :D :D :D
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez lucas83 » 9 maja 2011, 23:27

A tam będziesz kumpla prosił...Wyśmieje Cie ;)

Kup porządny miernik (jakieś 50-70 PLN), przyda się jeszcze na pewno. Przy takim pomiarze niczego nie zepsujesz, nic Ci się nie stanie a nauczysz się przy okazji czegoś nowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez sebastian223 » 9 maja 2011, 23:47

Kasa może mi sie przydac w najbliższym czasie zważywszy na problemy z Mazdą...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez rumunn95 » 10 maja 2011, 10:54

i tu masz racje <spoko>
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez lucas83 » 10 maja 2011, 11:34

No to pożycz :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez sebastian223 » 10 maja 2011, 18:02

Wsiadam dziś do auta a tak obroty się ustabilizowały i silnik pracuje równo. Czary?? Krokowiec jednak jest sprawny. Uffffffff
Ale syczenie jak było tak jest dalej :P
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez lucas83 » 10 maja 2011, 22:44

Człowieku, Ty może masz jakiegoś węża w silniku ;)

A tak na serio, ile uszczelek w okolicach kolektora jeszcze pozostało Ci do wymiany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez sebastian223 » 11 maja 2011, 06:18

W zasadzie w dolocie wymieniłem wszystkie uszczelki które znam.
Po zdjęciu węża z przepustnicy biegnącego do filtra powietrza syczenie gwałtownie nasila się. Jakby z przepustnicy właśnie dochodziło albo z kolektora <glupek2> <glupek2>
Ostatnio edytowano 11 maja 2011, 09:09 przez sebastian223, łącznie edytowano 2 razy
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez lucas83 » 11 maja 2011, 07:06

To są chyba wszystkie uszczelki w dolocie:

Uszczelka kolektora ssącego
Uszczelka przepustnicy
Oring pomiędzy kolektor a pojemnik rezonansowy
Uszczelka pod zawór EGR
Uszczelka pomiędzy silniczek krokowy a przepustnicę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez sebastian223 » 11 maja 2011, 09:07

lucas83 napisał(a):To są chyba wszystkie uszczelki w dolocie:

Uszczelka kolektora ssącego
Uszczelka przepustnicy
Oring pomiędzy kolektor a pojemnik rezonansowy
Uszczelka pod zawór EGR
Uszczelka pomiędzy silniczek krokowy a przepustnicę


Oring między kolektor a pojemnik rezonansowy nie został tylko wymieniony. A to dlatego że nie mogę jej zlokalizować.
Tak to wszystkie nówki. Nawet dodatkowo uszczelka przy obudowie filtra powietrza została wczoraj wymieniona na nową.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez lucas83 » 11 maja 2011, 09:38

Będzie śmiesznie, jeśli okaże się, że po wymianie tego oringa wszystko wróci do normy :D

W sprawie tego oringa zwróć się do www.carspeed.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez JurekGx » 17 maja 2011, 23:23

sebastian223 – czekamy na ciąg dalszy historii!
JurekGx
Początkujący
 
Od: 20 lip 2008, 08:32
Posty: 23
Skąd: Chorzów
Auto: Mazda 626 GF 2.0 FS 1999r Gaz

Postprzez sebastian223 » 18 maja 2011, 01:56

No więc wszystkie oringi i usczelki zostały wymienione. pojemnik rezonansowy szczelny.
Silnik pracuje ciszej po zaślepieniu EGR i jest zrywniejszy.
Silnik krokowy działa już bez zarzutu.
Syczenie nadal jest ! Poddaje się !
A tak serio to może to kwestia regulacji śruby na przepustnicy ale z tym to trzeba by do ASO, a mnie juz na to nie stać... niech sobie syczy jak musi
Jak pojade może w tym roku na wymiane rozrządu do Jaksy to może coś panowie wymyślą.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez darkaman » 20 maja 2011, 11:31

Mam to samo co u sebastian223 i po przeczytaniu posta troche zwatpilem ale ja dopiero jest na samym poczatku drogi (walki z syczeniem i falującymi obrotami) a zaczne od sprawdzenia silnka krokowego. Chyba pominę temat uszczelki kolektora ssącego, która została wymieniona po remoncie silnika.
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2011, 17:44
Posty: 73 (0/1)
Skąd: Opole Lubelskie
Auto: Mazda 626 2.0 GF FS 98r. 115KM +LPG

Postprzez sebastian223 » 20 maja 2011, 14:11

Zacznij od oring'a silnika krokowego. U mnie był płaski już.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez petek » 21 maja 2011, 07:02

Niedawno też przerabiałem temat. U mnie pomogła wymiana uszczelki pod dolotem, pod IAC i czyszczenie przepustnicy (nie dałem uszczelki bo nie mogłem dostać w okolicy wiec za przykładem niektórych forumowiczów skręciłem na sylikon :D ) Lata jak ta lala :)
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2010, 12:10
Posty: 58
Skąd: Pisz
Auto: Mazda 626 GF 1840cm3 FP 1998

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6