Skaczące obroty / syczenie spod maski.
Ja nie mam pojęcie o rezystancjach... :/
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
kup ,pozycz miernik ustaw na nim np do 200ohm zewrzyj dwa przewody miernika jak pokarze 0 przejdz do pomiaru wypnij kabel i dotknij kable z miernika do nuzek w krokowcu odczytaj pomiar na wyswietlaczu i tyle filozofii 
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
ok DZIĘKI. Poprosze jutro kumpla 
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
A tam będziesz kumpla prosił...Wyśmieje Cie 
Kup porządny miernik (jakieś 50-70 PLN), przyda się jeszcze na pewno. Przy takim pomiarze niczego nie zepsujesz, nic Ci się nie stanie a nauczysz się przy okazji czegoś nowego.
Kup porządny miernik (jakieś 50-70 PLN), przyda się jeszcze na pewno. Przy takim pomiarze niczego nie zepsujesz, nic Ci się nie stanie a nauczysz się przy okazji czegoś nowego.
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
Kasa może mi sie przydac w najbliższym czasie zważywszy na problemy z Mazdą...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Wsiadam dziś do auta a tak obroty się ustabilizowały i silnik pracuje równo. Czary?? Krokowiec jednak jest sprawny. Uffffffff
Ale syczenie jak było tak jest dalej
Ale syczenie jak było tak jest dalej
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
W zasadzie w dolocie wymieniłem wszystkie uszczelki które znam.
Po zdjęciu węża z przepustnicy biegnącego do filtra powietrza syczenie gwałtownie nasila się. Jakby z przepustnicy właśnie dochodziło albo z kolektora

Po zdjęciu węża z przepustnicy biegnącego do filtra powietrza syczenie gwałtownie nasila się. Jakby z przepustnicy właśnie dochodziło albo z kolektora


Ostatnio edytowano 11 maja 2011, 09:09 przez sebastian223, łącznie edytowano 2 razy
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
To są chyba wszystkie uszczelki w dolocie:
Uszczelka kolektora ssącego
Uszczelka przepustnicy
Oring pomiędzy kolektor a pojemnik rezonansowy
Uszczelka pod zawór EGR
Uszczelka pomiędzy silniczek krokowy a przepustnicę
Uszczelka kolektora ssącego
Uszczelka przepustnicy
Oring pomiędzy kolektor a pojemnik rezonansowy
Uszczelka pod zawór EGR
Uszczelka pomiędzy silniczek krokowy a przepustnicę
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
lucas83 napisał(a):To są chyba wszystkie uszczelki w dolocie:
Uszczelka kolektora ssącego
Uszczelka przepustnicy
Oring pomiędzy kolektor a pojemnik rezonansowy
Uszczelka pod zawór EGR
Uszczelka pomiędzy silniczek krokowy a przepustnicę
Oring między kolektor a pojemnik rezonansowy nie został tylko wymieniony. A to dlatego że nie mogę jej zlokalizować.
Tak to wszystkie nówki. Nawet dodatkowo uszczelka przy obudowie filtra powietrza została wczoraj wymieniona na nową.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Będzie śmiesznie, jeśli okaże się, że po wymianie tego oringa wszystko wróci do normy 
W sprawie tego oringa zwróć się do www.carspeed.pl
W sprawie tego oringa zwróć się do www.carspeed.pl
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
No więc wszystkie oringi i usczelki zostały wymienione. pojemnik rezonansowy szczelny.
Silnik pracuje ciszej po zaślepieniu EGR i jest zrywniejszy.
Silnik krokowy działa już bez zarzutu.
Syczenie nadal jest ! Poddaje się !
A tak serio to może to kwestia regulacji śruby na przepustnicy ale z tym to trzeba by do ASO, a mnie juz na to nie stać... niech sobie syczy jak musi
Jak pojade może w tym roku na wymiane rozrządu do Jaksy to może coś panowie wymyślą.
Silnik pracuje ciszej po zaślepieniu EGR i jest zrywniejszy.
Silnik krokowy działa już bez zarzutu.
Syczenie nadal jest ! Poddaje się !
A tak serio to może to kwestia regulacji śruby na przepustnicy ale z tym to trzeba by do ASO, a mnie juz na to nie stać... niech sobie syczy jak musi
Jak pojade może w tym roku na wymiane rozrządu do Jaksy to może coś panowie wymyślą.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Mam to samo co u sebastian223 i po przeczytaniu posta troche zwatpilem ale ja dopiero jest na samym poczatku drogi (walki z syczeniem i falującymi obrotami) a zaczne od sprawdzenia silnka krokowego. Chyba pominę temat uszczelki kolektora ssącego, która została wymieniona po remoncie silnika.
Zacznij od oring'a silnika krokowego. U mnie był płaski już.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Niedawno też przerabiałem temat. U mnie pomogła wymiana uszczelki pod dolotem, pod IAC i czyszczenie przepustnicy (nie dałem uszczelki bo nie mogłem dostać w okolicy wiec za przykładem niektórych forumowiczów skręciłem na sylikon
) Lata jak ta lala 
- Od: 28 lip 2010, 12:10
- Posty: 58
- Skąd: Pisz
- Auto: Mazda 626 GF 1840cm3 FP 1998
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6