Od pewnego czasu nie mogę sobie poradzić z włączającą się lampką akumulatora.
W czasie jazdy lub na postoju kontrolka się włącza a następnie włączają się kolejne dwie TCS i TCS OFF. Po chwili (krótszej lub dłuższej) gasną wszystkie i za chwile znów to samo się dzieje. Częściej się to zdarza przy zmianie biegów ale nie ma reguły.
Sprawdzałem ładowanie i raczej się nie zmienia i jest prawidłowe. Przypuszczam jakieś zwarcie w instalacji ale gdzie go szukac?
A może alternator, regulator napięcia?
Migająca lampka akumulatora w czasie jazdy – przyczyna ?
Strona 1 z 1
skoro ładowanie jest prawidłowe – sam piszesz że sprawdziłeś, to szukaj gdzie indziej błędu 

- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
dziani napisał(a):Częściej się to zdarza przy zmianie biegów ale nie ma reguły
a przy hamowaniu??
bo moze coś nie łączy i jak zmieniasz bieg, czy hamujesz to działają siły, które może machają kabelkiem i który raz dotyka gdzieś, a raz nie;)
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
dziani, proszę o poprawienie tematu na zgodny z regulaminem pisania na forum –> Regulamin
Czas na poprawę tematu – 24H. Jeśli nie poprawisz to temat zostanie przeniesiony do kosza.
Użyj "Szukajki" – na pewno były poruszane podobne tematy.
Czas na poprawę tematu – 24H. Jeśli nie poprawisz to temat zostanie przeniesiony do kosza.
dziani napisał(a):Może ktoś miał podobny przypadek? Byłoby łatwiej
Użyj "Szukajki" – na pewno były poruszane podobne tematy.
Pozdrawiam,
Darek
Darek
kolego to samo mialem u siebie wkacu skaczy sie tym ze ladowania nie bedziesz mial umnie przyczyna byla takza ze za krodkie juz byly szczotki i nie dostawly juz do wirnika.wycignij altrnator rozkrec obudowe sciagnij to zobaczysz. ale predtem zobacz jeszcze przewod od wzbudzenia na alternatorze taki cieniutki przewodzik moze byc przyrecany nakretka albo wczepiany w zlaczke tak jak umnie jest znjdusie sie in obok 2 przewod grubgo rozruchowego.penie bedzia razem w wiazce razem to od tgo zacznij Pozdrawiam
- Od: 20 maja 2009, 08:58
- Posty: 164
- Skąd: Siennica Lublin
- Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz
Niestety problem powrócił. Nie łatwo było go rozwiązać. Elektryk próbował wymiany regulatora napięcia, szczotek, podmiany alternatora, sprawdził wiązki i nic. Samochód miał wybebeszone prawie wszystko
A teraz dobra wiadomość. Oddałem auto do magika który rozwiązał problem. Okazało się, ze przerwana była wiązka odpowiadająca za układ wtryskowy.
Połączył to i za 10 cm kabelka zażyczył sobie 300 PLN. Trudno, nie dało się inaczej. Ale chociaż problem rozwiązany.
A teraz dobra wiadomość. Oddałem auto do magika który rozwiązał problem. Okazało się, ze przerwana była wiązka odpowiadająca za układ wtryskowy.
Połączył to i za 10 cm kabelka zażyczył sobie 300 PLN. Trudno, nie dało się inaczej. Ale chociaż problem rozwiązany.
Tak samo w 323P, komputer sterujący potrafi zapalić lampkę ładowania po uszkodzeniu się czegoś. Jakie było moje zdziwienie, gdy po odpięciu czujnika temperatury powietrza zasysanego, owa lampka się zapaliła ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6