montaż jest prosty
na początku wiązka podłaczmy kabelki do gniazda opisując je

no i rozkręcamy zderzak kilka wkrętów na nadkolach, u góru zderzaka 2 śruby 6 i kilka wkrętów, i od spodu 4 śruby na klucz 14
schemat haka

po zdięciu zderzaka odkręcamy zaślepki zamocowane na 4 wkręty
ja zrobiłem zdięcie już po założeniu haka


pod zaślepkami są otworu do blachy w której trzeba wyciąć otwory umożliwiające włożenie płaskownika nr 6 ze schematu
wkładamy płaskownik do podłużnicy i montujemy uchwyt nr 4
taka sama zasada dla prawej i lewej strony

ścinamy 4 szpilki wystające fabrychnie z pasa tylniego, będą przedszkadzać w montażu
haka
przykładamy hak i łapiemy śrubami
następnie zderzak musimy ciut przyciąć ale tylko wewnątrz
należy usunąć dwa wewnętrzne mocowania i jeszcze trochę plastiku, przymierzyć, ew, jeszcze raz dociąć , aż spasuje

skręcamy hak i bierzemy sie za elektrykę
dwa przewody na lewą lampę czarny i zółty lewe postojówki i kierunek lewy

w prawej lampie podłączamy resztę instalacji


pozostaje sprawa brązowego kabelka halogenów
w tym celu demontujemy trochę plastików

w celu podpięcia sie do przewodu halogenów idącego do klapy


podłączamy sie do niebieskiego przewodu z żółtym paseczkiem i łączymy z brązowym z wiązki haka
składamy wszystko do kupy , wbijamy w dowód i cieszymy się,że mamy mocne plecy
hak firmy STEINHOF