Często wymieniam takie błotniki

Jeśli kolor jest taki jak tutaj to zabezpieczenie przed korozją jest lepsze.. dają więcej podkładu itd .
Ale i tak daje ponownie podkłady itd.. żeby nie zgniło ..
Czasem uda się że błotnik jest super ale minimalnie trzeba go dopasować chodzi o to że przy przykręcaniu trzeba dociskać jak wiadomo żeby wszystkie szpary były dobre i nie odstawał...
A czasem przychodzi delikatnie uszkodzony np zagięty w jakiś miejscu czy coś i wtedy jest większa szpara między błotnikiem a maską niż trzeba..Ale wtedy można wymienić na nowy itd .
http://allegro.pl/vw-golf-iii-91-95-blo ... 94237.html Te zwykle są gorszej jakości

podkład się przeciera przy matowieniu...
Jeśli chce Ci się szukać to lepiej kup używany

ale bez rdzy . Zabezpiecz dobrze podkładami.
Można też dać konserwacje od wewnątrz i takie rozwiązanie jest idealne
