Centralny zamek 626 GF – lokalizacja sterownika, pytania, problemy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez tadziomaru1 » 26 lis 2010, 00:56

uplander napisał(a):przedliftingowe – kazda ma podwojne ryglowanie, ja mam po lifcie i juz tej opcji nie mam. Pzdr

To ciekawe, bo mazdy 6-tki mają...
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Piotrek_wroc » 26 lis 2010, 21:49

PLaster napisał(a):ale dalej nie otrzymałem odpowiedzi !

viewtopic.php?t=53958
ja zrobilem tak w 626GD, a jakiś miesiac temu w GF na tej samej zasadzie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2006, 22:06
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2.0l + lpg

Postprzez PLaster » 26 lis 2010, 22:12

Piotrek_wroc napisał(a):
PLaster napisał(a):ale dalej nie otrzymałem odpowiedzi !

viewtopic.php?t=53958
ja zrobilem tak w 626GD, a jakiś miesiac temu w GF na tej samej zasadzie ;)

nie chodzi mi o to jak to zrobić, bo wiem jak!!
moje pytanie dotyczyło fotki fabrycznej instalacji siłownika oraz odpowiedzi na pytanie czy w GFce przedliftowej jest doprowadzona fabrycznie instalacja pod ten siłownik.
i tylko takich informacji oczekuje!!
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez szkodnik_byd » 27 lis 2010, 02:07

hmm tak dla jasności jak ma to działać w twoim mniemaniu ??

1. nie da sie zrobić – otwierasz autko i automatycnzie otwiera sie klapa ?? bezsensu tam jest zatrzask nie ma guzika do otwierania klapy wiec nie bardzo jest jak to zrobic

2. da sie instalacje niefabryczna przycisk na desce otwierający klapę na zasadzie jak byś sam pociągnoł za linkę która nadal będzie spełniać swoja role dodatkowy plus takiej instalacj to jeżeli masz niefabryczny alarm obsługujący otwieranie klapy bagażnika to bardzo fajnie jest to sobie spiąć pod alarm miałem tak w 323f i byłem bardzo zadowolony

reasumująć odpowiedam na twoje pytanie NIE nie ma fabrycznej instalacji do wpięcia siłownika od klapy do centralnego zamka
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6185 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez PLaster » 29 lis 2010, 18:57

szkodnik_byd napisał(a):reasumująć odpowiedam na twoje pytanie NIE nie ma fabrycznej instalacji do wpięcia siłownika od klapy do centralnego zamka
Dziękuje, o to mi chodziło, by bez rozbierania dowiedzieć się czy jest czy nie, bo jak by rozebrał to już bym nie potrzebował forum
szkodnik_byd napisał(a):tak dla jasności jak ma to działać w twoim mniemaniu ??
szkodnik_byd napisał(a):niefabryczny alarm obsługujący otwieranie klapy bagażnika

myślę, że to wszystko wyjaśnia

pozdrawiam
temat uważam za zamknięty, chyba że jak zrobię otwieranie to tu to opiszę.
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez mod » 10 gru 2010, 23:11

Tak z ciekawości – ta blaszka to ma jakąś funkcję. Czy ona jest od zabezpieczania silniczka przed spaleniem w przypadku np. blokady mechanizmu zamka. Ostatnio zamarzł mi mechanizm drzwi kierowcy. Otworzyłem drzwi pasażera a centralny oczywiście otwierał wszystkie ale kierowcy były zamrożone. Czy jej brak nie usmaży silniczka?
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez cityracer » 27 gru 2010, 22:28

Ja miałem w swojej Madzi tylko centralny zamek. Kupiłem na allegro alarm plus siłownik+przekażnik .Bagażnik teraz otwieram z kluczyka,dźwignią w środku auta lub z pilota. Wiązki oryginalnie nie ma.Bagażnik z pilota nie otwiera się razem z drzwiami tylko po dłuższym ok 2 sec przytrzymaniu guzika.
Początkujący
 
Od: 7 cze 2010, 20:07
Posty: 14
Skąd: Otwock
Auto: Mazda 626 Gf 97 1.8 90 KM

Postprzez dexxbiker » 21 sty 2011, 18:10

Dobra kupię sobie ten sterownik:
http://motoallegro.pl/uniwersalny-stero ... 45577.html
i instalację do centralnego ogarnę, migacze też, ale pytanie mam takie: montował ktoś już automatyczne domykanie szyb ?
Gdzie się wpiąć, jakie przewody, sterowanie itd ?
Profesjonalny Serwis Elektroniczny
http://musiclab.com.pl/

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 12:16
Posty: 120
Skąd: Kraków
Auto: 626 GF 2,0 136 KM 1998

Postprzez Piotrek_wroc » 21 sty 2011, 18:33

dexxbiker napisał(a):montował ktoś już automatyczne domykanie szyb ?
ja w swojej zakładałem,
najlepiej wpiąć się do kabli w drzwiach kierowcy, przydatne:

Obrazekhttp://www.max.wemif.info/bez_nazwy-1.jpg

Obrazekhttp://www.max.wemif.info/bez_nazwy-2.jpg

wpinasz sie wg instrukcji od domykania do: kabli od zamykania szyb oraz jeden kabel do centralnego zamka, by domykanie szyb reagowało na zamkniecie drzwi,
musisz dodatkowo doprowadzić stały plus do drzwi (tak by po wyłączeniu stacyjny wciąż było tam +12)

całość ładnie powinna się zmieścić w drzwiach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2006, 22:06
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2.0l + lpg

Postprzez red_hose » 1 lut 2011, 11:02

Powracając do głównego tematu wątku, wiecie może który kabelek jest do czego w tej białej wtyczce wchodzącej do sterownika? Ja w swojej BJ mam taki sam sterownik, tylko ze do mojego wchodzi 6 kabli.
viewtopic.php?f=115&t=94578&start=40

Może, któryś z GF-kowiczów będzie wiedział jak poradzić sobie z tym problemem.

Początkujący
 
Od: 11 sty 2011, 11:11
Posty: 11
Skąd: Sosnowiec
Auto: 323f BJ 1.8

Postprzez AsterixGal » 6 lut 2011, 16:13

Mam Gf z 98 roku z pełnym wypasem...136Km, klimatronik itd.
Mam ją od 2 lat i przy zamykaniu nigdy nie migała kierunkami. RObiłem ostatnio silnik (wiadomo dlaczego)
i kilka dni po tym jak wróciłem na moje podwórko, przy zamykaniu i otwieraniu drzwi z pilota CZ Madzia nagle zaczęła sygnalizować to kierunkami. Pomyślałem, ze chłopaki pewnie jakiś kabelek zruszyli, ale z jakis trzy dni Madzia znowu przestała sygnalizować.

Pytanie dla mnie nadal pozostaje otwarte, czy z oryginalnym CZ Madzia sygnalizuje zmykanie i otwieranie.
Początkujący
 
Od: 31 sie 2007, 21:14
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF FS

Postprzez tadziomaru1 » 6 lut 2011, 18:49

Nie, z oryginalnym cz i oryginalnym pilotem nie sygnalizuje. Jedynym sensownym wytłumaczeniem w tym przypadku jest to, że może ktoś kiedyś zakładał do niej jakiś alarm, a komuś kiedyś on się coś popsuł i go odłączył, pozostawiając centralkę, która po odłączeniu i podłączeniu akumulatora ożyła i migała kierunkami, po kilku dniach jednak zdychając ponownie.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Bandit » 11 lut 2011, 16:09

Bandit napisał(a):Baa nawet w żadnej sytuacji nie wyświetla mi się kontrolka immobilisera, tak jakby jej nie było :(

Przepraszam moje niedopatrzenie. Kontrolka immobilisera zapala się w trakcie odpalenia i zaraz znika :) Rozumiem, że tak powinno być ?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez tadziomaru1 » 11 lut 2011, 18:58

Tak powinno być.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Arko85 » 12 lut 2011, 01:55

mam pytanie czy przy montażu uniwersalnego sterownika zamka(ponieważ do starego nie ma pilotów) oryginalny można wypiąć czy trzeba go zostawić?
Początkujący
 
Od: 4 lip 2009, 23:25
Posty: 26
Skąd: Ostrowiec Św. lub Wawa lub Kielce
Auto: Mazda 6 GG 2.0 147 KM 2006r polift
LPG BRC SQ24

Postprzez tadziomaru1 » 12 lut 2011, 14:11

Można wypiąć, ale można też dokupić oryginalnego pilota mazdy i wprogramować do tego sterownika. Wszystko jest opisane na forum. Lecz chyba taniej będzie kupić alarm z pilotami i podpiąć go do sterownika który już jest, choć nie jestem pewien czy to możliwe bez wiekszych problemów. Najwyżej dokupisz sterownik.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Arko85 » 12 lut 2011, 19:23

Otóż kupiłem już sterownik z 2 pilotami i wiem jak go podpiąć, tylko go jeszcze nie założyłem bo nie wiem czy ten stary fabryczny mogę wywalić -było by estetyczniej(pilotów oryginalnych nawet nie szukam za dużo zabawy), czy mam się wpiąć w kostkę dodatkowo. Bo po wypięciu oryg. sterownika centralka w ogóle nie chodzi pytanie czy jak podłączę uniwersalny to wtedy będzie chodzić czy musi zostać fabryczny i do niego w kostkę wpiąć uniwersalny. no bo gdy jest podłączony fabryczny to wszystko działa i mogę zamykać i otwierać zamek masą na odpowiednich pinach, kierunki znalazłem wiec wszystko by działało gdy są dwa naraz?
Początkujący
 
Od: 4 lip 2009, 23:25
Posty: 26
Skąd: Ostrowiec Św. lub Wawa lub Kielce
Auto: Mazda 6 GG 2.0 147 KM 2006r polift
LPG BRC SQ24

Postprzez tadziomaru1 » 13 lut 2011, 10:56

Tzn kupiłeś sterownik centralnego na pilota, czy centralkę alarmu z wbudowanym sterownikiem centralnego, czy też centralkę alarmu bez wbudowanego sterownika?
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Arko85 » 13 lut 2011, 21:09

sterownik centralnego na pilota
Początkujący
 
Od: 4 lip 2009, 23:25
Posty: 26
Skąd: Ostrowiec Św. lub Wawa lub Kielce
Auto: Mazda 6 GG 2.0 147 KM 2006r polift
LPG BRC SQ24

Postprzez Krzychu_W » 14 lut 2011, 11:06

Śmiało możesz wywalić starą centralkę. Przewody dochodzące do starej centralki podłączasz odpowiednio do nowej i będzie działać. Przerabiałem ten temat w swojej 626gf właśnie z powodu rozwalonego pilota ori centralki. Kupiłem sam centralny zamek sterowany pilotem (BX-40) i podłączyłem odpowiednio. Starą centralkę zostawiłem w domu dla "potomności". Teraz moja madzia nawet miga na potwierdzenie i zamknięcie auta ;]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2010, 15:10
Posty: 36
Skąd: Legionowo k/Warszawy
Auto: Mazda 626 GF '99 Comfort

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6