Zdjęcie nie oddaje krzywizny. Jak chcesz wyprostować kierownicę to mając na uwadze jak wygląda wieloklin przekładni od strony kierownicy, to lekkie korekty możliwe są jedynie poprzez ustawienie zbieżności. A jak chcesz dostać się do mocowania kolumny to trzeba zdając osłonę – zdjęcie nr 2. Może osłona jest krzywo zamocowana.
On chyba jedna chce się dostać do kolumny, ja też mam nieznacznie odchylone plastiki względem zegarów ale mi to aż tak jak koledze nie przeszkadza, no chyba że on ma bardziej niż ja
Zgadza się, mam ten plastik krzywy względem zegarów, u mnie jest to bardzo widoczne i ostatnio zaczęło mnie wkurzać. Mam też polifta i nie mam takich zaślepek jak na tym zdjęciu chyba, że źle patrzyłem. Czy kierownicy nie powinienem najpierw odkręcić by zdjąć tą osłonę ? Myślicie że wystarczy tą osłonę trochę przesunąć by ją wyprostować względem zegarów ?
Więc tak osłony trzeba zdjąć następny krok to poluzowanie od dołu przełączników śrubki na kluczyk 10 wyprostować zespół przełączników w żądanym kierunku i dokręcić śrubkę i po sprawie .
górną wystarczy podważyć a dolną odkręcić 2 wkręty lekko skręcić kierownicą w jedną stronę i w drugą tak jak na rysunku tam są ukryte wkręty i nie ma żadnych zaślepek .