Czujnik położenia pedału sprzęgła

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez zielony110 » 11 lip 2012, 13:22

kowal224 napisał(a):witam mam podobny problem tez kiedy wciskam sprzeglo to tak jakby gdzies lewe powietrze lecialo.

A to nie jest odpowiedz na Twoje pytanie ??
adamb napisał(a):esli chodzi ci o to ze po wcisnieciu sprzegla na wolnych obrotach silnil zaczyna warczec jak by wzrosly mu troche obroty (przyspiesza), jest to normalne, taki urok diesla, patrzylem w innych GG/GY fl i GH jest tak samo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez kowal224 » 11 lip 2012, 13:42

niby tak ale wczesniej tego nie bylo pojawilo sie niedawno,do tego jeszcze jak dodaje gazu na luzie to z prawej strony silnika slychac takie dziwne dzwonienie podczas jazdy tego nie ma tylko na postoju jak obroty przekraczaja 2000
kowal224
 

Postprzez glowasiek » 11 lip 2012, 13:51

Kowalu, przed dodaniem kolejnych postow zalecam przeczytanie poradnika o dieslu. Tam jest opisane co "dzwoni", wszelkie anomalie, ulepszenia, typowe usterki oraz jak je mozna usunac itd itd ... wystaczy poszukac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez rajek » 12 lip 2012, 10:00

kowalu224 u mnie jest dokladnie tak samo, no moze oprocz tego dzwonienia :> Mechanicy za bardzo niewiedza co to: moze dwumasa, moze cos innego a ASO chce rozbebeszyc cala skrzynie za olbrzymia kase <glupek2> Jezdze juz z tym od jakiegos czasu, autko nie stracilo na mocy i wszystko wyglada normalnie. Jest tylko jedno ale, u mnie czasami to po prostu zanika i dopiero jak odczekam pare minut pojawia sie znowu, jak by cos sie rozlaczalo w skrzyni. Na pewno to nie jest normalne zjawisko, nie w takim stopniu jakim wystepuje u mnie. Zostawilem do obserwacji a jak mam okazje to podpytuje co to moze byc, bo niestety ale w naszym poradniku o dieslu nic o tym zjawisku nie znalazlem ( i nie jest to przytyk do ciebie glowasiek <oczko> )
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2012, 18:24
Posty: 108
Skąd: Szkocja
Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008

Postprzez glowasiek » 12 lip 2012, 10:37

Sa rozne interesujace tematy w dziale diesla, m.in. o grzechoczacej pompie Vacuum (fotorelacja) i moim zdaniem o tym "dzwonieniu" wy mowicie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez rajek » 12 lip 2012, 10:53

glowasiek napisał(a):Sa rozne interesujace tematy w dziale diesla, m.in. o grzechoczacej pompie Vacuum (fotorelacja) i moim zdaniem o tym "dzwonieniu" wy mowicie.


Dzial diesla napewno jest interesujacy i przede wszystkim pomocny. Co do pompy to w tym przypadku mysle ze to bledny trop :(
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2012, 18:24
Posty: 108
Skąd: Szkocja
Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008

Postprzez baca22 » 31 lip 2012, 21:27

Siemka.
Ja bym postawił na vacuum pompe w 99%. W tym tygodniu własnie ja wymieniłem, bo tez miałem takie objawy jak u was.( jakby garsc nakretek wrzucił do silnika i to objawiało sie powyzej 2000 obrotów). Kupilem uzywke na E-BAYU za 60 funtow.( z tymi samymi nr.seryjnymi). Dzwonilem do ASO w Bostonie , to mi powiedzieli 526 funtów + vat. Mineły 2 dni a ja zrobilem jakies 250 mil i jest cisza jakby makiem zasial. Mam nadz. ze wam tez uda sie ten problem rozwiazac. Powodzenia.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 mar 2012, 19:04
Posty: 28
Skąd: UK LINCOLNSHIRE
Auto: BYLA MAZDA 6 2.0D TS2 2009r.
JEST MAZDA 6 2.2 SKYACTIVE TOURER SPORT 175BHP 2013r

Postprzez glowasiek » 1 sie 2012, 08:33

Juz miesiac temu wam o tym mowilem ale nie chcieliscie sluchac :P Wystarczy postudiowac forum zanim zada sie pytania bo wiekszosc usterek/problemow jest opisana z instrukcja ich usuniecia.
Nie trzeba wymieniac pompy vacuum, wystarczy zrobic pewne modyfikacje, wszystko jest ladnie opisane lacznie z fotorelacja w dziale diesla.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez Janusz626 » 21 lis 2013, 12:13

A jako ciekawostkę napisze ze ciągły warkot na puszczonym sprzegle czyli bez zmian cz wciśnięty czy tez nie.... sygnalizować może wypalanie DPF, chłodzenie silnika, a ciągłe nieustanne warczenie może nam sugerowac sprawdzenie błędów jednostki napedzajacej, nawet bez zapalenia się kontrolek informujących nas o jakichś usterkach czy błędach.
I ten wlasnie warkot z okolicy filtra powietrza jest wtedy gdy przepustnica sterowana elektronicznie jest otwarta w 80%, a cisza następuje podczas jej przymknięcia i otwarta jest w około 2-3%
Gdy mamy jakiś błąd sterownika silnika, przepustnica jest otwarta ponad 90%, bez wzgledu na położenie pedału sprzęgła.

...z 4X HD i Tap4...
Ostatnio edytowano 30 lis 2013, 14:30 przez Janusz626, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6