[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6
EDIT(Dobrzyn22)
wszystkie wątki dotyczące silnika 3.0(AJ) zostały odpowiednio wydzielone/uporządkowane.
W miarę możliwości proszę dopisywać się do istniejących wątków, a ten pozostawić na "szybkie/krótkie pytania"i istotne porady
LINKI DO NAJCZĘSTSZYCH PYTAŃ I PROBLEMÓW UŻYTKOWNIKÓW MAZD Z SILNIKIEM 3.0 (AJ):
Usterki i awarie silnika
Zmienne fazy rozrządu – zasada działania VVTI
Poduszki silnika
Czujnik spalania stukowego
Sondy lambda-działające, ale nie sprawne
Częste uruchamianie się wentylatora chłodnicy
Nie włącza się wentylator/control fan module
Numery katalogowe filtrów
Elektroniczny ogranicznik prędkości – jak zdjąć/wyłączyć
Rozmiar tłoków
Wymiana rolek i napinacza
Spotkania posiadaczy Mazd z silnikiem AJ
Niskie ciśnienie sprężania w silniku AJ
Skrzynia biegów przed i po liftingu
Błąd P0171 i P0174
Błąd P2198 oraz P0133
Oil control valve
Problem z niskimi obrotami, szarpanie
Części, które pasują z wersji europejskich do US
Witam. Mam kilka pytan.
Jak ruszam to wolno strasznie rusza jakby byla zamulona a od 40 km/h na godz wszystko normalnie co to moze byc ? skrzynia automat
drugi pytanie odnośnie otwierania klapy bagaznika jest przycisk pod kierownica lecz nie dziala co to moze byc za usterka?
i trzecie radio działa stylko na nieparzystych koncówkach czy da rade to jakos przestawic?
Auto to Mazda 6 3.0 Automat wersja ze stanów chyba
Prosze bardzo i dziekuje za odp na pytania
wszystkie wątki dotyczące silnika 3.0(AJ) zostały odpowiednio wydzielone/uporządkowane.
W miarę możliwości proszę dopisywać się do istniejących wątków, a ten pozostawić na "szybkie/krótkie pytania"i istotne porady
LINKI DO NAJCZĘSTSZYCH PYTAŃ I PROBLEMÓW UŻYTKOWNIKÓW MAZD Z SILNIKIEM 3.0 (AJ):
Usterki i awarie silnika
Zmienne fazy rozrządu – zasada działania VVTI
Poduszki silnika
Czujnik spalania stukowego
Sondy lambda-działające, ale nie sprawne
Częste uruchamianie się wentylatora chłodnicy
Nie włącza się wentylator/control fan module
Numery katalogowe filtrów
Elektroniczny ogranicznik prędkości – jak zdjąć/wyłączyć
Rozmiar tłoków
Wymiana rolek i napinacza
Spotkania posiadaczy Mazd z silnikiem AJ
Niskie ciśnienie sprężania w silniku AJ
Skrzynia biegów przed i po liftingu
Błąd P0171 i P0174
Błąd P2198 oraz P0133
Oil control valve
Problem z niskimi obrotami, szarpanie
Części, które pasują z wersji europejskich do US
Witam. Mam kilka pytan.
Jak ruszam to wolno strasznie rusza jakby byla zamulona a od 40 km/h na godz wszystko normalnie co to moze byc ? skrzynia automat
drugi pytanie odnośnie otwierania klapy bagaznika jest przycisk pod kierownica lecz nie dziala co to moze byc za usterka?
i trzecie radio działa stylko na nieparzystych koncówkach czy da rade to jakos przestawic?
Auto to Mazda 6 3.0 Automat wersja ze stanów chyba
Prosze bardzo i dziekuje za odp na pytania
Przepraszam ale jakos nie widziałem gdzie wrzucic. Mam jeszcze pytanie odnoscie climatronika bo wskazuje on od 60 stopni do 90 chyba czy da jakos sie to przestawic?
dziekuje bardzo za odp .... a jak to z ta klapa i radiem pomoze klos?
Widziałem twój temat z ubogą mieszanką – jeżeli wymieniłeś przepływkę mogą być jeszcze świece lub cewki, któreś z kół zmiennych faz rozrządu lub znane już katalizatory..... jakieś błędy wyświetla ? lub inne objawy np inna praca silnika ?
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Witam. znalazłem ten przycisk i klapa juz dziala. Odnośnie błedów to nie wiem jutro jade sie podepne pod komputer
GILB napisał(a):radio tak ma i tego nie zmienisz,
Spokojnie da radę przestroić radyjko
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Witam
Jestem pierwszy raz na forum, ale M6S 3,0 V6 (LPG) posiadam od 2005 roku.
Mam już trochę doświadczenia z moją wisienką (jak mówi moja córeczka).
Co do spadku mocy to u mnie po podłączeniu w serwisie wykazało
TEST CPU-P0421- WYDAJNOŚĆ KATALIZATORA PONIŻEJ WARTOŚCI PROGOWEJ.
Następnie wystąpiła utrata kompresji na kilku cylindrach (nie pamiętam na ilu był 2007)
Przeszczep silnika (z kłopotami) i znowu katy, Które w końcu wywaliłem.
Jestem pierwszy raz na forum, ale M6S 3,0 V6 (LPG) posiadam od 2005 roku.
Mam już trochę doświadczenia z moją wisienką (jak mówi moja córeczka).
Co do spadku mocy to u mnie po podłączeniu w serwisie wykazało
TEST CPU-P0421- WYDAJNOŚĆ KATALIZATORA PONIŻEJ WARTOŚCI PROGOWEJ.
Następnie wystąpiła utrata kompresji na kilku cylindrach (nie pamiętam na ilu był 2007)
Przeszczep silnika (z kłopotami) i znowu katy, Które w końcu wywaliłem.
- Od: 6 wrz 2010, 22:04
- Posty: 83
- Skąd: Centralna Polska
- Auto: Mazda 6 GG 3,0 V6 AT (LPG)
Jaki miałeś przebieg jak wywaliło ten błąd ? Kufa spać nie mogę przez te katy
. Dzisiaj jest dzień prawdy, 4 katalizatory mówią
.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
No to szybko co jednoznacznie wskazuje na wadę fabryczną katalizatorów -słaba jakośc
Pozdr
Pozdr
-
Grucha
Bo te jeb...ne katy to wymysł kretynów a materiał z którego są wykonany to jeszcze lepsze gó...no kto łupał to wie.
-
Arkadius 73
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6