[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6
U nas sonda ma 4 przewody – dwa grzania i dwa to badania spalin. Całkiem możliwe że to coś na zdjęciu to emulator elektroniczny podłączany między przewody z danymi. Ja bym jednak nie ryzykował na nim skoro mamy już sprawdzone i działające metalowe. Które nie wpływają w żaden sposób na elektronike w aucie.
Pytam ponieważ dostałem je razem z układem wydechowym oraz prymitywnym schematem podłączenia.
Wynika z niego mniej więcej że trzeba odciąć 2 przewody czarny i brązowy, a białe nie dotykać.
Zastanawiam się, które byłyby lepsze – te od producenta, czy te sprawdzone.
Te już mam, kupowanie innych to znów jakieś koszty
edit
Jutro jadę do gościa od gazu, może wjadę na hamownie, zobaczymy czy coś się zmieniło
Wynika z niego mniej więcej że trzeba odciąć 2 przewody czarny i brązowy, a białe nie dotykać.
Zastanawiam się, które byłyby lepsze – te od producenta, czy te sprawdzone.
Te już mam, kupowanie innych to znów jakieś koszty
edit
Jutro jadę do gościa od gazu, może wjadę na hamownie, zobaczymy czy coś się zmieniło
- Od: 17 mar 2011, 00:20
- Posty: 7
- Skąd: chrzanów
- Auto: mazda 6S 3.0L V6
Graty slusznego nabytku , to ze zdjecia to tzw o2 simulator , jesli wywali celine a napewno wywali to zamontuj i bedzie po klopocie no i pochwal sie wykresem
Pozdr
Pozdr
-
Grucha
Tylko trzeba ciąć oryginalną instalacje – a ja tego nie nawidze.
Dodam, że to najgorszy z o2 simulatorów jaki widziałem. Przeważnie jest to przedłużacz, który montuje się w sposób taki że odpinasz wtyczke sondy i wpinasz między nią a gniazdo o2 simulator. W razie czego zabierasz i masz ori spowrotem. A tu totalna rzeźba
Dodam, że to najgorszy z o2 simulatorów jaki widziałem. Przeważnie jest to przedłużacz, który montuje się w sposób taki że odpinasz wtyczke sondy i wpinasz między nią a gniazdo o2 simulator. W razie czego zabierasz i masz ori spowrotem. A tu totalna rzeźba
Jestem szczęśliwym posiadaczem Madzi 6 3.0 z automatyczną skrzynią. Przy dodawaniu gazu na 5 (częściej) i czasem na 6, wyskakuje mi bieg. Obroty lecą w górę jak szalone i dopiero kiedy spadną, skrzynia znowu zatrybia i wszystko działa ok. Wyskakiwanie nie jest rugułą, dzieje się tak od czasu do czasu... Help .... 
-
krajew
krajew napisał(a):Jestem szczęśliwym posiadaczem Madzi 6 3.0 z automatyczną skrzynią
a witamy kolege
mamy tutaj specjalna grupe
Twoj post przenosze do jednego z tych specjalnych watkow...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Witam. Przymierzam się do zakupu M6 V6 z 2006 roku. (przebieg ok 50 000 km)
Czy w tych rocznikach nadal występuje problem z prekatalizatorami i zaworem pcv ?
Na co bezwzględnie zwrócić uwagę przy zakupie ?
Czy w tych rocznikach nadal występuje problem z prekatalizatorami i zaworem pcv ?
Na co bezwzględnie zwrócić uwagę przy zakupie ?
-
madmen
Witam wszystkich.
Padła mi pompa paliwa i potrzebuję zakupić nową. Niestety cena w Polsce jest zabójcza i poradzono mi , że najtańszym sposobem będzie zakup przez kogoś w USA i wysyłka do Polski. Ktoś ma dostęp do tego typu rzeczy albo zna kogoś ? Za każde info będę bardzo wdzięczny.
Model auta:
M6 3.0 V6 2006r. (po liftingu)
Padła mi pompa paliwa i potrzebuję zakupić nową. Niestety cena w Polsce jest zabójcza i poradzono mi , że najtańszym sposobem będzie zakup przez kogoś w USA i wysyłka do Polski. Ktoś ma dostęp do tego typu rzeczy albo zna kogoś ? Za każde info będę bardzo wdzięczny.
Model auta:
M6 3.0 V6 2006r. (po liftingu)
- Od: 16 lip 2010, 15:26
- Posty: 4
- Skąd: Giżycko
- Auto: Mazda 6 3.0
Nowa pompa w zależności od miejsca przeznaczenia w USA (normy czystości spalin) kosztuje od 252 do 352 USD w celu ustalenia typu będzie potrzebny VIN. Używkę z 6 miesięczną gwarancją
można kupić za 80 -100 USD do tego dolicz 30 – 40 USD za przesyłkę i koszty celne w Polsce ~150 zł. Czas realizacji max 2 tyg.
- Od: 22 lut 2009, 19:33
- Posty: 99
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007
Lukasz. Podaj vin na PW to może będę w stanie załatwić ci coś za dobra cenę. Często sprowadzam części i mam dostęp do części z rożnych źródeł.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Neronek i jak ze skrzynia temat sie zakonczyl?
Co do pomp to mam 2szt , do spec california i do spec federal , roznia sie tylko obudowami sama pompa jest identyczna i identycznie dziala – sprawdzone empirycznie , sam srodek moge sprzedac
Pozdr
Co do pomp to mam 2szt , do spec california i do spec federal , roznia sie tylko obudowami sama pompa jest identyczna i identycznie dziala – sprawdzone empirycznie , sam srodek moge sprzedac
Pozdr
-
Grucha
Dzięki serdeczne za zainteresowanie 
Najchętniej kupię nówkę w dobrej cenie
Auto będę robił w Wawie w Mustang Trading na Farbiarskiej (jakieś opinie?) bo na Mazurach to można co najwyżej kowala znaleźć żeby konia podkuć a nie mechanika. Pompa ledwo zipie ale może dojadę te 300 km 
VIN: 1YVHP80D665M02286
A tak na marginesie to jak sądzicie co mogło być przyczyną awarii pompy paliwa po zaledwie 60 tys. km?
Najchętniej kupię nówkę w dobrej cenie
VIN: 1YVHP80D665M02286
A tak na marginesie to jak sądzicie co mogło być przyczyną awarii pompy paliwa po zaledwie 60 tys. km?
- Od: 16 lip 2010, 15:26
- Posty: 4
- Skąd: Giżycko
- Auto: Mazda 6 3.0
Do twojej idzie akurat ta droższa za 350 $ , rocznik auta masz 2005
Ja na zepsutej pompie pojechałem na wakacje -4500km i przezyła dopiero po powrocie zmieniłem
Pozdr
Ja na zepsutej pompie pojechałem na wakacje -4500km i przezyła dopiero po powrocie zmieniłem
Pozdr
-
Grucha
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6