[AJ]modyfikacje poprawiające osiągi
1, 2
Widzę że cisza w ...uj tzn, nie ma nikogo kto chce polepszyć osiągi w tym marnym silniku? , a szkoda bo to pancerna jednostka pod grubsze mody , moja wypluła 285 whp po znanych modach elooooo,
niestety zbyt rozwierciłem przepustnicę i korelacja tps – maf znacznie odbiega od założeń seryjnego sterownika , ale to już powoli ogarniam ,tps można też zmodyfikować i zmienić sprężynę dociskową na wałku ośki tb a to wieeele daje
niestety zbyt rozwierciłem przepustnicę i korelacja tps – maf znacznie odbiega od założeń seryjnego sterownika , ale to już powoli ogarniam ,tps można też zmodyfikować i zmienić sprężynę dociskową na wałku ośki tb a to wieeele daje
-
leonidsas
Na pewno parę osób by chciało polepszyć osiągi tylko tutaj na forum jest mało informacji jak to zrobić.
Najwięcej informacji jest na 6crew a szkoda że tutaj niema takiej kopali wiedzy.
Najwięcej informacji jest na 6crew a szkoda że tutaj niema takiej kopali wiedzy.
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Wiesz dlaczego bo tam nasz silnik występuje w standardzie
na forum nie pomogę mogę pomóc jedynie poza forum
na forum nie pomogę mogę pomóc jedynie poza forum
-
leonidsas
No właśnie u nich to jest normalny silnik a u nas to trochę egzotyka
Wiadomo że na forum za bardzo nie pomożesz ale może napisz od czego Ty zaczynałeś?
Jaki był twój pierwszy mod?
Wiadomo że na forum za bardzo nie pomożesz ale może napisz od czego Ty zaczynałeś?
Jaki był twój pierwszy mod?
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Jutro będzie naprawione , ale trzeba mieć ori mapę bo inaczej , bebechy jak procek są w większości jap-wozów te same
Dopisano 17 sty 2015, 14:12:
bez strojenia i na zimówkach , kiepska trakcja
Dopisano 17 sty 2015, 14:12:
bez strojenia i na zimówkach , kiepska trakcja
-
leonidas2
Coś nie halo , samym wydechem powinno być 200-205 na kołach
Bo stroiliśmy na mazda edit ale epifan dał ciała i moje ecu poszło [tiiit]
Dopisano 17 sty 2015, 16:36:
po drugie myślałem że soft który zapewniał że działa pójdzie
Dopisano 17 sty 2015, 16:38:
wiem że hula ale trzeba zdjąć blokadę w ecu
Dopisano 17 sty 2015, 16:36:
po drugie myślałem że soft który zapewniał że działa pójdzie
Dopisano 17 sty 2015, 16:38:
wiem że hula ale trzeba zdjąć blokadę w ecu
-
leonidas2
Szkoda, że nie pokazałeś wykresu jak auto miało 285 koni.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
dlatego punisher się nie udziela
Dopisano 17 sty 2015, 16:41:
miałem to ne dd na hamowni drogowej
Dopisano 17 sty 2015, 16:43:
Ja mam wyj*******e na to co myślą mózgi co nigdy nawet głowicy nie tknęły więc polemika to ......
Dopisano 17 sty 2015, 16:45:
ale wk********y jestem to fakt
Dopisano 17 sty 2015, 16:51:
Jak już ogarnę soft i zrobię porządek pod maską to zrobimy remap
Dopisano 17 sty 2015, 16:41:
Mr_Bartek napisał(a):zkoda, że nie pokazałeś wykresu jak auto miało 285 koni.
miałem to ne dd na hamowni drogowej
Dopisano 17 sty 2015, 16:43:
Ja mam wyj*******e na to co myślą mózgi co nigdy nawet głowicy nie tknęły więc polemika to ......
Dopisano 17 sty 2015, 16:45:
ale wk********y jestem to fakt
Dopisano 17 sty 2015, 16:51:
Jak już ogarnę soft i zrobię porządek pod maską to zrobimy remap
Ostatnio edytowano 18 sty 2015, 23:37 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Powód: wulgaryzmy
Powód: wulgaryzmy
-
leonidas2
Niestety ecu nie udało się już zreanimować , trwa zakup drugiego i walczymy
mam jeszcze 2 ecu ale są to 7M i niestety nie gadają
kupując 7M myślałem że zagada ale tam są inne wyjścia na sondy i maf
mam jeszcze 2 ecu ale są to 7M i niestety nie gadają
kupując 7M myślałem że zagada ale tam są inne wyjścia na sondy i maf
-
leonidas2
Dotarło wreszcie new ecu do dłubania – mega podziękowania dla Arek 78
jedno jeszcze do reanimacji ale już niedługo zagada – oba posłużą do testów ori od dynotronics już niedługo zostanie zdublowane
jedno jeszcze do reanimacji ale już niedługo zagada – oba posłużą do testów ori od dynotronics już niedługo zostanie zdublowane
-
leonidas2
BRO jeszcze raz dzięki bo nie mieliśmy czym działać a teraz nagle mamy 4 sztuki, lepiej mieć więcej he he spox odezwę się po flashu
-
leonidas2
Próba ożywienia wątku, ciekaw jestem czy ktoś tu jeszcze zagląda
A więc witajcie Od niedawna jestem właścicielem Mazdy 6s 2006 i zasatanawiam sie nad drobnymi modyfikacjami:
1. CAI – jest jakieś obejście dla engine check przy dolocie? Stożki z CP-E już dawno niedostępne, to samo z custom MAF, więc pytanie co zrobić jak zainstaluję jakiegoś Injena i będzie się swiecić? Ja wiem, że można sprawdzać co chwila kod błędu i kasować, ale jakieś bardziej ludzkie rozwiązanie do tego może jest?
2. Wydech – pomimo wielkich pokus aby wywalić cały i wstawić MSDS (o ile jest jeszcze dostępny), wolałbym zostać przy katalizatorach. Przy obecnych pomysłach naszej władzy, niewykluczone, że niedługo będą nam poważnie sprawdzać spaliny i bez katów może być problem. Czy w związku z tym:
– zostawic obecne katy?
– zmienic kolektor na np Mongose (z katami)?
– zostawic kolektor w spokoju i po prostu wymienic same katy na nowe?
3. Cat-back – ktos mial/testowal dostępne opcje pod to auto? Typu Mongose czy Bosal? Cos to daje oprocz dźwięku? Czy może taniej/lepiej pójść w custom?
Tyle ode mnie na początek
A więc witajcie Od niedawna jestem właścicielem Mazdy 6s 2006 i zasatanawiam sie nad drobnymi modyfikacjami:
1. CAI – jest jakieś obejście dla engine check przy dolocie? Stożki z CP-E już dawno niedostępne, to samo z custom MAF, więc pytanie co zrobić jak zainstaluję jakiegoś Injena i będzie się swiecić? Ja wiem, że można sprawdzać co chwila kod błędu i kasować, ale jakieś bardziej ludzkie rozwiązanie do tego może jest?
2. Wydech – pomimo wielkich pokus aby wywalić cały i wstawić MSDS (o ile jest jeszcze dostępny), wolałbym zostać przy katalizatorach. Przy obecnych pomysłach naszej władzy, niewykluczone, że niedługo będą nam poważnie sprawdzać spaliny i bez katów może być problem. Czy w związku z tym:
– zostawic obecne katy?
– zmienic kolektor na np Mongose (z katami)?
– zostawic kolektor w spokoju i po prostu wymienic same katy na nowe?
3. Cat-back – ktos mial/testowal dostępne opcje pod to auto? Typu Mongose czy Bosal? Cos to daje oprocz dźwięku? Czy może taniej/lepiej pójść w custom?
Tyle ode mnie na początek
- Od: 5 lut 2014, 19:35
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
- Auto: Inny
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6