
Masa błędów, duszenie się silnika i check
Strona 1 z 1
Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 z 2006 roku z silnikiem V6 którą dorwałem w dobrej cenie lecz jak to zwykle z tym idzie z pewnymi bolączkami... Mianowicie mam problemy z pracą silnika, na jałowym biegu po odpaleniu gdy jest zimny mocno się dusi, na odpalaniu ciepłym mniej, czasami zdarza się też drobna czkawka podczas jazdy. Dodatkowo czuć paliwo/olej w kabinie po dłuższej podróży i z rur wylatuje odrobinę białawo niebieskawy dym. Wiem że poprzednik coś tam kombinował w aucie, katy są wycięte, niby robił jakieś remonty w silniku ale nic się nie poprawiło, poniżej daję listę błędów z OBD. Ktoś się spotkał z czymś podobnym? albo zna kogoś ogarniętego w okolicach Opola (byle nie drugi koniec polski
) kto by się podjął tego silnika (o ile to jest jeszcze do odratowania)? Pytałem się kilku mechaników ale raczej każdy się boi ruszyć bo tego silnika nie mają w bazach danych. Z góry dzięki za pomoc 


-
sena
leonidass, radą to błysnąłeś. Jak wątki się nie podobają to ich nie czytaj, jak masz zamiar walić takimi postami.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Jeśli jest możliwość to zamień miejscami sondy przednie (o ile da się na długość) i sprawdź ponownie błędy.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Dobra, fura ogarnięta, wymienione pierścienie, uszczelniacze i przestawiony rozrząd(był o 2 zęby źle założony...) plus tam jakieś pierdółka które wyszły, został tylko jakiś kat do wstawienia żeby nie było dźwięku puchy i check zniknął, generalnie auto chodzi jak zegarek teraz i posłuży raczej długo
Jak coś polecam pod Opolem firmę Maroni, ogarnął od początku do końca.
-
sena
sena napisał(a):Jak coś polecam pod Opolem firmę Maroni, ogarnął od początku do końca.
dodaj do polecanych warsztatów w odpowiednim dziale

Hmm, nie wiem, ale szarpał czasami niemiłosiernie a czasami leciał w miarę ok, aktualnie jest już dużo lepiej choć zdarza mu się minimalnie szarpać ale z tego co z kompa widać to sondy są jeszcze jakieś do wymiany (podobno jest 5 sztuk na całym układzie i któraś nawala a była tylko jedna wymieniona dla sprawdzenia, ale pasują z wersji 2.3) więc to jest do poprawki.
Ale wyszło coś nowego co się zaczęło pojawiać, jak zrobię mu kickdowna to zaczyna mi migać check, obroty cisną na maksa i jakby rozpina skrzynię z silnikiem i nie przyśpiesza. Jak puszczę lekko znowu zapina skrzynię i ciągnie jak powalony do przodu. Muszę podpiąć do kompa i sprawdzić co się dzieje... Trochę problemów wychodzi ale mam nadzieję, że się ogarnie i będzie spokój bo mega polubiłem auto
Ale wyszło coś nowego co się zaczęło pojawiać, jak zrobię mu kickdowna to zaczyna mi migać check, obroty cisną na maksa i jakby rozpina skrzynię z silnikiem i nie przyśpiesza. Jak puszczę lekko znowu zapina skrzynię i ciągnie jak powalony do przodu. Muszę podpiąć do kompa i sprawdzić co się dzieje... Trochę problemów wychodzi ale mam nadzieję, że się ogarnie i będzie spokój bo mega polubiłem auto
-
sena
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6