Funkcja DSC OFF nie działa
Strona 1 z 1
Mam problem z funkcją DSC OFF. System DSC działa bez zarzutu, ale kiedy chcę go odłączyć-nie da rady. Sprawdzałem już sam wyłącznik-nie ma w nim się co popsuć a i reset kompa nic nie dał. Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi, że może coś zamarzło, ale autem jeżdżę regularnie, poza tym pare dni temu była odwilż i nic się nie zmieniło. Co to może być?
Ostatnio edytowano 6 sty 2010, 14:13 przez Sławeko, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 9 lut 2009, 18:47
- Posty: 29
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0i 141 KM Ex '03
Sławeko napisał(a):Pomoże ktoś?
Ale jak? Zdalnie? Jesli jestes w 100% pewien ze DSC dziala to jedyne rozwiazanie jakie do glowy przychodzi to:
1. Przelacznik
2. Okablowanie
3. Kontrolka i jej sterowanie (sprawdzales czy po wylaczeniu DSC przestaje dzialac mimo ze kontrolka nie swieci?)
Jak testujesz dzialanie/nie dzialanie DSC? Moze sie mylisz i dziala TCS/ABS a nie DSC?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Sławeko napisał(a):Pomoże ktoś?
...Jak testujesz dzialanie/nie dzialanie DSC? Moze sie mylisz i dziala TCS/ABS a nie DSC?
A one nie są na wspólnym włączniku/wyłączniku? Mówię oczywiście o TCS i DSC a nie ABS
Sugeruje, ze koledze moze w ogole nie dzialac DSC, zarowno przy wlaczonym jak i wylaczonym. Niepotrzebnie polaczyles dzialanie z przelacznikiem.
PS. Chyba ze masz na mysli to, ze testowal sprawdzajac TCS – jesli tak to rzeczywiscie zagadka. Zreszta, tak czy inaczej, tylko on wie co wlasciwie testowal i jak.
PS. Chyba ze masz na mysli to, ze testowal sprawdzajac TCS – jesli tak to rzeczywiscie zagadka. Zreszta, tak czy inaczej, tylko on wie co wlasciwie testowal i jak.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Ano. Na razie nic sensownego – pomocnego w diagnozie – nie napisał. Być może to tylko upalona diodka 
Sławeko – jest jeszcze trochę śniegu więc wsiadaj i testuj TSC i DSC przed i po kliknięciu włącznika.
Sławeko – jest jeszcze trochę śniegu więc wsiadaj i testuj TSC i DSC przed i po kliknięciu włącznika.
No właśnie – śniegu leży więc testowałem dość sporo:) DSC działa cały czas (nie jestem w stanie doprowadzić auta do poślizgu bocznego) Kontrolka sprawna, ponieważ świeci się przy przekręcaniu stacyjki. Przełącznik też niewinny – wymontowałem go i próbowałem zewrzeć kable bez jego pomocy-nic nie dało.
- Od: 9 lut 2009, 18:47
- Posty: 29
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0i 141 KM Ex '03
No to druciki skoro nie przelacznik i zwierales. Zobacza dokad prowadza i zewrzyj na koncu. Jesli zadziala to masz odpowiedz
.
PS. A w Mazdzie kable lubia sie lamac niestety
PS. A w Mazdzie kable lubia sie lamac niestety
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Tez mis ie tak wydawalo gdy _patrzylem_ na przewody zapalniczki. A pozniej sie zdenerwowalem, skrocilem o 5 cm i nagle przestala zaroweczka migac (a obecnie dioda – zarowka 100% sprawna, testowane).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Tuz przy gniezdzie zarowki oswietlajacej popielniczke pekl jeden z nich. Ucialem kilka cm, przedluzylem swoim (lepszym zreszta) i dodatkowo zainstalowalem diode, ale to tylko przy okazji. A czemu pytasz? Jesli ktorys jest pewkniety to trzeba zmienic caly lub odcinek, tylko dobrze sprawdz zanim zaczniesz ciac
(ja kilkanascie razy sie upewnilem)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Sławeko napisał(a):Pytam, bo już sam nie wiem co to może być. A to Twoje pęknięcie było widać czy było pod powłoką?
Nic nie bylo widac. Zupelnie jak nowiusienki kabelek (nawet nie byl zakurzony).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6