Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Czy wymieniałeś koło dwumasowe w M6 CiTD?

Tak, przy przebiegu <100 000
6
1%
Tak, przy przebiegu od 100 000 do 125 000
15
2%
Tak, przy przebiegu od 125 000 do 150 000
28
4%
Tak, przy przebiegu od 150 000 do 175 000
33
5%
Tak, przy przebiegu od 175 000 do 200 000
39
6%
Tak, powyżej 200 000
35
6%
Nie, mam mniej jak 100 000
50
8%
Nie, mam przebieg między 100 000 a 125 000
58
9%
Nie, mam przebieg między 125 000 a 150 000
94
15%
Nie, mam przebieg między 150 000 a 175 000
90
14%
Nie, mam przebieg między 175 000 a 200 000
82
13%
Nie, mam przebieg powyżej 200 000 km
94
15%
 
Liczba głosów : 624

Postprzez Enduro » 6 sty 2009, 21:02

gstr napisał(a):Nie zdarzyło Ci się wymienić czegoś co Cię denerwowało, a po założeniu nówki wciąż było jak wcześniej?

nie...
i Boże uchowaj!
bo bym chyba k...a z butów wyskoczył!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Enduro » 6 sty 2009, 21:07

gstr napisał(a):Generalnie chwała za to, że robi to na swoim samochodzie :)


no i zbiera doświadczenia prz okazji tych napraw.

normalny uzdrowiciel
czapki z głów!

warty polecenia!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez domin1979 » 6 sty 2009, 21:30

Fajny pomysł z tą ankietą, można by jeszcze parę podobnych strzelić jak turbiny, wtryski.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez gstr » 6 sty 2009, 21:32

Enduro napisał(a):normalny uzdrowiciel


Spoko, bez przesady :) Nie wiem jak w Twoich okolicach, ale z M6 u mnie naprawdę nie bardzo wypada się pojawić. Większą tolerancją byłbym darzony z wielkim napisem "jestem gejem" na koszulce niż z logo innym niż VW na masce :)

W promieniu 150 km od Puław znam 4 miejsca gdzie nie boję się pojechać z mechaniką. Jaksa w W-wie, Auspol za Lublinem a u mnie pewna stacja diagnostyczna i znajomy blacharz. Wszystkim mógłbym jakieś drobne wady zarzucić, ale przynajmniej nigdy mnie nie próbowano oszukać.

Nie mam już cierpliwości zbierać nowych negatywnych doświadczeń, stąd gdzie indziej nie jeżdżę...
Grzegorz Strzałkowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2004, 11:22
Posty: 206 (0/1)
Skąd: Puławy, rzadziej W-wa
Auto: M6 2.5 GJ / 192
M6 2.0D GG / 136
MX-5 NBFL / 115
...i był M626/Comprex / 75

Postprzez gstr » 6 sty 2009, 21:49

domin1979 napisał(a):Fajny pomysł z tą ankietą, można by jeszcze parę podobnych strzelić jak turbiny, wtryski


Tak też myślałem, ale się powstrzymałem, myślę, że lepiej było zrobić po kolei. Najpierw 2M, potem turbo, potem wtryski...
Grzegorz Strzałkowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2004, 11:22
Posty: 206 (0/1)
Skąd: Puławy, rzadziej W-wa
Auto: M6 2.5 GJ / 192
M6 2.0D GG / 136
MX-5 NBFL / 115
...i był M626/Comprex / 75

Postprzez domin1979 » 6 sty 2009, 22:00

gstr napisał(a):Tak też myślałem, ale się powstrzymałem, myślę, że lepiej było zrobić po kolei. Najpierw 2M, potem turbo, potem wtryski...
Może by moderator nam przekleił te ankiety na górę, wtedy można by wrzucić wszystko w jednym temacie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Jaksa » 6 sty 2009, 22:37

Enduro napisał(a):no i zbiera doświadczenia prz okazji tych napraw

Dokładnie , nie eksperymentuje na klienta samochodzie ( dlatego w obecnej chwili przyszedł czas na MPS , nastepnie bedzie GH lub CX-7 zalezy od sponsora <lol> )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 6 sty 2009, 23:00

Jaksa napisał(a):
Enduro napisał(a):no i zbiera doświadczenia prz okazji tych napraw

Dokładnie , nie eksperymentuje na klienta samochodzie ( dlatego w obecnej chwili przyszedł czas na MPS , nastepnie bedzie GH lub CX-7 zalezy od sponsora <lol> )

popieram decyzje tak duchowo,
bo nie interesuje mnie tu status sponsora.

a moze by tak ojciec -dyrektor ,
w zamian za jakas reklame?
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez gstr » 6 sty 2009, 23:38

Jaksa napisał(a):nastepnie bedzie GH


Ech.... Ja teraz trochę żałuje, że nie zaszalałem... Przez chwilę myślałem, żeby nówkę kupić, może nieco uboższą, ale odliczam VAT (kawałek) itd., w praktyce wychodzi za 25 KPLN więcej a straaaaaaaasznie mi się GH podobają, wizualnie. Nawet GH w benzynie w słabej bym przeżył...
Grzegorz Strzałkowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2004, 11:22
Posty: 206 (0/1)
Skąd: Puławy, rzadziej W-wa
Auto: M6 2.5 GJ / 192
M6 2.0D GG / 136
MX-5 NBFL / 115
...i był M626/Comprex / 75

Postprzez Jaksa » 6 sty 2009, 23:51

gstr napisał(a): Ja teraz trochę żałuje, że nie zaszalałem
Mnie juz mordka swedzi do GH , nie ma takiej mocy co MPS ale wygląda [tiiit] no i jest to totalnie inne auto .
gstr napisał(a):Nawet GH w benzynie w słabej bym przeżył
Nieeee....1,8 w ogole nie jedzie ale 2.0 jest spoko , miałem okazję smignac na jazde testowa 2.0 – boskie auto .....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez domin1979 » 6 sty 2009, 23:57

Jaksa napisał(a):nie ma takiej mocy co MPS ale wygląda [tiiit] no i jest to totalnie inne auto
Z opisu wynika, że potrzebujesz CX-7 :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Jaksa » 7 sty 2009, 00:58

domin1979 napisał(a):Z opisu wynika, że potrzebujesz CX-7
Albo albo <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez gstr » 7 sty 2009, 09:01

Jaksa napisał(a):Mnie juz mordka swedzi do GH , nie ma takiej mocy co MPS ale wygląda [tiiit] no i jest to totalnie inne auto


No właśnie... Wygląda [tiiit]. Przeżyłbym i 1.8 :) Dochodzę do wniosku, że potrzebuję ładnej taczki u mnie już całkiem nie ma gdzie jeździć. Miasto za małe na sensowne drogi, za miastem aleje fotoradarów w każdą stronę...

Swoją drogą GH jest niesamowcie podobne do Lexusa LS350. Wszystkie detale mają identyczny kształt, wygląda jak plagiat. Jak się weźmie 2 zdjęcia zrobione pod tym samym kątem, jedno M6 GH, drugie L LS350, to wyglądają prawie identycznie.
Grzegorz Strzałkowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2004, 11:22
Posty: 206 (0/1)
Skąd: Puławy, rzadziej W-wa
Auto: M6 2.5 GJ / 192
M6 2.0D GG / 136
MX-5 NBFL / 115
...i był M626/Comprex / 75

Postprzez Myjk » 7 sty 2009, 09:17

Podobno płynna ewolucja dyskusji w stronę inną niż wskazuje temat dobrze świadczy
o dyskutantach, ale Panowie... Nie przesadzajcie. ;) Tak można przy piwku... :P
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez MarQs » 7 sty 2009, 12:57

nie wymieniałem – przebieg licznikowo 105k – rocznik 2004 – kupiony u pana Sylwka z Nasielska. Historia: właściciel w holandii zostawił wóz w aso. zastem niby jestem drugim wlascicielem
Pozdrawiam,
MarQs
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2007, 01:06
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Auto: M6 2.0 citd sportbreak ;–) '04

Postprzez zoltrix » 7 sty 2009, 15:47

Wymieniałem u Jaksy przy ok 130kkm (wg licznika) realny przebieg to plus 60kkm. Jestem drugim właścicielem, auto z Beneluksu, kierowcą była kobieta. Kolo 2M było w tragicznym stanie jak się dowiedziałem po wymianie co z reszta było słychać i czuć ;) Teraz jeździ się o wiele przyjemniej choć przyjemność do tanich nie należy...
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2008, 20:09
Posty: 123
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J

Postprzez Maciej.007 » 26 sty 2009, 16:29

Niestety dzisiaj rano stało się. Przebieg – teoretycznie – 138 500. Samochód mam od dopiero od 2 miesięcy i taki wydatek na początek.
:(
Maciej.007
 

Postprzez Myjk » 26 sty 2009, 16:35

zoltrix napisał(a):Wymieniałem u Jaksy przy ok 130kkm (wg licznika) realny przebieg to plus 60kkm.

Maciej.007 napisał(a):Przebieg – teoretycznie – 138 500

Akurat, ja bym stawiał na +100 tkm w obydwu przypadkach. :P
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez zoltrix » 26 sty 2009, 17:40

Myjk napisał(a):Akurat, ja bym stawiał na +100 tkm w obydwu przypadkach.


Jestem pewien, że u mnie to 60 kkm! Sprawdzone :]

Używasz auta głównie w mieście i jeśli często zdarza Ci się jeździć w okolicach 1500rpm to pewnie sam się przekonasz. Jeśli oczywiście uda Ci się zbliżyć do 200kkm ;)

Jako, że kupiłem jedną z pierwszych używanych szóstek w Poznaniu, a to forum wówczas było ubogie w informacje tyczące się tego modelu mój zakup nie był do końca trafny. Teraz mając dosyć szeroką wiedzę o typowych bolączkach tego modelu pewnie wybrałbym lepiej :P
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2008, 20:09
Posty: 123
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J

Postprzez Myjk » 26 sty 2009, 18:33

zoltrix napisał(a):Jestem pewien, że u mnie to 60 kkm! Sprawdzone

Jak to się robi? Tak na przyszłość...

zoltrix napisał(a):i jeśli często zdarza Ci się jeździć w okolicach 1500rpm

Raczej unikam jazdy na niskich obrotach. Po za tym sama jazda na niskich wartościach to nie wszystko.
Jak się wtedy nie pałuje gazu, to i koło tak nie dostaje...

zoltrix napisał(a):Jeśli oczywiście uda Ci się zbliżyć do 200kkm

Właśnie wątpię abym do tylu dotarł. ;)
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6