WarunekPL napisał(a):i tak praktycznie nie używam ręcznego
znam sporo osób co tak postępuje...a co się okazuje – nieużywany(lub sporadycznie) ręczny szybciej się zepsuje niż używany na bieżąco...
Także...nie bać się zaciągać ręcznego w zimę

www.mazdaspeed.pl
WarunekPL napisał(a):i tak praktycznie nie używam ręcznego
dobrzyn22 napisał(a):znam sporo osób co tak postępuje...a co się okazuje – nieużywany(lub sporadycznie) ręczny szybciej się zepsuje niż używany na bieżąco...
Także...nie bać się zaciągać ręcznego w zimę
WarunekPL napisał(a):Pewnych nawyków już nie zmienięzawsze na pierwszym biegu zostawiam nawet z wstecznego przeładowuje jak parkuję i to mi wystarczy.
Dodatkowo należy zwrócić uwagę na niebezpieczeństwo "ogłupienia" hydronapinacza w sytuacji pozostawiania auta "na biegu". Jest to niebezpieczne w jednym przypadku – gdy samochód pochylony jest np. do przodu a zostawiliśmy go na wstecznym biegu lub odwrotnie. W tym przypadku "przeciwna" strona paska (względem napinacza) będzie luźna i przy odpaleniu może dojść do przeskoczenia paska o ząbek (jeden, dwa, trzy, mnóstwo, mnóstwo... mnóstwo $$).
bieski napisał(a):samochód pochylony jest np. do przodu a zostawiliśmy go na wstecznym biegu lub odwrotnie
WarunekPL napisał(a):Tak wiem ręczny i bokiem po śniegu
dobrzyn22 napisał(a):a nie jest tak, że przy schowku centralnym można regulować osobno lewą i prawą stronę??
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6