Witam. Mam problem z moja mazda, od dluzszego czasu cos mi stuka jakby z prawej strony przy gwaltownym ruszaniu i hamowaniu. Zawsze jest tak, ze jak raz puknie to musi jakby odbic bylem u mechanika stwierdzil, ze to poloska prawa dluga – wymienilem i dalej to samo, bylem na szarpakach i diagnosta stwierdzil ze w zawieszeniu nic nie widac. Panowie pomozcie bo te stuki sa tak glosne ze mam wrazenie jakby cos sie zaraz mialo urwac.
Pozdrawiam
Stuk przy gwaltownym ruszaniu i hamowaniu
Strona 1 z 1
A smarowałeś wielowpust?
viewtopic.php?f=412&t=51149&hilit=smarowanie+wielowypustu
viewtopic.php?f=412&t=51149&hilit=smarowanie+wielowypustu
Nie wiem czy objawy sa takie jak w tamtym temacie bo przy ruszaniu kierownica nic nie stuka. Dzisiaj jak jechalem okolo 100km/h i przejechalem prawym kolem po studzience na skreconej kierownicy o pol obrotu i gazie w podlodze bylo je***ecie jechalem tak z pol kilometra i jak wdusilem hamulec to znowu strzelilo. Czyli ogolnie ujmujac strzela zawsze przy przyspieszaniu i analogicznie zawsze musi odskoczyc w druga strone. Dodam, ze nie czuc tego na kierownicy.
Edit:
Zeby nie bylo niedomowien to nie jest to stukanie tylko pojedyncze metaliczne "jeb".
Edit:
Zeby nie bylo niedomowien to nie jest to stukanie tylko pojedyncze metaliczne "jeb".
- Od: 19 cze 2015, 20:09
- Posty: 9
- Skąd: Półwysep Helski
- Auto: Mazda 6 2003r. 2.0 MZR-CD 136KM (ON)
Ja miałem takie objawy np. przy najechaniu na krawężnik, po smarowaniu ustało, a na szarpakach też nic nie wykryli – chociaż specjalnie do nich pojechałem.
Ale faktycznie było czuć delikatnie na kierownicy.
I jak na zgaszonym samochodzie wykonywałem takie szybkie – krótkie ruchy kierownicą to też stukało.
Ale dla pewności zacząłbym od smarowania – przecież to najtańszy i najprostszy sposób na sprawdzenie.
Najwyżej później będziemy dalej kombinować.
Ale faktycznie było czuć delikatnie na kierownicy.
I jak na zgaszonym samochodzie wykonywałem takie szybkie – krótkie ruchy kierownicą to też stukało.
Ale dla pewności zacząłbym od smarowania – przecież to najtańszy i najprostszy sposób na sprawdzenie.
Najwyżej później będziemy dalej kombinować.
Mi stukało przy ostrzejszym hamowaniu, ogólnie przy gwałtownych reakcjach przód-tył, przy skręcaniu nic, diagnosta nic nie znalazł na szarpakach, dopiero jak się ze mną przejechał i już na kanale ruszałem i hamowałem a on obserwował to wyszła tuleja na przednim wahaczu dolnym (bananie), na tym http://semref.com/replacement/GJ6A34J00 ... 133/MAPCO/.
Stwierdził, że w inny sposób nie było tego widać.
Stwierdził, że w inny sposób nie było tego widać.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6